<3 IKM uke 27 <3

Kommer streken sterkt opp med en gang, eller blir den sånn etter ei stund? Mine var sterke både dagen før og dagen etter EL, men da brukte streken lengre tid på å komme frem.

Jeg kommer til å bruke digitale neste gang for å bekrefte EL, strimmeltestene kan være litt ymse syns jeg.

Syns den i dag fikk strek veldig fort men syns ingen av de ble sterke inne 2 min. De pleier ikke å bli sterke før 4-5 min syns jeg. Men jeg får fortsatt bare teste å se :happy:

Syns den i dag fikk strek veldig fort men syns ingen av de ble sterke inne 2 min. De pleier ikke å bli sterke før 4-5 min syns jeg. Men jeg får fortsatt bare teste å se :happy:

Da jeg fikk den skikkelig positive og ikke bare "lure-positiv" så ble teststreken like sterk som kontrollstreken nesten med en gang, og ble mye sterkere før det var gått et par minutt. Så kan være at det bare nærmer seg enda? Litt derfor jeg kommer til å kjøpe en pakke CB digital før neste pp, da kan jeg bruke den til å dobbelsjekke. Den er veldig grei, for der er det enten ja eller nei, men litt dyr til å kjede-teste med. :knegg:

2 DPO her, og jeg har en uggen følelse av at det ikke har klaffet, og dermed nada testelyst overhodet. Håper magefølelsen tar feil.

Jeg aner egentlig ikke når el har vært eller om den har vært[emoji85] De el-testene jeg kjøpte nå er ikke til å forstå seg på... Så blir spennende å se når IKM nærmer seg[emoji4]
Har egentlig en følelse på at det ikke har klaffet denne gangen heller..

Jeg er kanskje 9 dpo idag, og testen idag viste "noe" allerede etter 1 min. Vet ikke om det kom med på bilde da streken er svaaak. Men gir meg et håp siden den kom raskt [emoji28]
6dee3cdce8708b67e922c12068cfe465.jpg

Spennende MrsWinchester! :D

Her kom det kryss i fertilityfriend i dag, og jeg er helt sikkert 3 DPO.
554694462ca4f27443badfee0cc44bab.jpg

Der er det jo strek! :eek::D Og jeg har ubrukelig streksyn.

Tr

Står vist her og jeg [emoji85] IKM ble på 1 juli istedenfor, så uke 26 er vel riktig på meg [emoji87]

14638632-5D15-47E9-998E-C12BC3213D4F.jpg
Sneket i kulissene en stund men nå trenger jeg litt tydehjelp Er faktisk helt klam i hendene nå.
Er ikke mer enn ca 7dpo i dag. Har hatt første prøveperiode med Letrozol nå, men har ikke klart å finne el med tester. Så i dag tidlig tok jeg en test for å stilne mitt testebehov..forventet en helt blank test og har ikke hatt trua for denne perioden. Men så fikk jeg denne. Vet det er vanskelig å se, men jeg kan se "noe" i virkeligheten. De neste dagene blir sååå spennende! Hva tror dere?

Vis vedlegget 228464 Sneket i kulissene en stund men nå trenger jeg litt tydehjelp Er faktisk helt klam i hendene nå.
Er ikke mer enn ca 7dpo i dag. Har hatt første prøveperiode med Letrozol nå, men har ikke klart å finne el med tester. Så i dag tidlig tok jeg en test for å stilne mitt testebehov..forventet en helt blank test og har ikke hatt trua for denne perioden. Men så fikk jeg denne. Vet det er vanskelig å se, men jeg kan se "noe" i virkeligheten. De neste dagene blir sååå spennende! Hva tror dere?

Jeg syntes jeg kan skimte en strek der altså[emoji1]Blir spennende de neste dagene! Hold oss oppdatert[emoji173]️ Her har jeg troa altså[emoji1]

Back
Topp