⭐IKM Uke 27⭐

Hei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).
 

Vedlegg

  • 929AC01E-59DA-420E-8F09-EB5AA13BAD79.jpeg
    929AC01E-59DA-420E-8F09-EB5AA13BAD79.jpeg
    29,6 KB · Visninger: 80
  • E83F7528-E6E0-473B-BA71-455C756ABC37.jpeg
    E83F7528-E6E0-473B-BA71-455C756ABC37.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 74
  • 1D814A7D-00A3-491E-A53E-76DBD1502193.jpeg
    1D814A7D-00A3-491E-A53E-76DBD1502193.jpeg
    36,5 KB · Visninger: 82
Måtte jo ta en til test:hilarious: måtte selvfølgelig studere den som er tørket fra tidligere :hilarious:
 

Vedlegg

  • Snapchat-287186723.jpg
    Snapchat-287186723.jpg
    8,1 KB · Visninger: 75
  • Snapchat-725654184.jpg
    Snapchat-725654184.jpg
    5,7 KB · Visninger: 69
  • Snapchat-2000602748.jpg
    Snapchat-2000602748.jpg
    5,9 KB · Visninger: 75
Altfor tidlig å se på babyklær osv... men blir helt tussete jeg! Gleder meg til og håper jeg kommer til 12 uke tradisjonen min er å kjøpe noe i uke 12 ❤️
 
Hei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).
Oi oi!! Se der jeg ser streken din :) bruker samme testere fra babyplan ❤️jeg har spottet med tre av fire barn... men fortsatt bli baby. Så er nok veldig forkjellig ❤️

Progwsteron støtte er gull. Kjenner desverre flere som har mistet flere ganger og da var absolutt det stor hjelp med å feste lille skatten ❤️
 
Oi oi!! Se der jeg ser streken din :) bruker samme testere fra babyplan ❤️jeg har spottet med tre av fire barn... men fortsatt bli baby. Så er nok veldig forkjellig ❤️

Progwsteron støtte er gull. Kjenner desverre flere som har mistet flere ganger og da var absolutt det stor hjelp med å feste lille skatten ❤️

Tusen takk for beroligende ord:Heartred
Åh, så godt å høre at du har kjennskap til progesteron-behandling! Kanskje det vil hjelpe til at det går bra denne gangen:Heartred Vi har tatt alt av undersøkelser og prøver, og de klarer ikke finne noe galt. Tenk hvis dette kan bli en solskinnshistorie :Heartred
 
Negative tester, samt at pulsen har gått ned i dag, så venter bare på å begynne å spotte nå. Bruker som regel å begynne på dag 23, men er på cd25 i dag.


Hei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).

Kan jeg spørre om du har tatt blodprøver for å sjekke progesteronet ditt? Jeg mistenker det hos meg og da jeg har mistet flere ganger tidlig og spotter så mye før hver mens.
 
9 dpo, syns jeg kan skimte en svaaaaak strek om jeg holder testen i rett vinkel og rett lys :hilarious: Men det er nok ingenting. Stirrer man lenge nok kommer det vel frem streker overalt til slutt o_O

AAD50EA3-C846-43E1-844B-745479005508.jpeg
D26F8B67-0827-4DD5-AA0E-B69D3603F345.jpeg
 
Negative tester, samt at pulsen har gått ned i dag, så venter bare på å begynne å spotte nå. Bruker som regel å begynne på dag 23, men er på cd25 i dag.




Kan jeg spørre om du har tatt blodprøver for å sjekke progesteronet ditt? Jeg mistenker det hos meg og da jeg har mistet flere ganger tidlig og spotter så mye før hver mens.

De har faktisk ikke tatt noen prøver, men foreslått og prøve det ved neste graviditet for å holde på det. Vet ikke om man kan ta blodprøver? Egentlig litt rart at de ikke har gjort det o_O
Har du fått noe utredning?
 
De har faktisk ikke tatt noen prøver, men foreslått og prøve det ved neste graviditet for å holde på det. Vet ikke om man kan ta blodprøver? Egentlig litt rart at de ikke har gjort det o_O
Har du fått noe utredning?
Okei, skal til fastlegen i august så skal ta det opp da Var til gyn i 2017, men han mente da at det bare var uflaks. Tok en innvendig sjekk hvor alt så bra ut. Kan ta blodprøve ja. Min erfaring med de tidlig testene er at jeg alltid får en svak skyggestrek, men din strek syns jeg så mer gravid ut selv om den enda ser litt fargeløs ut. Håper det er en spire som klorer seg fast❤️
 
Hei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).
Her skal me ha troa :)
 
Gratulerer så mye!! 5 barn høres fantastisk ut :D:Heartred
Ja det er fantastisk med fire og fem blir bare enda mer fantastisk :)❤️ Jeg er klar som bare det ❤️ hvor mange barn har du eller er det første? ❤️
 
FE1DD4BF-7567-46B4-B3AB-894AB3211909.jpeg
Helt sikkert hvertfall
 
Ja det er fantastisk med fire og fem blir bare enda mer fantastisk :)❤️ Jeg er klar som bare det ❤️ hvor mange barn har du eller er det første? ❤️
Så herlig :Heartred jeg har to nå. Ønsker meg 3 til, men har ikke turt å si det til mannen, har sagt jeg ønsker meg to til :hilarious: hååååper jeg får 3 til:Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp