⭐IKM Uke 27⭐

Merkelig TR.. Blødde en god del 10,11 og 12 dpo, ingenting i dag 13 dpo før det plutselig kom en del blod nå på kvelden :confused: Syklusene mine blir bare mer og mer merkelig..
 
Merkelig TR.. Blødde en god del 10,11 og 12 dpo, ingenting i dag 13 dpo før det plutselig kom en del blod nå på kvelden :confused: Syklusene mine blir bare mer og mer merkelig..
Så merkelig. Hva er vanlig for deg? Jeg har ca 14-15 dager ganske fast etter EL før tr kommer.
 
Last edited:
Fru.G.H. -pp 1-B3-EL 22.6 -IKM 7.7.

Håper på en spire så fort som mulig, er så utolmodig av meg.
 
Skulle liksom vente to dager med testing... nei du det klarte jeg ikke sitter å venter på at den skal bli klar så jeg kan lese av :) spent!!!
 
Skulle liksom vente to dager med testing... nei du det klarte jeg ikke sitter å venter på at den skal bli klar så jeg kan lese av :) spent!!!
Må legge ut bilde :)
 
5EB2905B-26FF-45CF-B8F4-180DC05C03AF.jpeg


Blir test-syk av å se alle disse testene :p

Klarte å ta en test i går (7DPO) , føler øyene mine tuller med meg og jeg ser en ønske-strek langt baki der en plass, men klare ikke helt å tro på det heller. Bildet er tatt etter 10 min.

Har hatt vonde bryst, er veldig sliten, og har blitt veldig lett kvalm :depressed: vurdere å prøve å ta en test igjen nå snart, men prøver så godt jeg kan å vente til imorgen tidlig :nailbiting:
 
43CDA0FD-C732-46E0-9473-64B8813E6EDA.jpeg
Jupp er nok preggo! Men se om lille vil sitte da :) flere som ser den? :)
 
Så den med en gang ❤️ gratulerer så mye:happy:
Takk :) mannen plutselig usikker hva han mente... trodde ikke den skulle sitte så fort men kommer seg nok siste to satt på pp1 og jeg har to IVF barn pga ikke ville sitte... kroppen er en merkelig greie
 
Back
Topp