⭐IKM Uke 27⭐

Så merkelig. Hva er vanlig for deg? Jeg har ca 15-15 dager ganske fast etter EL før tr kommer.
Har fått tr 11 dpo, men vanligvis starter det med spotting før jeg blør mer og mer. Denne gangen begynte jeg helt plutselig å blø ganske mye. Heller aldri stoppet helt opp en hel dag for å plutselig renne ut masse blod og så stoppe opp igjen o_O 7 måneder siden jeg tok ut pstaven nå, skulle tro syklusen skulle begynne å stabiliserere seg snart
 
Har fått tr 11 dpo, men vanligvis starter det med spotting før jeg blør mer og mer. Denne gangen begynte jeg helt plutselig å blø ganske mye. Heller aldri stoppet helt opp en hel dag for å plutselig renne ut masse blod og så stoppe opp igjen o_O 7 måneder siden jeg tok ut pstaven nå, skulle tro syklusen skulle begynne å stabiliserere seg snart
Hmm. Kroppen er en merkelig greie. Egentlig er jeg lei av hele kroppen for denne prøvegreia er en lang prøvelse :) no pun intended :hilarious: nærmer meg pp9, men mer som et år totalt. En skulle tro at 7 måneder er nok til å stabilisere en syklus.
 
Klarte ikke å vente likevel :joyful:

Øverste testen fra igår (7DPO)
Nederste fra nå nettopp, jeg ser en svak strek !! :nailbiting: Spennende å se om den blir sterkere :D

:goodnight
 

Vedlegg

  • 728D8C73-1857-4322-892D-78D01A69898C.jpeg
    728D8C73-1857-4322-892D-78D01A69898C.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 87
Så spennende med tester:smug: Håper alle får sterke positive tester i dagene som kommer:happy:
 
Vis vedlegget 302420

Blir test-syk av å se alle disse testene :p

Klarte å ta en test i går (7DPO) , føler øyene mine tuller med meg og jeg ser en ønske-strek langt baki der en plass, men klare ikke helt å tro på det heller. Bildet er tatt etter 10 min.

Har hatt vonde bryst, er veldig sliten, og har blitt veldig lett kvalm :depressed: vurdere å prøve å ta en test igjen nå snart, men prøver så godt jeg kan å vente til imorgen tidlig :nailbiting:
I morgon vil vi skimte noe :)
 
Mest sannsynlig hører jeg til her med dere etter en sen EL denne runden! Egentlig 1-3 dager over IKM, og 13 dpo i dag.. TR er ikke kommet, men det har kvisene, humørsvingninger og noe murring gjort, så går bare å venter.. Bare å se hvor veien fører oss videre...

Kjennes surt å være 1-3 dager over IKM, uten noen ekstra strek på babypinnen  :banghead::dead::hungover:
but, I guess thats Just life... :blackeye:

Mari_mor - PP17- B3 - EL 19 eller 20/6 - IKM nå en dag :dead:
 
EA8DB4BD-A195-48FE-A94A-0281F0C0E542.jpeg


8DPO på morgen urinen, en strek er det definitivt , litt sterkere enn den som ble tatt kvelden før :nailbiting: nå må disse dagene gå fortere, håper bare at streken er rosa og ikke grå :nailbiting: synes selv at den er litt rosa men er enda for tidlig å si sikkert :pompus::wtf:
 
JustAnotherOne - PP1- B2 -EL 18/6 -IKM 2/7
Mest sannsynlig hører jeg til her med dere etter en sen EL denne runden! Egentlig 1-3 dager over IKM, og 13 dpo i dag.. TR er ikke kommet, men det har kvisene, humørsvingninger og noe murring gjort, så går bare å venter.. Bare å se hvor veien fører oss videre...

Kjennes surt å være 1-3 dager over IKM, uten noen ekstra strek på babypinnen  :banghead::dead::hungover:
but, I guess thats Just life... :blackeye:

Mari_mor - PP17- B3 - EL 19 eller 20/6 - IKM nå en dag :dead:

Velkommen:)
 
Ny test i dag:) synes di burde være mye sterkere på 12dpo, men sden er sterkere enn i går:) kanskje egget slapp senere enn antatt eller festet seg sent:)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1092998233.jpg
    Snapchat-1092998233.jpg
    6,6 KB · Visninger: 67
  • Snapchat-1290219173.jpg
    Snapchat-1290219173.jpg
    5,8 KB · Visninger: 66
  • Snapchat-1829023755.jpg
    Snapchat-1829023755.jpg
    7 KB · Visninger: 66
  • Snapchat-71273643.jpg
    Snapchat-71273643.jpg
    6,4 KB · Visninger: 67
  • Snapchat-1330273471.jpg
    Snapchat-1330273471.jpg
    7,6 KB · Visninger: 68
10 dpo. Rakk ikke å teste nå på morgenen:wideyed: Men lengter sååå etter å teste å få to streker:hilarious: Har egentlig ikke noen merkbare symptomer:)
 
Noen som har kjennskap til ekstremt mye murringer i magen? :p altaå det høres ut som det er utrolig mye luft der inne eller at jeg har spist dårlig mat som er på vei ut :hilarious:
 
11 dpo og i ordentlig sløv form. Er kvalm og trøtt.
Går rundt og kjenner og kjenner på puppene etter om de er ømme :hilarious: Håper veldig på to streker, og tenker å teste onsdag :smiley-angelic001
 
Tok monitor test i dag og den ble negativ :( 11 dpo i dag.
 
Back
Topp