⭐IKM Uke 27⭐

Klarer ikke å slutte å teste - dette er jo en RFSU tidlig test, vett at det er ikke den beste testen å bruke, men er jo da tydelig strek?? Eller?? Blir jo bare sterkere å sterkere her ... i morgen skal jeg ta en CB tidlig test, prøve å vente med CB digital før på torsdag

8451F28B-1186-440F-9595-6319ED507116.jpeg
1410A20A-C1A6-4DBA-BCE8-61F48AF4A665.jpeg
 
Den ser jo veldig lovende ut da :D

Jaaa nå har jeg tatt 3 tester med svak svak strek, har en del symptomer også , har hatt siden 5DPO faktisk :wideyed::wacky:

Men hvis det satt denne mnd så er det bare helt tilfeldig. Mannen var vekkreiste med jobben og kom ikke hjem før dagen etter EL, sent sent på kvelden. Vi fikk lagt inn en aksje 24t etter positiv EL test :nailbiting: Krysser alt jeg har :binkybaby
 
Jaaa nå har jeg tatt 3 tester med svak svak strek, har en del symptomer også , har hatt siden 5DPO faktisk :wideyed::wacky:

Men hvis det satt denne mnd så er det bare helt tilfeldig. Mannen var vekkreiste med jobben og kom ikke hjem før dagen etter EL, sent sent på kvelden. Vi fikk lagt inn en aksje 24t etter positiv EL test :nailbiting: Krysser alt jeg har :binkybaby
Så morsomt! Når du minst venter det, så skjer det :D
 
Så herlig :Heartred jeg har to nå. Ønsker meg 3 til, men har ikke turt å si det til mannen, har sagt jeg ønsker meg to til :hilarious: hååååper jeg får 3 til:Heartred:Heartred:Heartred
Ntåååå herlig da :) her har jeg jobbet meg fra 2 til 5 barn... så er fult mulig :D får jeg det til får du det til ;)
 
Blenda :( gir opp
 

Vedlegg

  • AEBCF313-CBE9-40D3-9874-3112ED2B40CE.jpeg
    AEBCF313-CBE9-40D3-9874-3112ED2B40CE.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 54
Her kom TR, før jeg rakk å teste.. :arghh:Føler meg nesten lurt:shifty::hilarious:

Må bare bruke litt tid å fordøye dette å gjøre meg klar for en ny pp. Vet at ting kan ta tid og at det trenger ikke å klaffe med en gang. Men håper er jo så stort. Må vel bare stålsette seg for en ny periode :)
 
Last edited:
Her kom TR, før jeg rakk å teste.. :arghh:Føler meg nesten lurt:shifty::hilarious:

Må bare bruke litt tid å fordøye dette å gjøre meg klar for en ny på. Vet at ting kan ta tid og at det trenger ikke å klaffe med en gang. Men håper er jo så stort. Må vel bare stålsette seg for en ny periode :)
Dårlig gjort ja!❤️
 
Hvordan symptomer har dere med positiv test?

Her trøtt, småkvalm, støl i magen, små
Smerter i ryggen... og desverre litt blod blandet i slim. Håper dette er pga festeblødningen og ikke annet! Krysse og håååper lille sitter ❤️❤️
 
Haha det gir meg håp! Han sier egentlig deg er nok med to nå (de er 1 og 2 år) men han har lovet meg 4 :D
Da blir det fire hvertfall ;) også får man dyttet på en til i farten ❤️Mannen var veeeeeldig usikker... men det kom seg og tar nok tid å forstå det helt enda også :)
 
Back
Topp