<3 IKM uke 27 <3

9 dpo, og ser ingen på testen:
51d4e8a4a80041ea927109aa425ee4e1.jpg

Tempen holder seg oppe da.
77b340469c04f5b99de2c0d7642a642c.jpg

Får se om spottingen dukker opp ikveld da...
Fattig trøst, men vi var like blenda som din i dag...:grumpy:

12 dpo i dag, og foreløpig ingen spotting. IKM er på torsdag, om jeg følger forrige måneds rekordlange syklus.

Jeg har sagt jeg ikke skal teste før ikm, men altså, nå er fristelsen uhorvelig stor :p Eneste som holder meg igjen er at vi skal være sosiale både i dag og i morgen hele ettermiddagen og kvelden, så da får vi ikke tid til å fordøye resultatene, uansett hvilken retning det går i. Klarte holde meg i morges, får se om jeg står imot trangen i morgen, om ikke spottingen har begynt til da..

12 dpo i dag, og foreløpig ingen spotting. IKM er på torsdag, om jeg følger forrige måneds rekordlange syklus.

Jeg har sagt jeg ikke skal teste før ikm, men altså, nå er fristelsen uhorvelig stor :p Eneste som holder meg igjen er at vi skal være sosiale både i dag og i morgen hele ettermiddagen og kvelden, så da får vi ikke tid til å fordøye resultatene, uansett hvilken retning det går i. Klarte holde meg i morges, får se om jeg står imot trangen i morgen, om ikke spottingen har begynt til da..

Krysser fingrene for at du får to streker når du velger å teste :-)

ec99fae0b95f03d60271cac3c6de4046.jpg

Her er min test fra i dag. Blenda. Men jeg vet jo som sagt ikke nøyaktig når el var, så jeg tester igjen om noen dager :)

Mallamo: testen skal jo leses av innen 5-10 min. Er det ikke det som teller da? Syns du hadde klar strek jeg [emoji846]
Den er lest av innen 5 minutter. [emoji5]️ skjønner ikke helt hva jeg gjorde feil, synes den fra i går hadde rosa farge på steken, og at dagens er enda litt sterkere. Men babystreker forsvinner vel ikke.... Så var vel noe feil på testene.

Jeg er litt usikker for jeg fant aldri ut om jeg hadde el nå.. Men om jeg har "vanlig" syklus, så er jeg 11dpo i dag. Du da?

9 dpo (eller 10 nå som klokka har bikka midnatt).

Tipper jeg kan settes på tr i morgen. Den vanlige spottingen som varsler mens er på plass. Utredning neste. :hungover:

13 dpo i dag, ser ut til å bli rekordlang lutealfase på meg. IKM i dag eller i morgen (står på i morgen, men hadde usedvanlig lang tid før el forrige måned, så det gjorde nok at den perioden ble unormalt lang).

Ingen spotting så langt, men fikk kraftige murringer sent i går kveld, og fortsetter å småmurre konstant nå. Har alle nå-kommer-kommunistene-symptomene, murring, luft og bobling nederst i magen, og sur og irritabel og skikkelig sjarmerende...

Back
Topp