⭐IKM Uke 27⭐

8 dpo her. Er på ferie og nyter noen øl her og:) Avventer test hvertfall til mandag nå tror jeg, vet jeg blir utrolig skuffet dersom det evt ikke vises. Ser gravide rundt meg hele tiden å blir nesten snål:hilarious:
Krysser fingrene for oss begge og at en ferie var det som skulle til!! Kos deg:Heartred Ikke lenge til vi kan teste!
 
Håper den blir klar i morgen!

Her tør jeg ikke å teste mer. Har kun monitortester og aner ikke hva slags sensitivitet de har.

Jeg har i grunn slått det fra meg men så fikk jeg så sykt vondt i brystvorte og nede på puppene at jeg måtte:p ser en mega svak strek så tror fortsatt ikke det er noe:hilarious:
 
20190630_115617.jpg

Negativ tidligtest både i går og i dag, så jeg venter bare på blødning. Den er treigere enn vanlig! Hatt kraftige stikk og murring i flere dager, og null tegn til spotting eller mens.. Puppene har blitt ømme siste dagene og jeg er veldig trøtt! Forstår ingenting av det kroppen min gjør akkurat nå, men tydelig at det ikke er hcg.
 
Vis vedlegget 302359
Negativ tidligtest både i går og i dag, så jeg venter bare på blødning. Den er treigere enn vanlig! Hatt kraftige stikk og murring i flere dager, og null tegn til spotting eller mens.. Puppene har blitt ømme siste dagene og jeg er veldig trøtt! Forstår ingenting av det kroppen min gjør akkurat nå, men tydelig at det ikke er hcg.
Rart, den flotte kurven og.
 
Jeg har i grunn slått det fra meg men så fikk jeg så sykt vondt i brystvorte og nede på puppene at jeg måtte:p ser en mega svak strek så tror fortsatt ikke det er noe:hilarious:
Det kan faktisk bare være for tidlig? Nå testet jeg i går også, fikk en ultrasvak strek. Ser den bedre tørket i dag. Jeg produserer litt sent tror jeg. Jeg håper og heier for deg❤️
 
Okei, her griper man fatt i alt håp man kan. Når jeg hoster eller strekker meg får jeg sånn morsomme smerter i lysken. Det hadde jeg sist før jeg mistet, så håper! Brystene er vonde og ømme på samme tid og jeg er helt utslått. Sjekket testen i dag og jeg ser streken lettere i dag på bilder og irl så håper det bare er for tidlig til sterk strek.
 

Vedlegg

  • 5F5B7305-F9CF-4AA1-B473-65F4AA60F6A4.jpeg
    5F5B7305-F9CF-4AA1-B473-65F4AA60F6A4.jpeg
    28 KB · Visninger: 75
  • AD8CA6EA-AD84-47C9-805D-4EDD3AC56A1A.jpeg
    AD8CA6EA-AD84-47C9-805D-4EDD3AC56A1A.jpeg
    24 KB · Visninger: 70
Vis vedlegget 302359
Negativ tidligtest både i går og i dag, så jeg venter bare på blødning. Den er treigere enn vanlig! Hatt kraftige stikk og murring i flere dager, og null tegn til spotting eller mens.. Puppene har blitt ømme siste dagene og jeg er veldig trøtt! Forstår ingenting av det kroppen min gjør akkurat nå, men tydelig at det ikke er hcg.
Dpo? Slik jeg har skjønt det så er jo denne kurven det man håper på og ser under graviditet:confused:
 
Heisann! Hører egentlig til IKM uke 26, men er jo straks på uke 27 nå og fortsatt ingen mens. IKM var igår (29.06). Er kun 1 dag over og er pp1, så testa meg daglig i en uke :dance008 (jepp første pp).
Så hører vel kanskje litt til denne gruppa nå om tr ikke dukker opp idag??
 
Back
Topp