1+1=3??

Så bra at vakta gikk så bra [:D]
Men kjipt at det har tetna til igjen [:'(]
Håper siste nattevakta går bra likevel [:)]

ORIGINAL: griseknoen

Så bra at vakta gikk så bra [:D]
Men kjipt at det har tetna til igjen [:'(]
Håper siste nattevakta går bra likevel [:)]

Kjære vene...jeg burde jo ha slokna for lengst!! Gikk rett på kveldsvakt i dag etter 3 netter...sov 4,5 t i mellom...også sitter jeg her og bare MÅÅ innom FS og hilse på jentene!![:D][:D]

Ellers så bestilte jeg flybillett til min kjære i natt, avreise en dag tidligere enn antatt!! WOOP WOOP!![:D][:D][:D]

Hei søta[:D]

Godt og høre at formen er bedre!!!
Så bra kjæresten kommer før, når kommer han da??
Usj, TR kom her i dag da[>:] Ho fant visst ikke veien til deg.. Såå, satser på at kjærlighets ferien skal gjøre susen jeg da[;)]

Ha en super dag snuppa <3

Klemmer fra lisabet

ORIGINAL: lisabet86

Usj, TR kom her i dag da[>:] Ho fant visst ikke veien til deg.. Såå, satser på at kjærlighets ferien skal gjøre susen jeg da[;)]

Klemmer fra lisabet

Haha!! Ser jeg var litt trøtt da jeg skrev det innlegget ja! Jeg har bestilt flybillett til meg selv til Tanzania... Og reiser en dag tidligere enn antatt, den 23. oktober i stedet for 24[:)]
Kjære prøver å komme seg hjem tildligere, men de har en del å gjøre...så foreløpig så er han ikke hjemme før 16. des... Men det har jo straks gått 1 måned allerede!![:D][:D]

Og hu TR er ikke den skarpeste kniven i skuffen-jeg er jo rett her jo!![8|]

ORIGINAL: Lambi`83

ORIGINAL: lisabet86

Klemmer fra lisabet

Haha!! Ser jeg var litt trøtt da jeg skrev det innlegget ja! Jeg har bestilt flybillett til meg selv til Tanzania... Og reiser en dag tidligere enn antatt, den 23. oktober i stedet for 24[:)]
Kjære prøver å komme seg hjem tildligere, men de har en del å gjøre...så foreløpig så er han ikke hjemme før 16. des... Men det har jo straks gått 1 måned allerede!![:D][:D]

Og hu TR er ikke den skarpeste kniven i skuffen-jeg er jo rett her jo!![8|]

Aha[;)] Men det er jo en dag før, så det er jo flott[:D]
Og 16 des. er nok her før du får sukk for deg[:)]

Nei, ho er stokk dum altså[:@]

Sliten i dag....[&o] Da er det 4 netter som står for tur... Ferdig på søndagsmorgen, men så er det på`n igjen med full uke før netter neste helg også...Og dette skal jeg holde på med t.o.m 15 september...aiaiai...
Men alt for min kjære!!

Altså...i følge babyverden så skal TR komme i morgen... Men hadde postitiv EL test søndag 22. aug som i følge bv skulle vært den 18... Men så sier Fertility friend at jeg hadde EL tirsdag 24...etter å først ha satt den til søndag 22...
Så da skal jeg jo ikke få besøk av dama før begynnelsen av neste uke...hm...

Guri dette var forvirrende!! Haha!! [:D][:D]

Hva man gjør for noen uker i Afrika altså.
Og for å møte sin kjære selvfølgelig.
Som en selverklært Afrikaelsker, så kommer du garantert ikke til å angre på all denne jobbingen altså [;)]

Ja, denne el-testingen kan drive deg til vanvidd altså.
Jeg bruker både FF og CB fertilitetsmonitor, og de er sjelden eller aldri enige i når EL er [8D] Det er bare å vende seg til det [;)]

Hva man gjør for noen uker i Afrika altså.
Og for å møte sin kjære selvfølgelig.
Som en selverklært Afrikaelsker, så kommer du garantert ikke til å angre på all denne jobbingen altså [;)]

