Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Siljuls
ORIGINAL: Lambi`83
Trøøøøtt!! Syntes det nesten er verre å jobbe kveld-dag enn natt[8|]
Men i dag så fikk jeg besøk av mamma`n min[:)] Hun ville velge seg ut et bilde av de fotografen tok som hun ville ha forstørret. Også spiste vi middag sammen og snakket masse-veldig koselig!![:D][:D] Er nemlig ikke så ofte man får mamma`n for seg selv når man er blant 5[;)]
Ellers så har jeg de to siste dagene hatt endel EL slim....da blir jeg forvirra igjen vettu...[8|] Går det an å få El slim etter EL?? [8|][8|]
Så koselig med et sånt mammabesøk [:)] Vi er 4 søsken her, så vet hvor sjelden kost det er med alenetid med mammaen sin i perioder, så setter veldig pris på det selv også [:)]
I dag har jeg i grunn fint lite å oppdatere... [8|]
Eller jo! Jeg fører jo temp inn på Fertility Friend og den mente også at jeg hadde hatt EL på søndag/mandag!! [:D]
Merker jeg er veldig glad for å ha EL så fort etter nuva...men det er kanskje ikke så rart... Nei, ikke vet jeg, men glad allikevel!![:D][:D]
Nå er under to måneder til jeg ser kjære!! Hihi!!! Og det er litt rart at han har vært bort i 3 uker allerede...det har jo nesten gått fort![:D][:D]
ORIGINAL: lisabet86
Eller jo! Jeg fører jo temp inn på Fertility Friend og den mente også at jeg hadde hatt EL på søndag/mandag!! [:D]
Merker jeg er veldig glad for å ha EL så fort etter nuva...men det er kanskje ikke så rart... Nei, ikke vet jeg, men glad allikevel!![:D][:D]
Nå er under to måneder til jeg ser kjære!! Hihi!!! Og det er litt rart at han har vært bort i 3 uker allerede...det har jo nesten gått fort![:D][:D]
Jipii for EL![]()

Jipii for EL![]()
Oh, yeah!!

Gaaahh!! *snufs*
I går så tok jeg en middagshvil, og da jeg våkna så hadde jeg sår hals og rennende nese og *atsjo* ..ja, nøys endel...[:'(] Det passer så ufattelig dårlig å være pjusk nå!! De neste 8 dagene skal jeg jobbe 7 nattevakter og 2 kveldsvakter!! Men så får jeg fri i forbindelse med turen til Tanzania da, så det er i grunn ikke synd på meg...men det hadde vært litt mer behagelig hvis jeg ikke *atsjo*....jaja...[&o]

Gaaahh!! *snufs*
I går så tok jeg en middagshvil, og da jeg våkna så hadde jeg sår hals og rennende nese og *atsjo* ..ja, nøys endel...[:'(] Det passer så ufattelig dårlig å være pjusk nå!! De neste 8 dagene skal jeg jobbe 7 nattevakter og 2 kveldsvakter!! Men så får jeg fri i forbindelse med turen til Tanzania da, så det er i grunn ikke synd på meg...men det hadde vært litt mer behagelig hvis jeg ikke *atsjo*....jaja...[&o]
Æsj[:'(]
Masse god bedring vennen
Gaaahh!! *snufs*
Æsj[:'(]
Masse god bedring vennen
Tusen takk, søte deg![:)]

ORIGINAL: griseknoen
Er veldig forskjellig når man får el-slim.
Noen får det før el, andre får det når de har el, mens andre igjen får det etter el.
Like vanlig alt sammen.
Så det er ikke noe å bekymre seg for.
Det eneste kan være at ikke sædcellene har noe bra slim å svømme opp til egget i, men kan jo hende du er lagd for å få gutter [;)]
Hvis det skulle vise seg at dette blir et problem vil jeg anbefale pre-seed glidekrem. Den funker fett, og hvis den gjør som den sier at den gjør og gjør underlivet til et eneste stort el-slim, så må det jo bli bra [;)][;)]
Hahaha!! Herlig!!![:D][:D] Du er herved utnevnt til min prøveguru, griseknoen!! [:D][:D]
Hva i all verden skulle jeg ha gjort uten??!
Hehe.. Begynner å bli ganske dreven i alt som har med prøving å gjøre, så da må man jo bare dele all den kunnskapen man har med alle de andre søte jentene her inne.
Nei, hva skulle du gjort uten???
Du hadde nok aldri klart deg.
Kanskje du ikke engang hadde skjønt at du måtte hatt sex for å lage barn [;)][8D]
For du vet at du må det sant???[8|]
Nei, nå blir jeg forvirra igjen....[&o][8|][:)][:D]
Men det er omtrent det eneste jeg vet også!!
Og det er helt nydelig at du deler kunnskapen din!! Håper du skal få slippe og undervise oss blåøyde etterhvert da.... Snakker vi maibaby???[;)]
Godt å høre at formen er bedre snuppa.
Aldri noe allright å være pjusk.
Håper nattevakta gikk bra også [:)]