2 mammaer håper på et storkebarn

Nå har jeg tatt hormoner i ei uke, kjenner ingen forandring men gleder meg til å høre hva gynekologen sier i morgen. Håper at alt vokser som det skal slik at jeg kan snart reise til Dk ;)
 
Gynekologen fant en folikkel som var 15mm, alle de andre var mye mindre. Ble veldig lettet når alt så bra ut og at det faktisk var ett egg som vokste. Får fortsette på hormonene litt til så blir det forhåpentligvis inseminering i neste uke :)
 
Da var eggløsningssprøyta tatt kjenner litt ubehag, men det går vel fort over håper jeg.
Jeg har vært veldig glemsk i dag og litt emosjonell (begynte å grine fordi jeg glemte jakke når vi skulle ut å grille med svigers i kveld), trodde ikke det skulle være bivirkning av Gonal-f, men kanskje jeg bare er sliten og klar for ferie. Jeg pleier i hvertfall ikke å være sånn til vanlig
Nå reiser vi til Danmark i morgen og blir der et par dager. Tenker det er viktig å ta seg god tid og ikke stresse alt for mye. Så krysser vi fingrene for at vi lykkes på første forsøk på søndag
 
Da var jeg endelig inseminert, nå er det bare å vente 2 lange uker før jeg kan teste Kjenner litt trykk i underlivet, men vet ikke om det betyr at noe skjer eller om jeg bare er litt oppblåst
Gleder meg til testdag
Ååå Grattis ! Nu kommer det värsta :p den låååånga väntan :)
 
Masse lykke til!
 
Takk takk gleder meg så utrolig mye til testdag kjenner at jeg stresser litt når jeg tenker på at jeg kanskje har en baby i magen nå ...men prøver samtidig å ikke stresse, for å øke sjansene for at egget skal feste seg åh er så vanskelig å vite hva man bør gjøre for å ha størst mulig sjanse på å lykkes
 
Har utrolig vondt i puppene nå, lurer på om det er tegn på noe godt eller om det kanskje bare er en ettervirkning av hormonene :/
 
I går fikk jeg svake menssmerter på ettermiddagen. Hadde en lang dag på jobb og det har kanskje hatt noe å si. Puppene er ikke fullt så ømme som de var rett etter insemineringen og det er deilig. I dag har jeg ikke kjent noen ting og er litt redd for at egget ikke har klart å feste seg, men prøver også å tenke positivt fordi det tror jeg er viktig ;) har hatt så mye å gjøre på jobb i dag at jeg har nesten ikke tenkt på det at jeg har et lite frø i magen. Det er litt deilig, da går kanskje tiden mot testdag litt fortere :)
 
Vet ikke om jeg bare innbiller meg ting, men har følt meg litt småkvalm de siste to dagene. Har også mye luft i magen og måtte legge meg i sengen i stad fordi jeg var så svimmel. Er vel ikke vanlig når man er 3+0.
Gikk en liten tur med hunden og da kjente jeg også stikking på venstre side av magen. Måtte senke tempoet for at ikke det skulle gjøre vondt :( Jeg hadde jo bestemt meg for å være frisk i svangerskapet og gå masse turer med hunden som jeg pleier, satser på at dette går fort over :)
Gleder meg fortsatt til testdag på søndag....får se om jeg klarer å la være å teste for tidlig ;)
 
Åh, føler meg ikke gravid lenger. Er litt kvalm innimellom, men det kan også bare være endringen i kostholdet som gjør det. Tok en g-test nå og den var negativ :( kjedelig når jeg nettop hadde drømt at den ble positiv :/ ...men alt håp er ikke ute enda, har ikke ikm før på søndag så får prøve å være flink å ikke teste før da ;) Åhh disse siste ventedagene er helt grusomme :(
 
Fikk en svak positiv test i dag ser det ut som ;) 11 dpo :) whoohoo!! :)
ImageUploadedByBV Forum1436420910.812721.jpg
 
Back
Topp