Velkommen skal du værePileah - 27 - PP4 - B2 - EL 2/8 - IKM 16/8
nettopp hatt en kjemisk, så er spent på neste syklus..

Veldig vondt med kjemisk men se på det positive, da er kjangsen for ny spire større å den graver seg mer fast denne gangen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du værePileah - 27 - PP4 - B2 - EL 2/8 - IKM 16/8
nettopp hatt en kjemisk, så er spent på neste syklus..

Håper virkelig det stemmer herVelkommen skal du være
Veldig vondt med kjemisk men se på det positive, da er kjangsen for ny spire større å den graver seg mer fast denne gangen![]()

du klare jo å bli gravid så planen din vikret men kanskje ikke siden du mistet
håper den sitter nå da, mange sier jo at spiren sitter bedre etter en kjemisk for da er kroppen klar for ny runde
ellers så er jeg helt med på at tiden går sakte nå i vente tiden.... skal jeg ta en test i dag.... nei for tidelig.... skal jeg ta en i dag.... eeee nei for tidelig å somm går det for oss med LAAANNNG syklus
men igjen da plutselig er vi i dpo land å da er det det som er LEEENNNGGE å vente til vi kan teste etter HCG![]()
men så, er det 9 mnd venting da Velkommen skal du væreMammatil2 - 29 - PP1 - B3 - EL 1.08 - IKM 15.08
Der var vi endelig igang!![]()

spiren sitter nå får vi håpe 
Håper virkelig det stemmer her![]()

jeg håper det er mange her inne som får 2 fine streker å som blir helt til termin
Først EL så DPO så HCG så håper vi på 7-9 måneder såja, først vente til EL og så den lange ventingen i dpo..men så, er det 9 mnd venting da
(forhåpentligvis)

veldig spent på temping denne runden
Bestilte termometer fra babyplan, håper det er godt nokk.
Herlig! Kom også hjem fra ferie med pakke i posten fra Amazon. 50 EL og 20 g-tester fra easy@home. Har vel noen EL fra før fra babyplan, så her skal det testesKom hjem til pakke i posten så rydda i testeska samtidig, 54 el tester. Håper virkelig det holder til det klafferveldig spent på temping denne runden
Bestilte termometer fra babyplan, håper det er godt nokk. Vis vedlegget 361632

HerligHerlig! Kom også hjem fra ferie med pakke i posten fra Amazon. 50 EL og 20 g-tester fra easy@home. Har vel noen EL fra før fra babyplan, så her skal det testes![]()

Har veldig lyst til å teste graviditetstestene
Velkommen skal du væreIrrgrønn - 37år - pp10(1 etter SA) - B1 - EL ca. 5/8 - IKM ca. 20/8

Oioioi dette vil jeg tro holder her har jeg tatt første EL test, selfølgelig 2 veldig tydelige streker men skal vente til den tørker for å se det bedre da... kommer med bilde kanskje i morgen på testgalskapen minKom hjem til pakke i posten så rydda i testeska samtidig, 54 el tester. Håper virkelig det holder til det klafferveldig spent på temping denne runden
Bestilte termometer fra babyplan, håper det er godt nokk. Vis vedlegget 361632

Velkommen skal du væreJeg melder meg inn
Totlaaa - 30 - PP2 - B2 - EL ca 06.08 - ca IKM 20.08
håper på full klaff denne gang![]()

Krysser alt vi eier å har for at dette er vår PP 
Nja, husker ikke. Men det var ikke så ille. Kjøpte andre ting også som koster litt. Betalte totalt 500 krHerligmåtte du betale noe toll?
Har veldig lyst til å teste graviditetstestene
hørt mye bra om de
![]()

Velkommen skal du væreSlenger meg med her
Giraffe90 - PP2 - B2 - EL ca 5/8 - IKM ca 20/8

Velkommen skal du væreCometkiddd - 28 - PP3 - B2 - EL 01.08 - IKM 16.08

da er det bare å xxxx alt man har for at flo har rett å kose seg masse å legge inn akjerHar foreløpig ikke testet etter EL denne runden, men Flo sier vi er inne i fertil periode. Så nå håper vi mini sover godt når vi er på hytta![]()