11895 innlegg

Vi giftet oss 6 mnd før første kom! Er jo en helt fantastisk dag! Og det må jo ikkebli så dyrt! Vi hadde 120 inviterte gjester og 79. Kom! Vi er spredt utover hele landet så mange som ikke kunne komme! Kjenner ei som forlovet seg og giftet seg på 14 dager, de hadde ett lite intimt bryllup med bare de nærmeste til middag og litt større fest! Vi hadde alle 79 til middag siden vi hadde så mange tilreisende:)
Lite intimt bryllup må egentlig være en drøm <3 tenk så koselig!!
 
Vi giftet oss 6 mnd før første kom! Er jo en helt fantastisk dag! Og det må jo ikkebli så dyrt! Vi hadde 120 inviterte gjester og 79. Kom! Vi er spredt utover hele landet så mange som ikke kunne komme! Kjenner ei som forlovet seg og giftet seg på 14 dager, de hadde ett lite intimt bryllup med bare de nærmeste til middag og litt større fest! Vi hadde alle 79 til middag siden vi hadde så mange tilreisende:)
Vi bor veldig spredt her også.. Og vi er MANGE om vi er bare de nærmeste også ettersom mannen min har så stor familie:p I dåpen til storesøster var vi kun de aller, aller nærmeste.. Foreldre, søsken (med barn) og 2 venner som var faddere.. Da var vi 20 stk.. Mange som ble snurt fordi det er vanlig i hans familie å invitere tanter og onkler også, men det hadde vi rett og slett ikke råd til:p 20 til middag er mer enn nok for en stakkars liten lommebok.. Pluss at vi måtte holde hus for alle, ettersom ingen bodde i nærheten.. Denne gangen har vi heldigvis mamma og pappa fem minutter unna, så vi må nok få innlosjert noen der.. Vi har bare plass til en familie hos oss...
 
Vi blir også mellom 20 og 30 stk til dåpen! Ber ikke tanter og onkler vi heller! Blir for mange og de orker nok ikke å reise hit for en dåp heller:)

I mellomste hadde vi hele min familie for da reiste vi til min hjembygda der alle bor for å ha dåpen! Men denne gangen orker jeg ikke det! Ser for meg at det letteste er å ha den her siden kirka er nærmeste nabo:)
 
Vi blir også mellom 20 og 30 stk til dåpen! Ber ikke tanter og onkler vi heller! Blir for mange og de orker nok ikke å reise hit for en dåp heller:)

I mellomste hadde vi hele min familie for da reiste vi til min hjembygda der alle bor for å ha dåpen! Men denne gangen orker jeg ikke det! Ser for meg at det letteste er å ha den her siden kirka er nærmeste nabo:)
Ikke langt til kirken herfra heller, og det vanligste stedet for middag etterpå er rett over veien for kirka, så det er jo superlettvint sånn i forhold til transport:) Blir nok å koste litt i forhold til å ha det hjemme, men det blir nok planlegging og styr med en sånn dag, orker ikke å vaske hus og lage mat og bake kaker og alt det der i tillegg:p Og denne gangen har vi tross alt bedre råd enn vi hadde sist også:)

God morgen kjære deg! Så godt at du også kommer til:) Nå er vi forresten oppe i 12034 innlegg! Kjempeinnsats!:)
 
Jammen forsvant ikke pcn når jeg skulle lage meg en kaffe. Hmm! :p

BVforum via HTC
 
Jammen forsvant ikke pcn når jeg skulle lage meg en kaffe. Hmm! :p

BVforum via HTC
Noooooooo!!!! Krise!! Men skulle ikke han ut og handle litt??;) hint, hint;) Eventuelt lager du masse kaffe til han så du kan stjele den tilbake med en gang han må på do;)
 
Artig at det er så mye liv nå :p Må jo bidra litt jeg også, men snart skal vi å skrive kontrakt med kjøper av leiligheten vår! Vi skal flytte i mars!!! :D
 
Vi håper å få leid lokale, barnehagen til jentene leier ut kjøkken og gymsal for 25 kr timen for medlemmer! Så håper jo å få det der! Eller kantina i idrettshallen:) koster vel ca 200 for tre timer så om man legger på litt til så holder det jo:) kakene vil jeg jo bake selv:) og er ikke fornøyd med Catring her så koldtbord lager vi også selv:)
 
Noooooooo!!!! Krise!! Men skulle ikke han ut og handle litt??;) hint, hint;) Eventuelt lager du masse kaffe til han så du kan stjele den tilbake med en gang han må på do;)
Trengte litt pause fra den stolen uansett, korsryggen min skriiiker etter litt mer behagelig kontorstol. :p