Ja, denne el-testingen kan drive deg til vanvidd altså.
Jeg bruker både FF og CB fertilitetsmonitor, og de er sjelden eller aldri enige i når EL er [8D] Det er bare å vende seg til det [;)]

Ok, da![8|][8D] Men hva slags medlemsskap bruker du hos FF? Har du VIP medlemskapet?[8|]

Da har alle forvasler av TR meldt seg...men gjenstår å se...[8|]

Fordelen er at jeg har beholdt antall dager i syklusen som jeg hadde med nuvaring... Ulempen blir da at lutealfasen er litt kort...9-10 dager...hm... Forhåpentligvis så retter det seg opp etterhvert[:D]

Jeg har det gratismedlemskapet på FF.
Men den er jo for så vidt alltid ca enig med monitoren da. Den sier bare at el skjer når monitoren er på vei tilbake..

Blir spennende å se når tanta dukker opp da.
Håper lutealfasen din blir lenger enn 9-10 dager slik at en spire har mulighet til å feste seg [;)]

Men den er jo for så vidt alltid ca enig med monitoren da. Den sier bare at el skjer når monitoren er på vei tilbake..

Håper lutealfasen din blir lenger enn 9-10 dager slik at en spire har mulighet til å feste seg [;)]

Så holder jeg meg til gratismedlemskapet[:)]
Tanta dukket opp akkurat når hun pleier hun... Så mål for neste testepp er å få EL tidligere-voila! Hehe[:D][:D]

Nå er det bare 1 time igjen av nattevakt nr. 2 av 4 i denne omgang! Begynner å bli sabla god på disse vaktene altså(les:klarer å holde meg våken)

Tanta dukket opp akkurat når hun pleier hun... Så mål for neste testepp er å få EL tidligere-voila! Hehe[:D][:D]

Nå er det bare 1 time igjen av nattevakt nr. 2 av 4 i denne omgang! Begynner å bli sabla god på disse vaktene altså(les:klarer å holde meg våken)

Hehe.. foreløpig er jeg veldig tilfreds med et gratismedlemskap hvertfall, så får vi se videre om jeg trenger noe mer [8D]
Men hvis du nettopp har slutta med prevansjon, så kan det hende kroppen bare trenger en mnd eller to på å komme seg ordentlig i gjenge.
Ellers har jeg hørt at folk har fått lengre lutealfase av å bruke noe som heter womens care, som er progesteron-tilskudd.

Så flink du er som klarer å holde deg våken da [:)]
Du er vel kanskje i gang på neste natt du nå??

Hehe.. foreløpig er jeg veldig tilfreds med et gratismedlemskap hvertfall, så får vi se videre om jeg trenger noe mer [8D]
Men hvis du nettopp har slutta med prevansjon, så kan det hende kroppen bare trenger en mnd eller to på å komme seg ordentlig i gjenge.
Ellers har jeg hørt at folk har fått lengre lutealfase av å bruke noe som heter womens care, som er progesteron-tilskudd.

Så flink du er som klarer å holde deg våken da [:)]
Du er vel kanskje i gang på neste natt du nå??

Takk for tipset!! *Notert bak øret*

Nå er jeg i full gang, og nesten ferdig faktisk med den 3. natta!! Hei hvor det går!!![:D][:D][:D]

Bare hyggelig for tipset vettu.
Nå har jeg vel snart gitt deg alle tipsene jeg har [8D]
Jeg tror jeg skal sette igang å prøve denne womens care greia denne pp'en, så kan jeg jo fortelle deg om mine erfaringer når den tid kommer [;)]

Du ligger vel sikkert og sover du nå, så da skal jeg ikke forstyrre deg mer [8D]

Jeg tror jeg skal sette igang å prøve denne womens care greia denne pp'en, så kan jeg jo fortelle deg om mine erfaringer når den tid kommer [;)]

Du ligger vel sikkert og sover du nå, så da skal jeg ikke forstyrre deg mer [8D]

Haha!! Da gleder jeg meg til å høre om womens care[:)] Og da håper jeg du forteller om "det som skulle til for at spiren skulle feste seg og bli sittende i 9 måneder"!! Krysser fingre og tær for deg, griseknoen!!![:D][:D]

Puh....da var de 4 nettene forbi...og det har vært noen "rare" netter...og en rar uke...

