2 mammaer håper på et storkebarn

Har hatt ekstremt ømme pupper nå de første 7 ukene, men i dag kjente jeg ingenting når jeg stod opp. Kjenner at manglende symptomer bekymrer meg :( ...men etter hva jeg har lest så er det vel normalt at symptomer kommer og går.
 
Har hatt ekstremt ømme pupper nå de første 7 ukene, men i dag kjente jeg ingenting når jeg stod opp. Kjenner at manglende symptomer bekymrer meg :( ...men etter hva jeg har lest så er det vel normalt at symptomer kommer og går.
Om det er er noen trøst så mistet jeg symptomer en periode :)

Masse lykke til! ❤️
 
Vi venter også stork barn :) Er 39+4 idag og husker i starten, rundt uke 10 at jeg mistet alle symptomer. Savnet de vonde puppene, men tro meg det kommer tilbake :p hehe.
 
8+0 i dag, bare 4 uker igjen av første trimester ;) jeg klarer å sove litt lenger for tiden og er ikke så voldsomt kvalm på morgenen som jeg pleide å være :) ...men jeg er fortsatt kvalm og trøtt, så gleder meg ikke akkurat til ei ny arbeidsuke :( får håpe den går fort ;)
ImageUploadedByBV Forum1439182934.880643.jpg
 
Da har jeg bestilt første kontroll hos legen i uke 12 ;) Har også bestilt privat ul i uke 13, følte at det ble så lenge å vente til Oul :)
 
8+5 i dag og var for første gang i fin form hele formiddagen. Jeg vasket til og med badet, uten å måtte ta hvilepause. Når samboeren kom hjem fra jobb dro vi en tur på senteret for å kjøpe et par ting, men på vei opp dit ble formen bare verre og verre. Tok ikke lang tid før jeg måtte inn på do og kaste opp :( første gang jeg kaster opp dette svangerskapet og jeg som trodde at jeg endelig var på vei til å bli bedre av kvalmen. Huff....
 
9+0 i dag! Det går sakte men sikkert fremover :) Kvalmen har tydeligvis ikke tenkt å gi seg med det første, så jeg får bare holde ut. Senvaktene på jobb er verst, fordi jeg merker jeg blir mer kvalm utover ettermiddagen.
Gleder meg til første svangerskapskontroll om 3 uker og ultralyd om 4 uker, skal bli godt å se den lille igjen og vite at alt er i orden ;)
 
Hadde veldig gode dager, så å si uten kvalme 9+1 og 9+2. ...men i går ble jeg dårlig igjen og begynte til og med å grine på jobb. Veldig flaut, men man har utrolig lite kontroll på disse hormonene. Er kvalm i dag også og brekker meg innimellom, men får ikke til å kaste opp....kanskje like greit når man er på jobb. Nå er det bare 4 timer igjen på jobb og så skal helgen nytes med full avslapping :)
 
Prøvde å nyte helgen så godt jeg kunne, men var forferdelig kvalm. Vi var en tur i byen på lørdagen siden det var skeive sørlandsdager, men orket ikke å være så lenge.
Sov så å si i hele går siden jeg var så dårlig. På kvelden hang jeg over doen og brakk meg, men fikk ingenting opp...slitsomt.
I dag er jeg 10+0 og er fortsatt kvalm. Frister ikke å gå på jobb nå, men kanskje det blir greit å få noe annet å tenke på!
 
Er så uendelig lei av å våkne kvalm hver dag :( Man er i hvertfall ikke i tvil om at det er noe som skjer i kroppen ...men slitsomt er det :(
 
Er så uendelig lei av å våkne kvalm hver dag :( Man er i hvertfall ikke i tvil om at det er noe som skjer i kroppen ...men slitsomt er det :(
Hvor langt er du på vei nå da? Jeg begynte endelig å bli bedre litt uti uke 10. Er 11 uker i morgen og begynner å føle meg som et menneske igjen :p
 
Hvor langt er du på vei nå da? Jeg begynte endelig å bli bedre litt uti uke 10. Er 11 uker i morgen og begynner å føle meg som et menneske igjen :p

Åh det var godt å høre! Hører om så mange som var dårlig til uke 13-14 :( jeg er 10+1 i dag :) gleder meg til jeg blir meg selv igjen :)
 
Åh det var godt å høre! Hører om så mange som var dårlig til uke 13-14 :( jeg er 10+1 i dag :) gleder meg til jeg blir meg selv igjen :)
Ja, jeg var forberedt på at det ikke kom til å gi seg før etter uke 12, men har visst vært heldig :) håper det bedrer seg nå for deg også! Den kvalmen er helt grusom.
 
Back
Topp