BVforum via HTC
 
Artig at det er så mye liv nå :p Må jo bidra litt jeg også, men snart skal vi å skrive kontrakt med kjøper av leiligheten vår! Vi skal flytte i mars!!! :D
Ja, de her døgnene er det morsomste jeg vet:) Har ikke fått lagt ut alle trådene jeg hadde tenkt ut til i dag engang, for det er så mye å prate om:) Men veldig godt å ha noen i bakhånd i tilfelle det stilner litt i løpet av dagen:)

Masse lykke til med kontrakten:) Fornøyd med salger? Hvor flytter dere fra og til? Leilighet til hus, hus til hus, fra en by til en annen osv?;)
 
Vi håper å få leid lokale, barnehagen til jentene leier ut kjøkken og gymsal for 25 kr timen for medlemmer! Så håper jo å få det der! Eller kantina i idrettshallen:) koster vel ca 200 for tre timer så om man legger på litt til så holder det jo:) kakene vil jeg jo bake selv:) og er ikke fornøyd med Catring her så koldtbord lager vi også selv:)
Så kjekt at det går an å gjøre det sånn:) Aner ikke om det hadde gått an i vår bhg, men den er uansett alt for liten til at vi kunne vært 20 stk der.. Her har vi helt fantastisk god catering, så det gjelder bare å bestemme seg for hva man skal gå for.. Tradisjonsmat eller koldtbord.. Jeg er veldig for å vise frem gamle, stolte tradisjoner.. Men en del i familien hans er veldig sære og kresne, så da hadde det sikkert vært greit med koldtbord.. Serverte fisk sist, og det ble så mye klaging at jeg holdt på å spy.. Når voksne mennesker sitter i en dåp og erklærer høyt at "vi må dra på mcDonalds etterpå, for jeg spiser ikke fisk og nå er jeg kjempesulten" blir jeg litt sprø:p
Trengte litt pause fra den stolen uansett, korsryggen min skriiiker etter litt mer behagelig kontorstol. :p

BVforum via HTC
Min rygg begynner å bli lei den også, så jeg må nok ta pcen på fanget og sette meg i lenestolen etterhvert.. Men får ikke samme farten på tastaturet da, så jeg utsetter det i det lengste;)
 
Nesten 400 innlegg nå. :) snittet har falt litt, men kvelden er ennå ung!

BVforum via HTC
 
Nesten 400 innlegg nå. :) snittet har falt litt, men kvelden er ennå ung!

BVforum via HTC
Fortsatt rundt 80 i timen, da, så det er ganske jevnt!:) Kommer sikkert til å bli litt mer stille nå frem til folk er ferdig med middag, men satser på maks aktivitet igjen til kvelden:)
 
Ikke så værst det heller da :) Skravler jo så tastaturet går varmt her :)
Det gjør åpenbart jeg også;) Hadde rett over 1300 innlegg i dag tidlig, og målet med å få fire stjerner (1500 innlegg) er bare 50 innlegg unna, så jeg har skrevet nesten 150 innlegg til nå i dag;) Dette lover veldig bra! Må nok pushe det målet litt utover kvelden;) Kanskje jeg skal ha mål om å komme så og så høyt opp på topp 100-lista når 1500målet er nådd;)
 
Det gjør åpenbart jeg også;) Hadde rett over 1300 innlegg i dag tidlig, og målet med å få fire stjerner (1500 innlegg) er bare 50 innlegg unna, så jeg har skrevet nesten 150 innlegg til nå i dag;) Dette lover veldig bra! Må nok pushe det målet litt utover kvelden;) Kanskje jeg skal ha mål om å komme så og så høyt opp på topp 100-lista når 1500målet er nådd;)

Oi, vært sikkelig flink i dag du da! Skrevet dobbelt så mye som meg... Men samtidig har jeg skrevet ti innlegg fler akkurat nå enn jeg hadde på hele forrige skravledøgn, så det er jo bra det også...
 
Fortsatt rundt 80 i timen, da, så det er ganske jevnt!:) Kommer sikkert til å bli litt mer stille nå frem til folk er ferdig med middag, men satser på maks aktivitet igjen til kvelden:)
Jupp, det går jammen unna til tross for antallet mennesker! :p

BVforum via HTC
 
Oi, vært sikkelig flink i dag du da! Skrevet dobbelt så mye som meg... Men samtidig har jeg skrevet ti innlegg fler akkurat nå enn jeg hadde på hele forrige skravledøgn, så det er jo bra det også...
Har tross alt ikke gjort annet de siste fem timene;) Bortsett fra den lille økta i sted med å fyre og henge opp lammeskinnet.. Var tidlig oppe og fikk unna alt jeg hadde planer om å gjøre i dag sånn at jeg var helt klar kl 1200;) Synes du er superflink, jeg:)
 
Back
Topp