<3 IKM uke 27 <3

Her er det ingen el å se. Dag 15 i dag. Bruker Clearblue fertilitetsmonitor, da slipper jeg tyding og sansing. Kroppen er nok ikke helt i balanse etter fødselen vil jeg tro.
Uansett spennende å følge med på dere andre da! :-) Lykke til alle sammen!

Håper el dukker opp hos deg snart [emoji259]

Herregud, jeg røk på en test idag jeg [emoji85] i beste fall 7 dpo liksom [emoji23]

I rett lys med nøye studering og mye godvilje tror jeg at jeg ser en anelse skygge [emoji23][emoji1362]

:knegg: tro hvor mange tester vi på BV bruker tilsammen på et år? Både el-tester og g-tester. Men, noe må vi da ha å gjøre i prøvetiden. :p Jeg eier ikke streksyn så jeg ser ikke skygge engang, men jeg klarer ikke å se streker der det er svake babystreker heller (der andre ser og det viser seg å være babystrek).

Tok el-test på morgenen i dag, og innen fristen var den negativ.
a6856d9d852505436e7d1a84b170557b.jpg

Men, noen minutter etter fristen (5 kanskje, jeg kasta ikke testen mens jeg ordna meg og kikka på den rett før den gikk i bøtta) så den slik ut:
8ee066f78ae3a4e68163ed11e676c91f.jpg

De andre jeg har tatt har ikke blitt sterkere etter fristen. Men, jeg registrerer den som negativ. Er spent på testen i ettermiddag/kveld. :D Forrige pp var strimmeltesten jeg brukte negativ på morgenen og positiv på kvelden (en annen type). El enten i morgen eller søndag tenker jeg. :) Passer i alle fall inn med kalenderen. :p

Tok el-test på morgenen i dag, og innen fristen var den negativ.
a6856d9d852505436e7d1a84b170557b.jpg

Men, noen minutter etter fristen (5 kanskje, jeg kasta ikke testen mens jeg ordna meg og kikka på den rett før den gikk i bøtta) så den slik ut:
8ee066f78ae3a4e68163ed11e676c91f.jpg

De andre jeg har tatt har ikke blitt sterkere etter fristen. Men, jeg registrerer den som negativ. Er spent på testen i ettermiddag/kveld. :D Forrige pp var strimmeltesten jeg brukte negativ på morgenen og positiv på kvelden (en annen type). El enten i morgen eller søndag tenker jeg. :) Passer i alle fall inn med kalenderen. :p

Det samme skjedde med meg på onsdag. Etter 1 min så testen negativ ut men etter 4-5 min var den blitt sterkere, syns den så like sterk ut som kontrollstreken hos meg.

Merkelig greie, jeg har hvertfall fått EL slim nå så vet ikke helt om testen stemte eller hva den gjorde :)

Det samme skjedde med meg på onsdag. Etter 1 min så testen negativ ut men etter 4-5 min var den blitt sterkere, syns den så like sterk ut som kontrollstreken hos meg.

Merkelig greie, jeg har hvertfall fått EL slim nå så vet ikke helt om testen stemte eller hva den gjorde :)

Kan jo være bare en økning i LH, men ikke nok til at det gir en klar positiv test. :) Du har ikke fått noe tilsvarende etterpå? Jeg temper i tillegg, men den sier jo ikke så mye før etter at EL har vært.

:knegg: tro hvor mange tester vi på BV bruker tilsammen på et år? Både el-tester og g-tester. Men, noe må vi da ha å gjøre i prøvetiden. :p Jeg eier ikke streksyn så jeg ser ikke skygge engang, men jeg klarer ikke å se streker der det er svake babystreker heller (der andre ser og det viser seg å være babystrek).

Det skjønner jeg godt at du ikke gjør, er jo usikker selv [emoji23][emoji85]
Ja det går med noen lapper for å si det sånn! [emoji14]

Jeg ville hatt den el-testen litt "på hold". Får du sterkere så er den negativ, viss ikke så hadde jeg kanskje tatt den som positiv [emoji1360]

Det skjønner jeg godt at du ikke gjør, er jo usikker selv [emoji23][emoji85]
Ja det går med noen lapper for å si det sånn! [emoji14]

Jeg ville hatt den el-testen litt "på hold". Får du sterkere så er den negativ, viss ikke så hadde jeg kanskje tatt den som positiv [emoji1360]

Kan du være mye kortere enn 7 dpo også?

