griseknoen
Forumet er livet
Så bra at vakta gikk så bra [:D]
Men kjipt at det har tetna til igjen [:'(]
Håper siste nattevakta går bra likevel [:)]
Men kjipt at det har tetna til igjen [:'(]
Håper siste nattevakta går bra likevel [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lisabet86
Hei søta[:D]
Godt og høre at formen er bedre!!!
Så bra kjæresten kommer før, når kommer han da??
Usj, TR kom her i dag da[>:] Ho fant visst ikke veien til deg.. Såå, satser på at kjærlighets ferien skal gjøre susen jeg da[;)]
Ha en super dag snuppa <3
Klemmer fra lisabet
ORIGINAL: Lambi`83
ORIGINAL: lisabet86
Hei søta[:D]
Godt og høre at formen er bedre!!!
Så bra kjæresten kommer før, når kommer han da??
Usj, TR kom her i dag da[>:] Ho fant visst ikke veien til deg.. Såå, satser på at kjærlighets ferien skal gjøre susen jeg da[;)]
Ha en super dag snuppa <3
Klemmer fra lisabet
Haha!! Ser jeg var litt trøtt da jeg skrev det innlegget ja! Jeg har bestilt flybillett til meg selv til Tanzania... Og reiser en dag tidligere enn antatt, den 23. oktober i stedet for 24[:)]
Kjære prøver å komme seg hjem tildligere, men de har en del å gjøre...så foreløpig så er han ikke hjemme før 16. des... Men det har jo straks gått 1 måned allerede!![:D][:D]
Og hu TR er ikke den skarpeste kniven i skuffen-jeg er jo rett her jo!![8|]

ORIGINAL: griseknoen
Hva man gjør for noen uker i Afrika altså.
Og for å møte sin kjære selvfølgelig.
Som en selverklært Afrikaelsker, så kommer du garantert ikke til å angre på all denne jobbingen altså [;)]
Ja, denne el-testingen kan drive deg til vanvidd altså.
Jeg bruker både FF og CB fertilitetsmonitor, og de er sjelden eller aldri enige i når EL er [8D] Det er bare å vende seg til det [;)]
Jeg har det gratismedlemskapet på FF.
Men den er jo for så vidt alltid ca enig med monitoren da. Den sier bare at el skjer når monitoren er på vei tilbake..
Blir spennende å se når tanta dukker opp da.
Håper lutealfasen din blir lenger enn 9-10 dager slik at en spire har mulighet til å feste seg [;)]
Men den er jo for så vidt alltid ca enig med monitoren da. Den sier bare at el skjer når monitoren er på vei tilbake..
Håper lutealfasen din blir lenger enn 9-10 dager slik at en spire har mulighet til å feste seg [;)]
Så holder jeg meg til gratismedlemskapet[:)]
Tanta dukket opp akkurat når hun pleier hun... Så mål for neste testepp er å få EL tidligere-voila! Hehe[:D][:D]
Nå er det bare 1 time igjen av nattevakt nr. 2 av 4 i denne omgang! Begynner å bli sabla god på disse vaktene altså(les:klarer å holde meg våken)
Så holder jeg meg til gratismedlemskapet[:)]
Tanta dukket opp akkurat når hun pleier hun... Så mål for neste testepp er å få EL tidligere-voila! Hehe[:D][:D]
Nå er det bare 1 time igjen av nattevakt nr. 2 av 4 i denne omgang! Begynner å bli sabla god på disse vaktene altså(les:klarer å holde meg våken)
Hehe.. foreløpig er jeg veldig tilfreds med et gratismedlemskap hvertfall, så får vi se videre om jeg trenger noe mer [8D]
Men hvis du nettopp har slutta med prevansjon, så kan det hende kroppen bare trenger en mnd eller to på å komme seg ordentlig i gjenge.
Ellers har jeg hørt at folk har fått lengre lutealfase av å bruke noe som heter womens care, som er progesteron-tilskudd.
Så flink du er som klarer å holde deg våken da [:)]
Du er vel kanskje i gang på neste natt du nå??
Bare hyggelig for tipset vettu.
Nå har jeg vel snart gitt deg alle tipsene jeg har [8D]
Jeg tror jeg skal sette igang å prøve denne womens care greia denne pp'en, så kan jeg jo fortelle deg om mine erfaringer når den tid kommer [;)]
Du ligger vel sikkert og sover du nå, så da skal jeg ikke forstyrre deg mer [8D]
Bare hyggelig for tipset vettu.
Nå har jeg vel snart gitt deg alle tipsene jeg har [8D]
Jeg tror jeg skal sette igang å prøve denne womens care greia denne pp'en, så kan jeg jo fortelle deg om mine erfaringer når den tid kommer [;)]
Du ligger vel sikkert og sover du nå, så da skal jeg ikke forstyrre deg mer [8D]
Haha!! Da gleder jeg meg til å høre om womens care[:)] Og da håper jeg du forteller om "det som skulle til for at spiren skulle feste seg og bli sittende i 9 måneder"!! Krysser fingre og tær for deg, griseknoen!!![:D][:D]