Når begynner dere å teste etter EL? Ferdig med mens i går, er på cd 6 i dag og forventet EL mellom cd14-17 utifra om jeg har 28-31 dager syklus (hatt 30 og 31 dager etter senaborten i april). Vits i å begynne med EL testing før til helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det meg så om jeg hadde haugevis av el-tester så ville jeg ha testet hverdag etter mens slutt.Når begynner dere å teste etter EL? Ferdig med mens i går, er på cd 6 i dag og forventet EL mellom cd14-17 utifra om jeg har 28-31 dager syklus (hatt 30 og 31 dager etter senaborten i april). Vits i å begynne med EL testing før til helgen?
Jeg har 21 tester så kan i prinsippet begynne med en om dagen til den fertile uken starter og da teste 2 om dagen til jeg ser økning evtVar det meg så om jeg hadde haugevis av el-tester så ville jeg ha testet hverdag etter mens slutt.
Min fertile uke startet i dag i følge smartklokke appen, i morgen i følge babyverden. Men er tappetafser og kjenner at EL ikke er rundt hjørnet men starter i morgen, redd det blir lang syklus.Når begynner dere å teste etter EL? Ferdig med mens i går, er på cd 6 i dag og forventet EL mellom cd14-17 utifra om jeg har 28-31 dager syklus (hatt 30 og 31 dager etter senaborten i april). Vits i å begynne med EL testing før til helgen?
Hvordan kjennes tappen ut og hvilkem cd? Jeg er også tappetafser og nysgjerrig. Jeg vet veldig godt hvordan den kjennes ut rundt el og etter EL. Veldig greit å kjenne at mensen vil komme istedefor en graviditet også.Min fertile uke startet i dag i følge smartklokke appen, i morgen i følge babyverden. Men er tappetafser og kjenner at EL ikke er rundt hjørnet men starter i morgen, redd det blir lang syklus.
Aner ikke, men har ingen føling på el har vert heller derfor jeg synes det er veldig rartHmm.. kan det hende EL har vært? Men igjen så kan det gå fra 0.15 til peak dagen etter
Velkommen skal du væreSlenger meg på her!!
Fotballfrua95 - 26 - PP5 - B1 - EL ca 1/8 - IKM 13/8
Krysser fingrene for alle sammen
Velkommen skal du væreJeg sniker litt her jeg, tror jeg hører mest til her, men er også litt på IKM uke 31, da jeg er usikker på syklusen min etter MA i uke 12 Håper det klaffer raskt igjen
Berlioz- 32 -PP 1 (etter MA)- B2 - EL26.07- IKM 08.08-12.08 (usikker på syklus etter MA)
Tappen i går (CD 13) og de andre dagene har vært myk utenpå og hard inni. Pleier å være myk og åpen, gjerne langt ned under EL. Skjønte faktisk sist at jeg var gravid gjennom å kjenne på tappen da ventet jeg egentlig på mens og forventet helt myk og åpen tapp. Men var helt igjen. OG at jeg mistet og snart skulle begynne å blø.. den begynte å bli myk og åpne seg (Tufsa ikke etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men da jeg skjønte det ikke gikk veien, men ikke hadde begynt å blø enda gjorde jeg det)Hvordan kjennes tappen ut og hvilkem cd? Jeg er også tappetafser og nysgjerrig. Jeg vet veldig godt hvordan den kjennes ut rundt el og etter EL. Veldig greit å kjenne at mensen vil komme istedefor en graviditet også.
Jeg tok vaksine 14. juli, fikk mens som forventet 15. juli. Varte like kort/lenge som vanlig, og jeg fikk positiv EL-test på forventet tidspunkt(i går). Så det ser ut til at det ikke har påvirket syklus her foreløpig
Velkommen skal du væreEmfi - PP4 - B1 - EL 05.08 - IKM 19.08
Helt klart!! Ville sagt i dag ettersom du fikk peak i går. Er venstre side som skal til pers her å ble gravid på høyre sist syklus.Ser ut til at eggløsning kanskje er i dag eller i morgen…? Kjenner i hvert fall at noe skjer der nede! Kjenner det «tar» godt på venstresiden i dag. Prøver å bli kjent med denne kroppen og syklusen… håper vi kan få lagt inn aksjer i dag, så får vi bare krysse fingrene
Velkommen skal du væreMelder meg på her
Coleus2022 - PP4 - B2 - EL 06.08.(usikker) - IKM 20.08.
Satser på mange spirer her Lykke til alle sammen!
Velkommen skal du være
Ja xxxx for mange spirer