2 mammaer håper på et storkebarn

Den er ikke svak heller den der, gratulerer!
 
Gratulerer! :)
 
Tusen takk alle sammen :)
Nå kan jeg endelig nyte sommerferien uten å tenke på testing hele tiden ;)
 
Måtte bare ta en digital test i dag siden det er ikm dagen :)
Ble ikke skuffet ;)
ImageUploadedByBV Forum1436681156.533477.jpg
 
Da har jeg sent resultatet til Storkklinikken :) De anbefaler nå at jeg skal ta ultralyd om 3 uker for å bekrefte graviditeten. Får ringe gynekologen min neste uke og se om han kan gi meg tidlig ul i slutten av juli :) veldig spent å se lille frøet mitt ;)
 
Så spennende :) Gratulerer masse ❤️
 
Da har jeg vært på tidlig ultralyd og sett ett lite frø med bankende hjerte :) utrolig godt å se at alt er som det skal ;)
Ellers så er jeg skikkelig kvalm for tiden. Våkner i 4-5 tiden hver dag og får ikke sovet igjen pga. kvalme....veldig slitsomt!
Hadde også første dag på jobb i dag etter 4 ukers ferie. Ikke lett å være på jobb når man er kvalm og trøtt, men det går nok bedre etter hvert :)
ImageUploadedByBV Forum1438622659.245375.jpg
 
Da har jeg vært på tidlig ultralyd og sett ett lite frø med bankende hjerte :) utrolig godt å se at alt er som det skal ;)
Ellers så er jeg skikkelig kvalm for tiden. Våkner i 4-5 tiden hver dag og får ikke sovet igjen pga. kvalme....veldig slitsomt!
Hadde også første dag på jobb i dag etter 4 ukers ferie. Ikke lett å være på jobb når man er kvalm og trøtt, men det går nok bedre etter hvert :)
Vis vedlegget 128906
Yay :) ser ut som h*n står givakt :D
Hoppas det går bättre på jobb eftersom :)
 
Back
Topp