<3 IKM uke 27 <3

Her spørs det om tr kommer enda et par knepp for tidlig. Jeg har hatt kjempekorte sykluser etter fødselen, med defekt lutealfase. Enda godt vi er henvist til utredning, og jeg gleder meg til å få sjekket hormonnivå og tatt en grundig GU for noe må være feil om syklusene skal være så korte, mot mine normale. 5 mnd siden fødselen også, så burde jo ha stabilisert seg litt mer syns jeg.

91c1f5aadea43bf9e4db5851b6af980f.jpg

Er jo ikke tapt før tanta er her, men med den tempen så er det ikke mye håp, spesielt siden den er på samme linje som når TR har kommet de to foregående syklusene.

Eneste fordel er at jeg er helt sikker på å få gjort unna sjekken før de har sommerstengt.

Jeg er 6 eller 7 DPO, kjenner ingen trang etter å teste [emoji4] tenker jeg får se hva det blir til, vi reiser på ferie om 2 uker, så gjør meg ingen ting om det ikke har klaffet [emoji28]

Her spørs det om tr kommer enda et par knepp for tidlig. Jeg har hatt kjempekorte sykluser etter fødselen, med defekt lutealfase. Enda godt vi er henvist til utredning, og jeg gleder meg til å få sjekket hormonnivå og tatt en grundig GU for noe må være feil om syklusene skal være så korte, mot mine normale. 5 mnd siden fødselen også, så burde jo ha stabilisert seg litt mer syns jeg.

91c1f5aadea43bf9e4db5851b6af980f.jpg

Er jo ikke tapt før tanta er her, men med den tempen så er det ikke mye håp, spesielt siden den er på samme linje som når TR har kommet de to foregående syklusene.

Eneste fordel er at jeg er helt sikker på å få gjort unna sjekken før de har sommerstengt.

Håpe er ikke ute før TR er kommer [emoji4] jeg krysser fingrene for dere [emoji4]

Håpe er ikke ute før TR er kommer [emoji4] jeg krysser fingrene for dere [emoji4]

Takk! Hun har ikke vist seg enda, så har et håp om at lutealfasen i alle fall ikke er på 6 dager denne gangen. Bare noen timer igjen til vi bikker over i ny dag. :p

Ser dårlig ut denne gangen også. Får håpe august er måneden. [emoji5]️

3e4c435be2625a3cbf35851cbfa1aa17.jpg

030c634916437e8ce09945a21fc97ff7.jpg

Men det er da antydning til strek der? Eller har jeg brått fått ekstremt streksyn?

Godt det ikke bare er jeg som ser de strekene der! Syns de ser rosa ut også, og det er jo bra. :)

Her gjorde tempen et hopp igjen, så da er jeg "safe" fra TR enn så lenge. Hver dag med LF er velkommen her altså, defekt lutealfase er nemlig ikke noe gøy. Føler jeg starter med et handicap hver mnd så lenge den er sånn.
7440241ead909c82785a2614b5ee5281.jpg

Ryker på en test på onsdag om ikke tanta har inntatt heimen til da. :)

:p
Godt det ikke bare er jeg som ser de strekene der! Syns de ser rosa ut også, og det er jo bra. :)

Her gjorde tempen et hopp igjen, så da er jeg "safe" fra TR enn så lenge. Hver dag med LF er velkommen her altså, defekt lutealfase er nemlig ikke noe gøy. Føler jeg starter med et handicap hver mnd så lenge den er sånn.

Krysser fingrene:D

Hadde heeeelt blenda test i går. Så jeg venter noen dager nå før jeg evt tester igjen.. om 9 dager skal lappemannen inn til ul av svømmerørene:p Har liksom ikke helt trua på at vi skal klare å få til dette på egenhånd :sorry:

11 dpo i dag. Om jeg følger vanlig mønster skal spottingen begynne når som helst om tr kommer. Ikke noe til nå, men tappen er myk, lav og åpen.. det er vel ikke et kjempegodt tegn?

Håper så inderlig vi får det til denne mnd. Mannen er selvsagt vekkreist akkurat rundt neste el, så da går vi glipp av en pp der :(

:p
Krysser fingrene:D

Hadde heeeelt blenda test i går. Så jeg venter noen dager nå før jeg evt tester igjen.. om 9 dager skal lappemannen inn til ul av svømmerørene:p Har liksom ikke helt trua på at vi skal klare å få til dette på egenhånd :sorry:

Takk!

Her skal vi sjekke kvalitet på svømmere + utrede meg om det ikke har klaffet denne pp. Har heller ikke helt trua, selv om jeg har vært gravid en gang før (det tok hundre år å bli det føler jeg). Veldig kjedelig ...

11 dpo i dag. Om jeg følger vanlig mønster skal spottingen begynne når som helst om tr kommer. Ikke noe til nå, men tappen er myk, lav og åpen.. det er vel ikke et kjempegodt tegn?

Håper så inderlig vi får det til denne mnd. Mannen er selvsagt vekkreist akkurat rundt neste el, så da går vi glipp av en pp der :(

I utgangspunktet ikke, om den følger boka, men jeg ga helt opp tappen jeg for den varierte jo så veldig hele veien og jeg syns min kjennes myk og åpen ut hele tiden (men jeg har født før, så det kan lage kluss for å tolke den).

Æsj, det der hersens korte fertile vinduet. Mye lettere for menn ...

Jeg synes også jeg ser antydning til strek:D

Men det er da antydning til strek der? Eller har jeg brått fått ekstremt streksyn?

Syns jeg kan se to streker jeg også altså[emoji254]
Søte søte dere! Håper dere har rett. Men er ca 12dpo så burde vært ordentlig strek... Hadde skygger sist pp så denne gangen har jeg helt nye tester, så aner ikke hvordan de er, om de bruker å gi skygge.

Dem grafen så veldig lovende ut! Satser på at det er en festedip!

Veldig usikker på om jeg hadde el den dagen jeg tror. Men om jeg hadde det så er IKM på onsdag. Tenker ta en test i morgen tidlig :) Jeg trooor el var ca en uke forsinket men er ikke 100% sikker.
Blir spennende å se i morgen om to fine streker lyser til meg[emoji173]️[emoji120]

9 dpo, og ser ingenting på testen:
51d4e8a4a80041ea927109aa425ee4e1.jpg

Tempen holder seg oppe da.
77b340469c04f5b99de2c0d7642a642c.jpg

Får se om spottingen dukker opp ikveld da...

Last edited:
Back
Topp