Vi får se, har jo ikke prøvd disse testene før så vet ikke hvor sterke de blir hos meg. Men det første bildet er tatt rett før det har gått 5 minutter da. Men som sagt, sist fikk jeg ikke positiv test på morgenen, men på ettermiddag og kveld. :)

Kan du være mye kortere enn 7 dpo også?

Vi får se, har jo ikke prøvd disse testene før så vet ikke hvor sterke de blir hos meg. Men det første bildet er tatt rett før det har gått 5 minutter da. Men som sagt, sist fikk jeg ikke positiv test på morgenen, men på ettermiddag og kveld. :)

Jeg kan være 4 dpo også, men har mest troen på 7 dpo [emoji14]

Ok, får nesten bare se da, som du sier [emoji846]

Kan jo være bare en økning i LH, men ikke nok til at det gir en klar positiv test. :) Du har ikke fått noe tilsvarende etterpå? Jeg temper i tillegg, men den sier jo ikke så mye før etter at EL har vært.

Samme skjedde i går også, skal ta en test nå i ettermiddag så får vi se hva utslaget blir :)

Jeg kan være 4 dpo også, men har mest troen på 7 dpo [emoji14]

Ok, får nesten bare se da, som du sier [emoji846]

Okei. Blir spennende å se.

Samme skjedde i går også, skal ta en test nå i ettermiddag så får vi se hva utslaget blir :)

Krysser for at den er positiv. :D

Og snart er vel hele gjengen er i DPO-land får vi håpe. :D Så langt er det vel bare MrsWinchester som er der?

Jeg fikk tidlig el og er i dag 6 dpo :)

8765d0cdfc0c7c4d8ecdedf53eecb7f8.jpg

Tatt akkurat innen 5 min. Hmmm.

Første tatt cd 12 kveld, midten tatt cd 13 morning og siste er tatt cd 13 ettermiddag. Aldri prøvd den siste testen der før, noe billig greie fra Wish så stoler ikke helt på den :hilarious: Får bare fortsette å teste så håper jeg på at det blir noen som blir enda sterkere ;)

Vedlegg

• thumbnail__20170623_181428.jpg
    thumbnail__20170623_181428.jpg
    125,8 KB · Visninger: 67
De fra BP er enten positive eller veldig nærme da Stjernefrø! :)

Kveldens test her, syns den er veldig sterk men føler ikke den er helt positiv:
538883fbe8b9e8fe2d50af7539a4c9d9.jpg

Men om jeg får svakere tester igjen så logger jeg dagens tester som positiv tenker jeg, og ser hva som skjer med tempen. :)

Positiv nå på morgenen. Teststreken kom opp like raskt som kontrollstreken, og den ble tydelig sterkere i god tud før 5 min (strekene var like sterke allerede etter 30 sekunder).
65b166eac5e036dd5c2b856e0711f907.jpg

Og et heftig dropp i tempen:
ca8180e3ee22b1a8a714804f6eec508b.jpg

Den har oppført seg ganske annerledes denne gangen. Krysser alt jeg har for at det er positivt!

Positiv nå på morgenen. Teststreken kom opp like raskt som kontrollstreken, og den ble tydelig sterkere i god tud før 5 min (strekene var like sterke allerede etter 30 sekunder).
65b166eac5e036dd5c2b856e0711f907.jpg

Og et heftig dropp i tempen:
ca8180e3ee22b1a8a714804f6eec508b.jpg

Den har oppført seg ganske annerledes denne gangen. Krysser alt jeg har for at det er positivt!

Den va positiv hvertfall :D skulle teste i dag tidlig jeg også men fikk det så travelt at det gikk ikke. Jeg har fortsatt EL slim så det er jo bra;)

Den va positiv hvertfall :D skulle teste i dag tidlig jeg også men fikk det så travelt at det gikk ikke. Jeg har fortsatt EL slim så det er jo bra;)

Ja, sant. :D

Sånt skjer. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste, men jeg klarte ikke å dy meg. XD Vet jo testene er sterkest på ettermiddagen, så sånn sett litt bortkastet å ta på morgenen. Men var nysgjerrig. :p Satser på du også får en tydelig positiv en snart, om ikke så var de jo ganske sterke de du la ut i går. :)

Ingen tvil der i alle fall [emoji3] håper på el imorgen? [emoji3]

Det meste tyder på det ja. Blir fint å være i DPO-land igjen. Bare stress å vente på EL. :p

Back
Topp