⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Aha! Jeg bruker tester fra makesure. Er hele opplegget ødelagt nå som de er under easy@home-fanen?
Men må man da slette alle under easyhome for at grafen skal ta utgangspunkt i others?:)
Det har jeg ikke testet ut. Kanskje noen andre har testet det, ellers kan du prøve deg fram ved å først legge dem inn under «others» og så evt. slette dem under «easy@home» etterpå:)

Det har jeg ikke testet ut. Kanskje noen andre har testet det, ellers kan du prøve deg fram ved å først legge dem inn under «others» og så evt. slette dem under «easy@home» etterpå:)

Finner sikkert ut av det :happy: Det er så kjekt med en sånn gruppe som opplyser om ting en ikke visste om :woot::smiley-angelic003

Finner sikkert ut av det :happy: Det er så kjekt med en sånn gruppe som opplyser om ting en ikke visste om :woot::smiley-angelic003
Bare å slette de på easy@home og legge de inn på others. tror man kan justere dato å. Uansett så får du peak når det er peak (eller enden neste du har tatt er svakere, da blir dagen før peak)

Slenger meg inn her da jeg fikk TR nå :yuck: Dette blir nå min PP23, og skal ta min første Letrozol kur. :angelic: Måtte mai-måneden være vår lykke måned, jenter! :Heartred

Mammatiltrekløveret<3 - 34 - PP23 - B4 - EL 4/8 - IKM 16/8

Slenger meg inn her da jeg fikk TR nå :yuck: Dette blir nå min PP23, og skal ta min første Letrozol kur. :angelic: Måtte mai-måneden være vår lykke måned, jenter! :Heartred

Mammatiltrekløveret<3 - 34 - PP23 - B4 - EL 4/8 - IKM 16/8
Velkommen skal du være ♥️
Ja, da er vi to på letrozolkur her inne (første) vellåmerke ja jeg håper det jeg også ser du har holdt på lenge du også blir spennende å se om progreston funker for oss ♥️

Ja, da er vi to på letrozolkur her inne (første) vellåmerke ja jeg håper det jeg også ser du har holdt på lenge du også blir spennende å se om progreston funker for oss ♥️
Jeg er også på min første letrozol-kur denne prøveperioden, så da er vi tre :happy: Hadde vært gøy om det var det som skulle til for oss alle tre:joyful:

Krysser fingrene for at det klaffer på første for oss!:Heartred
Så vi slipper flere runder eller dobbel dose:angelic:

Jeg er også på min første letrozol-kur denne prøveperioden, så da er vi tre :happy: Hadde vært gøy om det var det som skulle til for oss alle tre:joyful:
Da er vi tre ja!:joyful: Spennende! Jeg tar min første på søndag. Når tar dere?:happy:

Jeg er på femte og siste dag med letrozol, dag seks i syklusen. Jeg ble av en eller annen grunn satt rett på dobbel dose, så jeg tar to hver kveld.
Håper det gjør susen!:Heartred Men trodde at man tar de om morgenen? Eller så leste jeg at bivirkningene blir mindre om man tar de på kvelden. Har du merket noe spesielt av tablettene?

Håper det gjør susen!:Heartred Men trodde at man tar de om morgenen? Eller så leste jeg at bivirkningene blir mindre om man tar de på kvelden. Har du merket noe spesielt av tablettene?
Den som skrev ut resepten til meg hadde ikke spesifisert når på dagen det skulle tas, så jeg spurte i en letrozol-tråd her på forumet. Fikk da beskjed om at det kan være lurt å ta det om kvelden for å få minst mulig bivirkninger, så det er det jeg har gjort. Har så langt ikke merket noe til bivirkninger, men det kan vel kanskje fortsatt komme…

Den som skrev ut resepten til meg hadde ikke spesifisert når på dagen det skulle tas, så jeg spurte i en letrozol-tråd her på forumet. Fikk da beskjed om at det kan være lurt å ta det om kvelden for å få minst mulig bivirkninger, så det er det jeg har gjort. Har så langt ikke merket noe til bivirkninger, men det kan vel kanskje fortsatt komme…
Hmm, jeg vurderer å ta det imorgen kveld så vesla får sitt siste amming før kveldslegging imorgen :sorry::Heartred Skulle ønske at det gikk an amme når man tar disse! Men må vel ofre det om ho skal få en småsøsken:Heartred

Takk for tips om Premom app! Usikker på syklusen etter p-pilleslutt, men ser ut til å være noe på gang nå!

Vedlegg

• B6FEB2EC-E95E-40E7-BD7F-8C6B2958C0AA.png
    B6FEB2EC-E95E-40E7-BD7F-8C6B2958C0AA.png
    815,2 KB · Visninger: 71
Melder meg inn her da tr kom. Syklusen som alltid har vært stabil på en prikk er nå i ulaget (selvsagt når jeg trenger å ha den stabil:yuck:). Håper at det klaffer denne pp:Heartpink

Bettispagetti - 29 - PP3 - B3 - EL 6/8 - 20/8

Takk for tips om Premom app! Usikker på syklusen etter p-pilleslutt, men ser ut til å være noe på gang nå!
Bare å kjøre på! ;) Spennende dager i vente. Min er langt unna. Fertile uka starter i morgen eller tirsdag. Tappen er hard :shifty: spent på fortsettelsen..

Melder meg inn her da tr kom. Syklusen som alltid har vært stabil på en prikk er nå i ulaget (selvsagt når jeg trenger å ha den stabil:yuck:). Håper at det klaffer denne pp:Heartpink

Bettispagetti - 29 - PP3 - B3 - EL 6/8 - 20/8
Velkommen skal du være :Heartred
Ja det er xxxx av alt for at denne PP blir mange spirer på :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Denne ser da veldig lovende ut :hello2
Her er jeg nede på 0,10 så her er det nok lenge til eggløsning om den ikke har vært men tror ikke det siden kroppen ikke virker som den har vert men den kan jo komme fort.
her er det jo første gang jeg følger el så tett som jeg gjør så dette blir spennende for mange :wav

0,52 på Premom nå, så forhåpentligvis er EL på vei nå etter kjemisk sist pp:happy::happy:

Da hiver jeg meg på her og :D Blir vel nesten sistemann ut, men det får gå :joyful:

Krølle88- 32 - pp2 - B4 - EL 07.08 - IKM 21.08

Masse lykke til alle sammen :happy:

Back
Topp