<3 IKM uke 27 <3

Jeg syntes jeg kan skimte en strek der altså[emoji1]Blir spennende de neste dagene! Hold oss oppdatert[emoji173]️ Her har jeg troa altså[emoji1]
Så gøy å høre at andre kan skimte noe. Jeg føler jeg lider av streksyn:whacky011 Hatt noen skygger på cb før, men ikke noe på disse strimlene.
Jeg skal holde dere oppdatert:happy: Gleder meg alt til å teste i morgen tidlig:)

Ser også antydning til strek! :D :D Så gøy at det har begynt å komme lovende G-tester i gruppa her. :)

Her er jeg bare 4 dpo, null testetrang og dårlig magefølelse. Sist spotta jeg på 2 DPO og det har jeg ikke gjort nå, så kan være det som gjør det. Får bare vente å se, er ikke noe jeg får gjort fra eller til nå uansett.
645f6edfaab5e27f660fca25673956b4.jpg

Tempen har vært litt høyere enn snittet hele perioden egentlig, uten at jeg tror det betyr så mye (kan ikke skylde på varmt sommervær i alle fall :knegg: ). Tenker jeg tester mellom 10 og 12 dpo om ikke TR dukker opp.

Ser også antydning til strek! :D :D Så gøy at det har begynt å komme lovende G-tester i gruppa her. :)

Her er jeg bare 4 dpo, null testetrang og dårlig magefølelse. Sist spotta jeg på 2 DPO og det har jeg ikke gjort nå, så kan være det som gjør det. Får bare vente å se, er ikke noe jeg får gjort fra eller til nå uansett.
645f6edfaab5e27f660fca25673956b4.jpg

Tempen har vært litt høyere enn snittet hele perioden egentlig, uten at jeg tror det betyr så mye (kan ikke skylde på varmt sommervær i alle fall :knegg: ). Tenker jeg tester mellom 10 og 12 dpo om ikke TR dukker opp.

Liiiiiiker antydning når jeg kun er 7 dpo:D

Hadde også planer om å vente til minst 10 dpo, men røyk glatt på den;)

Ja, er noe med å se det svart på hvitt [emoji7]

Tusen takk[emoji3]

Lykke til med neste test lappeteppemamma, håper den har strek [emoji259]

Ja, er noe med å se det svart på hvitt [emoji7]

Tusen takk[emoji3]

Lykke til med neste test lappeteppemamma, håper den har strek [emoji259]
Takk:) Håper, men det blir nesten som å tro litt på julenissen:confused005 Han er refertelisert med dårlige svømmere, og jeg har pcos. Vi har tilsammen en stor barneflokk, men ønsker oss en felles.. vi får se. Gir ikke opp enda:)

Hvordan går det med dere andre? Nå er det snart uka vår, og jeg håper det kommer flere fine streker de neste dagene. :D

Her har jeg null testetrang, og lite tro på klaff, men føler en merkelig ro rundt det. Vet vi får hjelp videre, så da stresser jeg ikke så mye som jeg gjorde de andre PP.
ffbce65d96ce433302b2270890423de9.jpg

Tempen pekte litt oppover, på tross av at jeg tok den en time for tidlig (da er de gjerne lavere enn de skal være, tommelfingerregelen er 0,1 grad pr time). Normalt sett bruker jeg en adjuster på nett til å regne ut hva den hadde vært ved temping til normal tid, men siden vi hadde det så drepende varmt i natt og i morges så lar jeg den stå. Det vil være et unaturlig hopp. Prøver også å justere den minst mulig, men heller notere ned om det er noe ekstra.

Jeg er veldig usikker på når jeg hadde el denne pp, men er ganske sikker på at den har vært hvertfall. Føler også at det ikke har klaffet nå heller, så nå må vi nok ta skrittet videre og kontakte lege. Prøvd siden juli 2016 med en SA i november.
Får se nå etter denne pp[emoji4]

Er bare 7 dpo, og prøver å legge det litt til siden denne mnd. Vanligvis ville jeg begynt å teste i morgen, men nå føles det helt greit å vente litt. Prøve å tenke på andre ting. Spennende å følge med på dere andre de neste dagene :-)

Jeg tror jeg skal ha mensen til lørdag eller søndag, har bestemt meg for å ikke teste før mensen mangler :-) orker ikke å tyde tester og bli skuffa. Skal bare nyte ferien <3
lykke til dere andre! Håper på mange positive tester fremover nå :-)

Back
Topp