⭐IKM Uke 27⭐

MIn kropp er også rar fortiden.:confused: hatt kvalmebyger i flere dager. Opplevde litt spotting i dag. Er nå CD33 og DPO13. 4 dager til IKM.:)
Krysser fingre for at det er spire hos deg :D
 
2 nye, følte jeg så en svak strek, men så klarte jeg å se på lyset så alt jeg ser nå er en blå flekk overalt :hilarious:
Bildene er tatt etter ca 2min
 

Vedlegg

  • Snapchat-1252295072.jpg
    Snapchat-1252295072.jpg
    14 KB · Visninger: 74
  • Snapchat-1829162621.jpg
    Snapchat-1829162621.jpg
    16,5 KB · Visninger: 67
  • Snapchat-1357426747.jpg
    Snapchat-1357426747.jpg
    17,6 KB · Visninger: 70
2 nye, følte jeg så en svak strek, men så klarte jeg å se på lyset så alt jeg ser nå er en blå flekk overalt :hilarious:
Synes jeg ser noe svakt der, men synes bildene er litt vanskelige å se på. Men så ser jeg på telefonen og har ripete film på skjermen :)
 
Hehe prøver igjen i morgen tidlig heller tror jeg :) jeg får bare følge med å se om di blir noe mer frem til ikm :)
Se hva jeg fant:hilarious:bestilte masse eBay tester for en stund tilbake. Fikk i det minste testet. Men den er blank da :) håper det er for tidlig og at om noen dager at jeg kan få lov å juble :p
 

Vedlegg

  • 9E8FF528-08D5-4061-BADD-440E8B3B3F16.jpeg
    9E8FF528-08D5-4061-BADD-440E8B3B3F16.jpeg
    24 KB · Visninger: 50
Hehe se der ja :hilarious: ja for meg er alt som blir testet før ikm for tidlig men må jo bare:joyful:
Egentlig så er dette litt tåpelig fordi første gang jeg ble gravid fikk jeg ikke positiv før 13/14 dpo. Men så hadde jeg en kjemisk i januar og da fikk jeg veeeldig positiv test 9 dpo. Så tror liksom at det kan være tilfelle hver gang:hilarious:
 
Okei, her griper man fatt i alt håp man kan. Når jeg hoster eller strekker meg får jeg sånn morsomme smerter i lysken. Det hadde jeg sist før jeg mistet, så håper! Brystene er vonde og ømme på samme tid og jeg er helt utslått. Sjekket testen i dag og jeg ser streken lettere i dag på bilder og irl så håper det bare er for tidlig til sterk strek.
Skimter noe. La den bli sterkere i morgon og dagene framover :)
 
Har sååå lyst til å teste:hilarious: Har 5 tidlig tester fra komplettapotek.no - noen erfaringer med de? Må prøve å holde meg til i morgen nå, for jeg vet at det er tidlig og jeg blir utrolig skuffet dersom det ikke er noe..
 
Back
Topp