1+1=3??

Usj da vennen, ikke morro og savne noen.. Men tenk hvor stor gleden blir når dere ser hverandre igjenn[:D]

SENDER DEG EN STOOOOR TRØSTE KLEM

Du er god da!!

Oi, plutselig så hadde det gått litt tid siden jeg var her inne sist... Men noen ganger så strekker bare ikke tiden til... Har prøvd å sende søknad om forlengelse av antall timer per dag, men det går liksom aldri igjennom...[8|]

Jeg jobber og jeg jobber... Og det er i grunn det! Men det går overraskende bra, jeg er ikke på langt nær like sliten som jeg trodde jeg kom til å være når jeg så på antall jobbdager for noen uker siden.. Men kjøret er ikke ferdig enda!

Var på jentegjeng middag hos en venninne i går, sååå koselig!! Og har nå avtalt at vi skal ha jevnlige strikke/hekle/tedrikking/hva du egentlig har lyst skravle kvelder! Neste torsdag så er det jeg som stiller med hus, middag og noe til kaffen! Blitt voksen vøtt-haha![:D][:D]

Også jo! Jeg og kjære har bestemt oss for å reise til en eller annen storby til nyttår-det skal bli gøy det!!![:D]

Ellers så har jeg spottet de siste dagene altså...de er forandring for tidligere. Så forhåpentligvis så forandrer også antall dager fra EL til mens seg også![:)]

Da ble jeg jammen meg avbestilt for dagens ekstravakt, det hadde omsider litt rolig på avdelingen etter en fantastisk hektisk uke! Men hva skal jeg gjøre da da....[8|] Tror jammen jeg skal ta det heeeelt med ro og prøve og samle litt krefter... Og da har jeg store planer om å trene i morgen, det blir deilig!

Ellers så har jeg tenkt en del på dette med prøvingen i det siste... Er vi klare? Leser om disse andre damene som ønsker de så intenst og som ikke kommer noen vei, og jeg føler ikke at jeg har et like stort ønske, selv om det selvfølgelig er det... Men kjenner litt på det at det faktumet at jeg savner kjære mer og mer og har bare lyst til å ha han for meg selv akkurat nå!! Ikke dele han med noen! Men alt i alt, når jeg går med disse tankene og hvis det blir sånn at vi blir gravide ganske fort, så kommer jeg til å få litt dårlig samvittighet...med tanke på at jeg føler at andre ønsker det mer...kjempe teit, men kjempe sant[8|]

Ja.....det var dagens oppdatering....[:)]

Søndag og sola skinner og jeg ligger helt slakt på sofaen!! Var å trente i sted, og fy det var litt av en økt...så nå er jeg ikke i stand til å gjøre annet! Selv om jeg er litt av en liste av ting som kan gjøres... Leiligheten må vaskes, takkekortene må lages....Blæ!!
Får se om jeg får litt mer energ etterhvert....[8|]

I går fikk jeg omsider ordnet litt mer på takkekortene, men fremdeles mye igjen....hvorfor i all verden måtte jeg gjøre det fra bunnen av!

Snakket med kjære på skype i går...og det hørtes nesten ut som han har fått kalde føtter....ble litt satt ut merket jeg[&o]
Ikke søren om jeg skal "tvinge" han til noe som helst..vi MÅ være to stykker om dette her!! Men hvis vi venter så kan det fort gå noen år p.g.a min videre utdanning, og for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg har lyst til å ha passert 30 år før vi får vår første... Det er heller ingen selvfølge at man skal kunne bli gravid, det er jo bevis for flere at det kan ta flere år...og hadde jeg bare visst med 100% at vi kunne bli gravide så hadde det ikke vært noe problem å vente...men det kan vi jo aldri vite! Og dessverre så tror jeg kjære har det for seg at dette går lett som en plett....[8|]
Æsj, dette var ikke gøy![&o]

