⭐IKM Uke 27⭐

Da har du fortsatt noen dager å la streken bli sterkere !

Jeg har IKM en gang mellom torsdag (CD28) oglørdag (CD30) varierer litt hver mnd :nailbiting: tipper vi ser en sterkere strek hos deg innen onsdag :joyful:
Håpet er vel ikke heelt ute enda :) jeg får vente på tester i posten, nå er jeg tom :hilarious:
Når tester du igjen? Du fikk en svak strek, var det ikke så?
 
Da blir det fire hvertfall ;) også får man dyttet på en til i farten ❤️Mannen var veeeeeldig usikker... men det kom seg og tar nok tid å forstå det helt enda også :)
Helt enig altså hehe. Jeg har han stort sett rundt lillefingeren, håper jeg har det her også :D

Håper det bare er festeblødning hos deg, og at det er en liten terminspire :Heartred❤️
 
Syklusen min er nok ustabil etter p-sprøyte slutt. 29 dager pp2 og 26 dager pp3.. Får bare krysse fingrene for neste pp:)
 
Helt enig altså hehe. Jeg har han stort sett rundt lillefingeren, håper jeg har det her også :D

Håper det bare er festeblødning hos deg, og at det er en liten terminspire :Heartred❤️
Ga seg nå... så muligens en gammel festeblødning som kommer ut :) får bare krysse ❤️

Hehe godt du har det da ;) en eller fra eller til liksom ❤️Hehw
 
Noen her som følger med på livmortappen? :) har sjekket min di siste pp i ikm uken. Tidligere har den vert veldig lav, veldig myk og åpen. men nå er den høyt oppe, hard og lukket, den er også nesten litt bakover vendt (jeg nådde den nesten ikke liksom) :)
Og puppene er HARDE og veldig vonde i området rundt nipplene.
 
Håpet er vel ikke heelt ute enda :) jeg får vente på tester i posten, nå er jeg tom :hilarious:
Når tester du igjen? Du fikk en svak strek, var det ikke så?

Ja, jeg har fått 3 svake streker med slike test strimler og en svak strek på RFSU sin test, så sitter jeg nå med morgenurin i et glass her .. jeg er tom for strimler og har bare en CB tidlig test og en CB digital.. mannen vil jeg skal vente til imorgen med tidlig testen og til fredag med digital testen men jeg klaaaarer ikke å vente :eek: kan ikke gå glipp av å teste me morgen urinen likksom..??? Nei du, jeg tror jeg åpner den CB tidlig testen jeg :nailbiting:

Kommer tilbake med nytt bilde snart...

Forresten. Hadde en syyyyyk rar drøm i natt også :nailbiting: disse symptomene har komt på løpende bånd siden 4/5 DPO joo :hilarious:
 
Ja, jeg har fått 3 svake streker med slike test strimler og en svak strek på RFSU sin test, så sitter jeg nå med morgenurin i et glass her .. jeg er tom for strimler og har bare en CB tidlig test og en CB digital.. mannen vil jeg skal vente til imorgen med tidlig testen og til fredag med digital testen men jeg klaaaarer ikke å vente :eek: kan ikke gå glipp av å teste me morgen urinen likksom..??? Nei du, jeg tror jeg åpner den CB tidlig testen jeg :nailbiting:

Kommer tilbake med nytt bilde snart...

Forresten. Hadde en syyyyyk rar drøm i natt også :nailbiting: disse symptomene har komt på løpende bånd siden 4/5 DPO joo :hilarious:
Wæææ så spennende !!! Hååper den blir positiv :D
*venter spent*
 
D7E11B81-D455-4072-9595-7B4B76237084.jpeg
5D3EAE0D-8129-45E4-A3EE-5EA4115AE5E8.jpeg
80646D1D-BE5E-4511-8478-6BEBF771D33E.jpeg
A7607A43-D413-4047-828D-61BE10F69C0A.jpeg








Ok.. der er jo en svak strek her også :nailbiting: men nå begynner jeg å bli redde for at det var en kjemisk og at den streken ikke blir mørkere nå :eek: må prøve å minne meg selv på at jeg er jo bare 9DPO.. kanskje jeg skal vente til torsdag før jeg tester igjen :sorry:
(Beklager støvete vinduskarm :hilarious:)
 
Vis vedlegget 302557 Vis vedlegget 302556 Vis vedlegget 302555 Vis vedlegget 302554







Ok.. der er jo en svak strek her også :nailbiting: men nå begynner jeg å bli redde for at det var en kjemisk og at den streken ikke blir mørkere nå :eek: må prøve å minne meg selv på at jeg er jo bare 9DPO.. kanskje jeg skal vente til torsdag før jeg tester igjen :sorry:
(Beklager støvete vinduskarm :hilarious:)
Jeg ser streken, mulig noe på gang :) å hvis du bare er 9 dpo så er det enda store muligheter for positiv test om noen dager :D
 
Helt tydelig sterkere i dag. Håper, håper, håper så inderlig det går rette veien denne gangen:Heartred
 

Vedlegg

  • 0C32BDCB-A5C9-412C-BE08-D3EABE4DE977.jpeg
    0C32BDCB-A5C9-412C-BE08-D3EABE4DE977.jpeg
    16,8 KB · Visninger: 80
Ny test idag, synes den er sterkere enn i går men ikke sterk nok:p skulle den ikke vært mye sterkere når ikm er på torsdag?
 

Vedlegg

  • Snapchat-1472296172.jpg
    Snapchat-1472296172.jpg
    5,6 KB · Visninger: 60
  • Snapchat-969238668.jpg
    Snapchat-969238668.jpg
    4,7 KB · Visninger: 62
  • Snapchat-1233719729.jpg
    Snapchat-1233719729.jpg
    5,3 KB · Visninger: 62
  • Snapchat-188293433.jpg
    Snapchat-188293433.jpg
    7 KB · Visninger: 61
Spotting begynte endelig såvidt i går, og tar seg opp nå i dag. Så jeg kan settes på TR :) ikm uke 31 neste :dummy1:Aprilbaby 2020 kan bli fint det og..
 
Ikke gravid på monitor i dag :)
 
Ny test idag, synes den er sterkere enn i går men ikke sterk nok:p skulle den ikke vært mye sterkere når ikm er på torsdag?
Noen produserer senere med HCG og noen ganger skjer befruktingen senere enn antatt. Så mange grunner til det... så lenge man ser en stigning med et par dagers mellomrom hadde jeg ikke vært bekymret.
 
Her kommer kvalmen mer og mer for hver dag. Sporingen er borte så var nok rester fra festeblødningen. Trøtt som en dupp også :) ellers ingen andre symptomer ❤️
 
Noen produserer senere med HCG og noen ganger skjer befruktingen senere enn antatt. Så mange grunner til det... så lenge man ser en stigning med et par dagers mellomrom hadde jeg ikke vært bekymret.
Krysser fingrene :happy: fått enda vondere pupper og stikkinger i magen+smerter i korsrygg:p vet det kan være tegn på tr også, men det får tiden vise:)
 
Krysser fingrene :happy: fått enda vondere pupper og stikkinger i magen+smerter i korsrygg:p vet det kan være tegn på tr også, men det får tiden vise:)
Ja man må bare håpe og tro på det beste tenker jeg :)
 
Back
Topp