1+1=3??

ORIGINAL: Siljuls

ORIGINAL: Lambi`83

Gratulerer med dagbok, Lambi [:D] Skal følge med på denne [:)]

Hihi!!! [:D][:D] Så koselig at du stikker innom! Mi casa, su casa[;)]

Måtte jo det når jeg så at du hadde laget deg dagbok [:D] Liker virkelig hvordan du skriver [;)]
Mulig jeg blir så inspirert at jeg roter meg til å lage min egen også [:)]

Jeg hadde vært en av de første til å stikke innom i så fall!![:D][:D]

Status i dag...

EL testene blir sterkere, og temperaturen forblir lav... Ulempen med dette er jo at mye tyder på at 28 dager syklusen er ikke eksisterende[8|] Meeen jeg er villig til å la kroppen venne seg til en hormontilskuddfrihverdag...tviler på at det er et ord, men... Hehe[:D]

Nå kommer sviger snart. Vi skal se på fotografbildene sammen før vi skal ut og spise før A-HA konsert, også ser det jammen ut som regnet holder seg borte! *Bank i bordet*[:D]

Status i dag...

EL testene blir sterkere, og temperaturen forblir lav... Ulempen med dette er jo at mye tyder på at 28 dager syklusen er ikke eksisterende[8|] Meeen jeg er villig til å la kroppen venne seg til en hormontilskuddfrihverdag...tviler på at det er et ord, men... Hehe[:D]

Nå kommer sviger snart. Vi skal se på fotografbildene sammen før vi skal ut og spise før A-HA konsert, også ser det jammen ut som regnet holder seg borte! *Bank i bordet*[:D]

Kose deg masse i dag da søta

ORIGINAL: lisabet86

Status i dag...

Kose deg masse i dag da søta

Tusen takk, Lisabet! Det var kjempe koselig!! Men så er det noe med å være sammen med foreldrene til kjære...men uten kjære...det er så veldig tydelig at det er noe som mangler[&o]

Men nå skal jeg legge meg og når jeg står opp så er det enda en mindre dag til han kommer hjem igjen!! Jej!![:D][:D]

ORIGINAL: Fraggle

Spennende å lese i dagboka di. [:)]
Jeg har lagt ut et samlebilde med alle eltestene mine fra jeg begynte til pos til neg igjen i dagboka mi nå. Da ble plutselig alt mye mer oversiktlig. Ta gjerne en titt. [:)]

Kroppen er ikke noe lett sak å bli kjent med, så du må bare bruke tiden godt når du venter på mannen. Så er han plutselig hjemme igjen, [;)] Jeg savner mannen noe enormt, han har bare vært borte siden fredag, og han kommer hjem i dag.[8D] Så jeg synes du er veldig sterk.

Satser på at dere har savna hverandre så mye at det blir et kjerlighetsbarn med en gang han kommer hjem. [:D]

Jeg har allerede snoket inne hos deg jeg[&o] De bildene du tok har hjulpet meg med å tolke! Så takk for det![:)]
Og takk for gode ord, Fraggle! Det varmer![:D] Hurra for kjærlighetsbarn!!

LAMBI'83

Vil bare ønske deg er SUPER søndag[:D]

Du er go da, Lisabeth!![:D][:D]

En liten oppdatering...

I går, søndag, så var planen å sove så lenge som mulig for jeg skulle jo hjem til mamma før nattevakt. Og det var ikke noe problem-stod opp kl. 13.45-haha!![:D]

Jeg tok da en EL test når jeg stod opp, og den var så positiv som bare det... Men så tenkte jeg... Hm, det er jo bra det, men så er det morgenurinen...kaaan det ha noe med saken å gjøre?! Har ikke vært noe tegn til EL slim, ryggen er jo som den er...men fy så oppblåst a gitt!![:-]
Jeg tok en ny EL test i dag tidlig, og jammen så er ikke den negativ...så da har jeg EL dag da..hvis jeg har skjønt dette her riktig da... [8|] Så jeg tar et aldri så lite hurra!![:D][:D]
Når det gjelder temp så har den steget 0,5 grad fra i går. Riktig nok så ble den tatt kl. 14 (sov etter nattevakt), men det skal jo være sånn at man skal ta den når man har sovet i minimum 3 timer...

