⭐IKM Uke 27⭐

Ganske sikker på at jeg kjenner eggløsning i dag, så da er jeg nok på feil tråd. :rolleyes: Bare hatt en mens etter fødsel, så syklus er kanskje ikke helt på plass.
 
Vis vedlegget 302359
Negativ tidligtest både i går og i dag, så jeg venter bare på blødning. Den er treigere enn vanlig! Hatt kraftige stikk og murring i flere dager, og null tegn til spotting eller mens.. Puppene har blitt ømme siste dagene og jeg er veldig trøtt! Forstår ingenting av det kroppen min gjør akkurat nå, men tydelig at det ikke er hcg.

MIn kropp er også rar fortiden.:confused: hatt kvalmebyger i flere dager. Opplevde litt spotting i dag. Er nå CD33 og DPO13. 4 dager til IKM.:)
 
Dpo? Slik jeg har skjønt det så er jo denne kurven det man håper på og ser under graviditet:confused:
Ja det er skikkelig merkelig :p Men har tatt to tester som kun trenger 10 mcg, og de er helt blanke. Er 13 eller 14 dpo i dag, utifra både temp og el test. Null spotting eller mens, bare 3 dager med masse stikk og murring. Begynner å bekymre meg litt for exu.. Håper uka kommer snart!
 
Jeg ser streken:) mener å ha lest at om du er gravid så blir veggen der inne mer sensitiv og kan lett begynne å blø sånn uten videre :p så kan jo være noe så lite som det :)
Ja kan jo stemme det når du sier det :)
 
Her blir det nok testing hver dag frem til evt mens kommer :p har en hel haug av tidlig tester liggende :hilarious:
Jeg har bare 3 liggende:nailbiting:nå fikk jeg lyst til å teste jeg ogsåååå. Men jeg tror ikke de vil plukke opp noe hcg så tidligo_O
 
Jeg har bare 3 liggende:nailbiting:nå fikk jeg lyst til å teste jeg ogsåååå. Men jeg tror ikke de vil plukke opp noe hcg så tidligo_O

Bestillte sånn 150 stykker sist så er en hel del her :p har også 2 cb digital liggende til den dagen di trengs :) prøver hver eneste pp å vente med testing men så går det 1 uke og pang så kommer trangen :p
 
Ja det er skikkelig merkelig :p Men har tatt to tester som kun trenger 10 mcg, og de er helt blanke. Er 13 eller 14 dpo i dag, utifra både temp og el test. Null spotting eller mens, bare 3 dager med masse stikk og murring. Begynner å bekymre meg litt for exu.. Håper uka kommer snart!
Hva slags tester er det da? Jeg håper litt ekstra for deg enda❤️
 
Dagens 8 DPO. Kan så vidt skimte en skygge men det ser ut som skyggen stammer fra det området som er litt annerledes, hvor fargen egentlig skulle vært :crybaby2
 

Vedlegg

  • 2B34665A-1B75-41D5-9A9E-05E1D8E5562E.jpeg
    2B34665A-1B75-41D5-9A9E-05E1D8E5562E.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 66
Bestillte sånn 150 stykker sist så er en hel del her :p har også 2 cb digital liggende til den dagen di trengs :) prøver hver eneste pp å vente med testing men så går det 1 uke og pang så kommer trangen :p
Testetrangen kommer helt plutselig:hilarious:du har å ta av da :D
 
Back
Topp