Åh er det også noe? Får vel fjerne de vakre blomstene våre da [emoji38][emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne pp tenker jeg å teste etter el, noen tips billig eggløsningstester?
Jeg likte disse i denne pakken her: https://www.billige-tester.no/graviditetstest-eggloesningstest-sett-stk-p-90.html
Fikk knall positive tester de 3 første pp, da jeg brukte disse.
Babyplan-testene fra billige-tester derimot, går rett i bosset. Jeg kjøpte idiotisk nok en stor pakke av disse. Nå har jeg brukt dem to pp, og ikke fått en eneste positiv test, selv om jeg testet to ganger dagen. Bare nesten-positive. Har hørt flere her på forumet med samme dårlige erfaring med disse. Så om det går åt skogen denne pp (har ikke gitt opp håpet ennå for uke 23), går resten av babyplan-testene i bosset, og jeg bestiller en ny forsyning av dem i linken.
Hei, Hvordan klarer dere se om disse EL testene er positive eller bare nesten positive? Hvis det kommer strek. Har babyplan-testene og forstår dette ikke er det beste kjøpet jeg har gjort
Var kanskje litt tidlig det, men jeg pleier å begynne på CD 10 bare for å få tiden til å gå [emoji14][emoji85]