⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Når begynner dere å teste etter EL? Ferdig med mens i går, er på cd 6 i dag og forventet EL mellom cd14-17 utifra om jeg har 28-31 dager syklus (hatt 30 og 31 dager etter senaborten i april). Vits i å begynne med EL testing før til helgen?

Når begynner dere å teste etter EL? Ferdig med mens i går, er på cd 6 i dag og forventet EL mellom cd14-17 utifra om jeg har 28-31 dager syklus (hatt 30 og 31 dager etter senaborten i april). Vits i å begynne med EL testing før til helgen?
Var det meg så om jeg hadde haugevis av el-tester så ville jeg ha testet hverdag etter mens slutt. :angelic:

Min fertile uke startet i dag i følge smartklokke appen, i morgen i følge babyverden. Men er tappetafser og kjenner at EL ikke er rundt hjørnet :shifty: men starter i morgen, redd det blir lang syklus.

Min fertile uke startet i dag i følge smartklokke appen, i morgen i følge babyverden. Men er tappetafser og kjenner at EL ikke er rundt hjørnet :shifty: men starter i morgen, redd det blir lang syklus.
Hvordan kjennes tappen ut og hvilkem cd? Jeg er også tappetafser og nysgjerrig. Jeg vet veldig godt hvordan den kjennes ut rundt el og etter EL. Veldig greit å kjenne at mensen vil komme istedefor en graviditet også.

Dag 14 i morgen (tirsdag) og trolig eggløsning eller noe sånn. Har ikke eltestet denne runden, så har virkelig ikke peiling. Men tappen og symptomer tilsier at jeg har EL. Hvordan jeg skal regne dpo vet jeg ikke, men jeg får kjenne etter når tappen lukker seg. Blir vel telling snart igjen nå da!

Jeg sniker litt her jeg, tror jeg hører mest til her, men er også litt på IKM uke 31, da jeg er usikker på syklusen min etter MA i uke 12:( Håper det klaffer raskt igjen :):Heartred

Berlioz- 32 -PP 1 (etter MA)- B2 - EL26.07- IKM 08.08-12.08 (usikker på syklus etter MA)
Velkommen skal du være ♥️
Uff ikke noe koselig å oppleve, håper den klorer seg fast til termin så xxxx vi alt som er for at det er denne PP den sitter på til termin ♥️ masse lykke til ♥️♥️♥️

Hvordan kjennes tappen ut og hvilkem cd? Jeg er også tappetafser og nysgjerrig. Jeg vet veldig godt hvordan den kjennes ut rundt el og etter EL. Veldig greit å kjenne at mensen vil komme istedefor en graviditet også.
Tappen i går (CD 13) og de andre dagene har vært myk utenpå og hard inni. Pleier å være myk og åpen, gjerne langt ned under EL. Skjønte faktisk sist at jeg var gravid gjennom å kjenne på tappen :happy119 da ventet jeg egentlig på mens og forventet helt myk og åpen tapp. Men var helt igjen. OG at jeg mistet og snart skulle begynne å blø.. den begynte å bli myk og åpne seg :sorry: (Tufsa ikke etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men da jeg skjønte det ikke gikk veien, men ikke hadde begynt å blø enda gjorde jeg det)

Jeg tok vaksine 14. juli, fikk mens som forventet 15. juli. Varte like kort/lenge som vanlig, og jeg fikk positiv EL-test på forventet tidspunkt(i går). Så det ser ut til at det ikke har påvirket syklus her foreløpig:)

Akkurat samme som deg, Ingeniørmamma! Tok vaksinen 13.juli, og fikk mens 14.juli. Trodde mensen kom 12.juli, men var visstnok bare litt spotting siden ingen blod kom 13.juli. 14.juli kom den for fullt, og fikk sterke el-tester i går - skal teste om noen timer for dagens el-test, så får vi se om den er gått nedover igjen eller er sterk fremdeles.

Ser ut til at eggløsning kanskje er i dag eller i morgen…? Kjenner i hvert fall at noe skjer der nede! Kjenner det «tar» godt på venstresiden i dag. Prøver å bli kjent med denne kroppen og syklusen… håper vi kan få lagt inn aksjer i dag, så får vi bare krysse fingrene ;)

Vedlegg

• 640C459F-E0E1-478C-AD7B-3A70A65DBE95.jpeg
    640C459F-E0E1-478C-AD7B-3A70A65DBE95.jpeg
    566,7 KB · Visninger: 48
Ser ut til at eggløsning kanskje er i dag eller i morgen…? Kjenner i hvert fall at noe skjer der nede! Kjenner det «tar» godt på venstresiden i dag. Prøver å bli kjent med denne kroppen og syklusen… håper vi kan få lagt inn aksjer i dag, så får vi bare krysse fingrene ;)
Helt klart!! Ville sagt i dag ettersom du fikk peak i går. Er venstre side som skal til pers her å :knegg: ble gravid på høyre sist syklus.

:signs003

Melder meg på her:happy:

Coleus2022 - PP4 - B2 - EL 06.08.(usikker) - IKM 20.08.

Satser på mange spirer her:happy: Lykke til alle sammen!:signs003

Holdt meg i snart 4 timer for å prøve meg på en ny eltest :rolleyes: monitoren viste bare høy i dag også, så har ikke helt troa men.
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg styrer så mye, skal ikke gå all in før neste måned uansett. Meeeeen, veldig greit å kartlegge syklus litt på forhånd syns jeg. Så vet jeg hva jeg kan forvente når vi skal begynne å prøve ordentlig :hilarious:

Edit: ingen el på gang. 0,3 i premom:shifty:

Last edited:
Hva tenker om disse nå, damer? Kjenner fremdeles det tar godt i på venstresiden. Bør jeg ta en el-test eller to i morgen også? For å være sikker på at den blir lavere og holder seg der? :)

Vedlegg

• F58A1AF7-C9A1-4109-B95E-11E0BF02B869.jpeg
    F58A1AF7-C9A1-4109-B95E-11E0BF02B869.jpeg
    642,7 KB · Visninger: 54
Back
Topp