<3 IKM uke 27 <3

Kan faktisk ikke legge inn bilder gjennom app helt [emoji52] rart...
Står bare emoji258 [emoji258]bare med meg

Denne pp tenker jeg å teste etter el, noen tips billig eggløsningstester?

Jeg likte disse i denne pakken her: https://www.billige-tester.no/graviditetstest-eggloesningstest-sett-stk-p-90.html
Fikk knall positive tester de 3 første pp, da jeg brukte disse.

Babyplan-testene fra billige-tester derimot, går rett i bosset. Jeg kjøpte idiotisk nok en stor pakke av disse. Nå har jeg brukt dem to pp, og ikke fått en eneste positiv test, selv om jeg testet to ganger dagen. Bare nesten-positive. Har hørt flere her på forumet med samme dårlige erfaring med disse. Så om det går åt skogen denne pp (har ikke gitt opp håpet ennå for uke 23), går resten av babyplan-testene i bosset, og jeg bestiller en ny forsyning av dem i linken.

*fingers crossed* - PP2 - b1 - EL ca 24/6 - IKM ca 9/7

Har de siste månedene hatt syklus på 34 dager, tidligere mellom 30 og 32 dager, og nå har jeg hoppet til 29 dager. Er derfor litt usikker på hvilke dager EL og IKM havner på, men satser på at jeg hører til her :)

Når man egentlig er i bryllup, men må hjem å ta en el-test, så må man ta den med fordi man ikke rekker å lese den av [emoji23]
6659be8597e00bb2b1623db922b5731c.jpg

Jaja, nærmer seg kanskje [emoji3]

Hei!
Da er jeg igang med ny prøveperiode. Fikk ei lita datter i desember, så dette kan jo bli to veldig tette barn!
Litt usikker på syklusen min, siden jeg fikk første mens etter fødsel nå. - men vi prøver :-)

Fjelldronning-pp1-barn nr 2-El ca 21/6-ikm ca 7/7

Da TR kom før tiden IGJEN så må jeg bare hoppe inn i ny IKM-gruppe.
XuperB - PP4 etter dødfødsel -EL ca 25.06 - IKM 05.07.

Har hatt korte sykluser siden fødselen i februar (har TR på besøk for 3. gang siden 22. april nå), og det er dessverre lutealfasen som er kort. Den har vært i snitt på 8 dager, dvs. defekt - og rimelig vanskelig å få til klaff da. Jeg har kontaktet privat gyn. og får forhåpentligvis time raskt for å sjekke ut hva som er ugreit her (har ikke tålmodighet til å vente på det offentlige :p ).. Litt usikker på hvor lange lutealfaser jeg har hatt før, men jeg har hatt relativt stabile sykluser på 28/29 dager men muligens med veldig sein EL. Testa ikke etter el da vi prøvde forrige gang, så vet jo ikke for sikkert hvordan det var da. Kan være det har blitt kluss etter graviditet + dødfødsel.

Jeg likte disse i denne pakken her: https://www.billige-tester.no/graviditetstest-eggloesningstest-sett-stk-p-90.html
Fikk knall positive tester de 3 første pp, da jeg brukte disse.

Babyplan-testene fra billige-tester derimot, går rett i bosset. Jeg kjøpte idiotisk nok en stor pakke av disse. Nå har jeg brukt dem to pp, og ikke fått en eneste positiv test, selv om jeg testet to ganger dagen. Bare nesten-positive. Har hørt flere her på forumet med samme dårlige erfaring med disse. Så om det går åt skogen denne pp (har ikke gitt opp håpet ennå for uke 23), går resten av babyplan-testene i bosset, og jeg bestiller en ny forsyning av dem i linken.

Hei, Hvordan klarer dere se om disse EL testene er positive eller bare nesten positive? Hvis det kommer strek. Har babyplan-testene og forstår dette ikke er det beste kjøpet jeg har gjort :)

Hei, Hvordan klarer dere se om disse EL testene er positive eller bare nesten positive? Hvis det kommer strek. Har babyplan-testene og forstår dette ikke er det beste kjøpet jeg har gjort :)

De er positive når streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Når de bare er nesten like sterk er de bare nesten positive, men altså negative.

ønsker en liten en - pp 15 - B1 - el 26. juni - IKM 9.juli :-)

Fikk ny forsyning med el-tester i posten i dag. Klør etter å begynne testingen, men er bare på CD 4 så enda ei stund til. Tenker jeg begynner å teste på CD 13 om ikke det dukker opp signaler fra kroppen om å begynne tidligere.

Har ikke tempet siden lørdag nå, men regner med jeg går igang igjen i morgen. :)

Var kanskje litt tidlig det, men jeg pleier å begynne på CD 10 bare for å få tiden til å gå [emoji14][emoji85]

Var kanskje litt tidlig det, men jeg pleier å begynne på CD 10 bare for å få tiden til å gå [emoji14][emoji85]

Æsj, greit med noe å gjøre på. Jeg starta på CD 9 forrige pp. :knegg:

Back
Topp