<3 IKM uke 27 <3

Oppdatering med ny test!:greet025 Jeg er pregnant!! Herlighet, dette er heelt rart!:wacky: Har ingen symptomer annet enn litt svimmel til tider, litt stikking i livmor og uteblitt mens. Har ikke kjent noe særlig i dpo-dagene, og trodde jo som sagt TR kom på lørdag/søndag, og tok meg et glass vin på søndag, og et par 0,33øl på tirsdag første dagen på ferie, før jeg plutselig fikk mistanken med denne mensen som bare ble lysere i fargen for hver dag som gikk. Ææ, kan ikke tro det! Er på ferie i New York, så hadde jo gledet meg til saftig rosa burger og alt som er godt, men da får jeg moderere matvalgene litt :p

IMG_1852.JPG

Nå trodde forresten fyren på det, da. Klokkeklart uten strektyding:p Han har allerede (kl0630 på sengekanten) begynt å planlegge alt vi må selge i leiligheten for å få plass til babyutstyr hahah:joyful::Heartred

Nå får vi bare håpe at det er et sterkt og friskt lite frø som vokser der inne:happy093

Oppdatering med ny test!:greet025 Jeg er pregnant!! Herlighet, dette er heelt rart!:wacky: Har ingen symptomer annet enn litt svimmel til tider, litt stikking i livmor og uteblitt mens. Har ikke kjent noe særlig i dpo-dagene, og trodde jo som sagt TR kom på lørdag/søndag, og tok meg et glass vin på søndag, og et par 0,33øl på tirsdag første dagen på ferie, før jeg plutselig fikk mistanken med denne mensen som bare ble lysere i fargen for hver dag som gikk. Ææ, kan ikke tro det! Er på ferie i New York, så hadde jo gledet meg til saftig rosa burger og alt som er godt, men da får jeg moderere matvalgene litt :p

Vis vedlegget 228793

Nå trodde forresten fyren på det, da. Klokkeklart uten strektyding:p Han har allerede (kl0630 på sengekanten) begynt å planlegge alt vi må selge i leiligheten for å få plass til babyutstyr hahah:joyful::Heartred

Nå får vi bare håpe at det er et sterkt og friskt lite frø som vokser der inne:happy093

Gratulerer :-)

På morgenen i dag kom det en del friskt blod, 12 dpo :wideyed: Så da spørs det om ikke tanta kom et par dager for tidlig denne pp... Jaja, når det først ikke skulle være noe så er det like greit å komme igang med ny pp. Alle gode ting er 16?!? Eller hvordan var nå dette igjen :oops::rolleyes:

Jeg står vel egentilg på ikm i dag, men på gunn av veeldig sen el, som var nå på mandag, håper jeg ikm er forskjøvet til neste uke!! Veldig gøy med så mange positive tester!! Gratulerer til alle!

Jeg fikk denne i går kveld. Litt sånn spontantesting fordi jeg skulle bort, så da ble det uten alkohol.
IMG_4515.JPG

I dag testet jeg med denne
AFD9B612-FA48-4BED-9825-764BC1BAAF02.jpg

Om jeg hadde hatt "normal" syklus skulle jeg hatt tanta i dag. Men ikke noe med min syklus er som vanlig... Så når egentlig IKM er det er jeg jaggu ikke sikker på.
Er usikker på begge testene, og tror nok dessverre at begge er skygger.. får bare fortsette å teste til evt tante dukker opp:grumpy:

Jeg har ingen god følelse på at det har klaffet denne PP'en... IKM er i morgen, men aner ikke når eggløsningingen var da kroppen gir svært få signaler når jeg har eggløsning på venstre side. Har da plutselig ingen stikninger og nå er ikke en gang puppene ømme før TR! Og i dag startet murringene, så da kommer vel dritt tanta i morgen :yuck:

Begynte så smått å spotte på torsdag, og kjent mensmurringer hele uka, men nå har spottinga plutselig stoppet opp, uten at tanta har kommet..merkelig. [emoji50] Ikke testet eller noe enda, da jeg egentlig har gitt litt opp for tida, og går og venter på time til gyn i slutten av juli...hehe. Får se det an litt, kommer ikke mensen snart, får jeg vel ta en test. [emoji4]

Begynte så smått å spotte på torsdag, og kjent mensmurringer hele uka, men nå har spottinga plutselig stoppet opp, uten at tanta har kommet..merkelig. [emoji50] Ikke testet eller noe enda, da jeg egentlig har gitt litt opp for tida, og går og venter på time til gyn i slutten av juli...hehe. Får se det an litt, kommer ikke mensen snart, får jeg vel ta en test. [emoji4]

Jeg stemmer for at du tar en test[emoji1] Spennende[emoji120]

Tr på meg...

Back
Topp