Tidligere i uka så døde en elektiv pasient på operasjonsbordet-det skjer veldig sjeldent!! Og dette var en pasient som jeg har hatt en del med å gjøre... Han grudde seg så veldig! Så derfor tok jeg meg litt ekstra tid til han... Han hadde ingen...ikke gift, eller barn...to søsken som var døde, hadde "bare" en kamerat oppført som nærmeste pårørende... Også døde han. Og jeg sitter her og tenker fælt på det kommer noen i begravelsen hans[&o]

Den første natta så fikk en pasient hjertestans p.g.a hovedpulsåra hans hadde sprukket. Vi fikk liv i han igjen og ganske fort over på operasjonsbordet... Oppi det hele så får vi ikke tak i kona som bor på et hotell i byen! Vi ringte rundt til hoteller til og med uten hell, og la sikkert igjen 30 anrop på telefonen hennes... Og alt jeg klarer å tenke på resten av den natten er tenk om han ikke klarer seg og kona har ingen mulighet til å ta et siste farvel... [:(][:(]
Takk Gud for at dette har gått bra og imot ALLE odds, men det var nervepinnende!![&o]

Den siste natten nå så kommer jeg på jobb hvor jeg skal ha en pasient som også har en sprekk i hovedpulsåra, hvor både han og pårørende har fått beskjed om det ikke er noe man kan gjøre... Prøver man å operere så er det altfor store sjanser for at han ikke overlever... Man må bare vente til han blør i hjel rett og slett[&o]
Han ligger på rommet med kona si og bare venter... All behandling er avsluttet, men han skal ikke ha vondt eller lide på noen vis, og dette var mitt ansvar i natt... Jeg titter inn til dem 2-3 ganger i timen og vet for hver gang ikke hva som venter meg... Har han passert? Er de våkne? Kommer det en reaksjon på hele situasjonen? Helt, helt forferdelig!! [:(][:(]
Han overlevde natten, men det er bare spørsmål om tid....[&o]

Det var den uka og jeg sitter her nå og har litt av en reaksjon på det hele!! Er utrolig lei meg! Ja, jeg er sykepleier, men er så heldig å holde til på en post hvor vi opplever minimalt med dødsfall! Og jeg er rett og slett ikke god på det... Jeg gråter med pårørende og blir "altfor involvert", og denne uka har det blitt litt mye for meg! "For meg", har du hørt!! Tenk på de andre pårørende som lever oppi det....[X(]

Uff!! På en side så er der ikke noe gøy å ta del i så mye vondt, men samtidig så er jeg veldig bestemt på at den dagen jeg slutter å bry meg er den dagen jeg skal slutte som sykepleier!

Puh...det var dagens utblåsning og tårer...og det er noe terapeutisk med å skrive det ned...

Haha!! Da gleder jeg meg til å høre om womens care[:)] Og da håper jeg du forteller om "det som skulle til for at spiren skulle feste seg og bli sittende i 9 måneder"!! Krysser fingre og tær for deg, griseknoen!!![:D][:D]

Hehe.. Håper det blir utfallet jeg også [;)][;)]

Huff. hørtes ut som en trist uke på jobben.
Men jeg er helt enig med deg i at sykepleiere må bry seg, og når de slutter å gjøre det, er det egentlig bare å slutte med det...

Sender over en trøsteklem til deg, og håper neste arbeidsuke blir mindre trist [:)]

Takk for gode ord, jenter

Jeg kan godt skjønne at du er lei deg, Fraggle! Selv jeg var overbevist[&o] Håper du bare må vente i 11 dager til da...[8|]

Da har tanta kommet og reist igjen...
Ingen forandring i mønster, 3 dager med blødning og 1 dag med spotting, herlig!

Hadde en langt og veldig koselig skype date med kjære i går kveld. Hadde ikke "sett" han på 2 uker siden han var ute i feltet. Telefon og sms er gull det og, men ekstra kos å kunne se han!! Savnet er en realitet, og jeg kjenner det i hver eneste celle i kroppen...[&o]

Back
Topp