ORIGINAL: Siljuls

Håper du får varma føttene hans litt når dere møtes igjen :)
Kan jo hende han tenker litt som deg - at han bare vil ha deg for seg selv litt nå som dere har vært så lenge fra hverandre?
Håper det ordner seg. Er ikke lett å sortere tankene rundt dette. Er jo en livsendrende avgjørelse det å bestemme seg for å lage barn [:)]

Du sier noe der, Siljuls! Det er livsendrende på alle tenkelige måter, og det er til tider kjempe skummelt, men det motsatte er faktisk mye mer skummelt...!
Vi snakket sammen igjen i går, og konklusjonen ble nok at savnet av hverandre setter babymaking tankene bitte litt ut av spill....Så du hadde rett der, Siljuls[:)] Ergo dette ordner seg!

Takk for gode ord!!

ORIGINAL: Lambi`83

Håper du får varma føttene hans litt når dere møtes igjen :)
Kan jo hende han tenker litt som deg - at han bare vil ha deg for seg selv litt nå som dere har vært så lenge fra hverandre?
Håper det ordner seg. Er ikke lett å sortere tankene rundt dette. Er jo en livsendrende avgjørelse det å bestemme seg for å lage barn [:)]

Du sier noe der, Siljuls! Det er livsendrende på alle tenkelige måter, og det er til tider kjempe skummelt, men det motsatte er faktisk mye mer skummelt...!
Vi snakket sammen igjen i går, og konklusjonen ble nok at savnet av hverandre setter babymaking tankene bitte litt ut av spill....Så du hadde rett der, Siljuls[:)] Ergo dette ordner seg!

Takk for gode ord!!

Så bra [:)]

I dag var en kollega innom jobben med den skjønneste lille prinsen på hele 4 uker!! Eggstokkene rista vettu-haha!![:D][:D]

Og jeezes for et vær det er nå[8|]

I dag var en kollega innom jobben med den skjønneste lille prinsen på hele 4 uker!! Eggstokkene rista vettu-haha!![:D][:D]

Hihi... Vet alt om den ristinga [8D] Gleder meg til du er prøver! [:D]

ORIGINAL: Kakken

Hihi... Vet alt om den ristinga [8D] Gleder meg til du er prøver! [:D]

Det gjør jeg og!![:D][:D]

Status i dag....hm.... Altså, det hadde vært veldig fint om jeg hadde hatt EL nå på fredag, men det er ingenting som tilsier det. Man kommer jo ikke særlig langt dersom man bare får befrukta egget, men ikke lar det få feste seg...[8|]

Men den som lever får se!![:D][:D]

Ellers så er det fridag i morgen med jentene på middag-bare kos med andre ord!![:D][:D]

Men sånn apropos eggstokkristing-den på venstre side tok seriøst helt av i går, og litt i dag... Her snakker vi leamus på eggstokken, eller lette kramper om du vil... Ikke vondt, men rart og litt morsomt-hehe[:D][:D]

Hm...[8|] Mensmurringer?!!! Ja vel da....[8|]

Edit: Men da så....nesten positiv EL test jo[:D][:D]

Du skal se at kroppen gjør mye rart nå som du prøver å bli kjent med den. Hehe... Og den er aldri lett å forstå seg på [8D]

ORIGINAL: Kakken

Du skal se at kroppen gjør mye rart nå som du prøver å bli kjent med den. Hehe... Og den er aldri lett å forstå seg på [8D]

Den har verre humørsvingninger enn en tenåring på en dårlig dag noen ganger!! Hehe[:D][:D]

For å oppsummere dagen: Temp sank 0,3 grader, vondter som minner meg på hvorfor jeg begynte på ppilla i utgangspunket, maaaasse EL slim og veldig positiv EL test....ergo.....EL er såååå på vei!!! WOOP, WOOP!!

Og sammenlignet med forrige måned så kom det to dager tidligere, og da satser på på at lutealfasen er to dager lengere.... Eller, det finner vi ut om litt under to uker[:D][:D]

Back
Topp