Spennende dette her!![:D][:D]

Hurra for oss som har EL i dag Kom mai du skjønne, milde! [:D]

LAMBI'83

hihi

Gratulerer med dagbok, Lambi [:D] Skal følge med på denne [:)]

Hihi!!! [:D][:D] Så koselig at du stikker innom! Mi casa, su casa[;)]

Måtte jo det når jeg så at du hadde laget deg dagbok [:D] Liker virkelig hvordan du skriver [;)]
Mulig jeg blir så inspirert at jeg roter meg til å lage min egen også [:)]

Jeg hadde vært en av de første til å stikke innom i så fall!![:D][:D]

Skal si du holder hva du lover [:D]

Veldig koselig å kunne følge hverandre og backe hverandre opp på denne måten da [:)]

Må jo det!! Og det blir veldig koselig!![:D][:D]

ORIGINAL: Kakken

Hurra for oss som har EL i dag Kom mai du skjønne, milde! [:D]

Hipp hipp hurra!![:D][:D]

LAMBI'83

hihi

Trøøøøtt!! Syntes det nesten er verre å jobbe kveld-dag enn natt[8|]
Men i dag så fikk jeg besøk av mamma`n min[:)] Hun ville velge seg ut et bilde av de fotografen tok som hun ville ha forstørret. Også spiste vi middag sammen og snakket masse-veldig koselig!![:D][:D] Er nemlig ikke så ofte man får mamma`n for seg selv når man er blant 5[;)]

Ellers så har jeg de to siste dagene hatt endel EL slim....da blir jeg forvirra igjen vettu...[8|] Går det an å få El slim etter EL?? [8|][8|]

Er veldig forskjellig når man får el-slim.
Noen får det før el, andre får det når de har el, mens andre igjen får det etter el.
Like vanlig alt sammen.
Så det er ikke noe å bekymre seg for.
Det eneste kan være at ikke sædcellene har noe bra slim å svømme opp til egget i, men kan jo hende du er lagd for å få gutter [;)]
Hvis det skulle vise seg at dette blir et problem vil jeg anbefale pre-seed glidekrem. Den funker fett, og hvis den gjør som den sier at den gjør og gjør underlivet til et eneste stort el-slim, så må det jo bli bra [;)][;)]

ORIGINAL: griseknoen

Noen får det før el, andre får det når de har el, mens andre igjen får det etter el.
Like vanlig alt sammen.
Det eneste kan være at ikke sædcellene har noe bra slim å svømme opp til egget i, men kan jo hende du er lagd for å få gutter [;)]
Hvis det skulle vise seg at dette blir et problem vil jeg anbefale pre-seed glidekrem. Den funker fett, og hvis den gjør som den sier at den gjør og gjør underlivet til et eneste stort el-slim, så må det jo bli bra [;)][;)]

Hahaha!! Herlig!!![:D][:D] Du er herved utnevnt til min prøveguru, griseknoen!! [:D][:D]
Hva i all verden skulle jeg ha gjort uten??!

Like vanlig alt sammen.

Hahaha!! Herlig!!![:D][:D] Du er herved utnevnt til min prøveguru, griseknoen!! [:D][:D]

Hehe.. Begynner å bli ganske dreven i alt som har med prøving å gjøre, så da må man jo bare dele all den kunnskapen man har med alle de andre søte jentene her inne.

Nei, hva skulle du gjort uten???
Du hadde nok aldri klart deg.
Kanskje du ikke engang hadde skjønt at du måtte hatt sex for å lage barn [;)][8D]
For du vet at du må det sant???[8|]

Like vanlig alt sammen.

Hehe.. Begynner å bli ganske dreven i alt som har med prøving å gjøre, så da må man jo bare dele all den kunnskapen man har med alle de andre søte jentene her inne.

Nei, hva skulle du gjort uten???
Du hadde nok aldri klart deg.
Kanskje du ikke engang hadde skjønt at du måtte hatt sex for å lage barn [;)][8D]
For du vet at du må det sant???[8|]

Nei, nå blir jeg forvirra igjen....[&o][8|][:)][:D]
Men det er omtrent det eneste jeg vet også!!

Og det er helt nydelig at du deler kunnskapen din!! Håper du skal få slippe og undervise oss blåøyde etterhvert da.... Snakker vi maibaby???[;)]

Back
Topp