⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Regner med at jeg må hoppe over hit fra uke 31. El virker forsinket. Ventet el i morgen og så veldig lite utslag på testene, har brukt både vanlige tester og fertilitetsmonitor. El har kommet på cd 15 og 17 de to siste sykluser o_O kan de brått bli positive? Mens var usedvanlig lang denne perioden og..

Vedlegg

• Screenshot_20210726-093150_Premom.jpg
    Screenshot_20210726-093150_Premom.jpg
    105,5 KB · Visninger: 57
Noen som har opplevd det her?
Her blir det jo bare svakere å svakere men da får jeg vell sånn kjempe lang syklus igjen da :banghead:

Vedlegg

• Screenshot_20210726-115132_Premom.jpg
    Screenshot_20210726-115132_Premom.jpg
    550,6 KB · Visninger: 56
Regner med at jeg må hoppe over hit fra uke 31. El virker forsinket. Ventet el i morgen og så veldig lite utslag på testene, har brukt både vanlige tester og fertilitetsmonitor. El har kommet på cd 15 og 17 de to siste sykluser o_O kan de brått bli positive? Mens var usedvanlig lang denne perioden og..
Har du tatt vaksina så kan det være årsaken til lang mens. Har hørt folk får veldig mange dager med blødning etter vaksina :nailbiting:
Ikke sikkert at det er det som er årsaken men bare sier det siden folk tidligere har klaget på det.
Men velkommen skal du være ♥️

De kan brått bli positive, ja :) Mine pleier å svinge litt før det plutselig blir positivt.

Forventet EL om 3 dager, og har fått time til vaksinen om 2 dager. Er det noen av dere som er vaksinerte og som merket noen bivirkninger i forhold til syklus og EL? Er litt nervøs for at det skal ha en negativ innvirkning på syklusen, men vaksinen må man jo bare ta, når man endelig har fått tilbudet :bag:

Har du tatt vaksina så kan det være årsaken til lang mens. Har hørt folk får veldig mange dager med blødning etter vaksina :nailbiting:
Ikke sikkert at det er det som er årsaken men bare sier det siden folk tidligere har klaget på det.
Men velkommen skal du være ♥️

Takk :Heartred

Tok vaksine i slutten av juni, så kan jo være den som har surra det til litt ja. Får fortsette å teste og se om det blir noen eggløsning snart :happy:

Forventet EL om 3 dager, og har fått time til vaksinen om 2 dager. Er det noen av dere som er vaksinerte og som merket noen bivirkninger i forhold til syklus og EL? Er litt nervøs for at det skal ha en negativ innvirkning på syklusen, men vaksinen må man jo bare ta, når man endelig har fått tilbudet :bag:
Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men deler samme bekymring. Skal ta vaksine på onsdag, og forventer EL rundt en uke etterpå. Håper at det ikke klusser til noe…

Hei! Har vært på ferie en stund og er dratt videre i dag - men måtte prioritere å gå innom posten for å hente testene fra easy@home før vi dro igjen i dag. Som dere ser har jeg tatt diverse el-tester de siste dagene. Men dagens ble veldig tydelig, så det må jo love godt? :shy: Fikk lagt inn aksjer i går og i dag - de neste dagene blir det nok veldig vanskelig når vi skal på et sted der rommene er veldig tett… er jo lov å håpe at vi får mulighet en gang ila de neste dagene! Hehe.

Vedlegg

• D67DF11C-5AC2-4BFA-BC57-6DBBEB4D934E.jpeg
    D67DF11C-5AC2-4BFA-BC57-6DBBEB4D934E.jpeg
    431,3 KB · Visninger: 64
Hei! Har vært på ferie en stund og er dratt videre i dag - men måtte prioritere å gå innom posten for å hente testene fra easy@home før vi dro igjen i dag. Som dere ser har jeg tatt diverse el-tester de siste dagene. Men dagens ble veldig tydelig, så det må jo love godt? :shy: Fikk lagt inn aksjer i går og i dag - de neste dagene blir det nok veldig vanskelig når vi skal på et sted der rommene er veldig tett… er jo lov å håpe at vi får mulighet en gang ila de neste dagene! Hehe.
Den var super fin den siste der! Krysser fingrene for at det klaffet! Ellers er det bare spennende å måtte være super stille :glasses9

Den var super fin den siste der! Krysser fingrene for at det klaffet! Ellers er det bare spennende å måtte være super stille :glasses9

Ja, så fantastisk det hadde vært om det klaffet! ❤️Hihi, jeg er faktisk helt enig med deg - elsker spenningen ;) verre med sambo… Haha!

Slenger meg på her!! :happy:

Fotballfrua95 - 26 - PP5 - B1 - EL ca 1/8 - IKM 13/8

Krysser fingrene for alle sammen :signs003

Jeg sniker litt her jeg, tror jeg hører mest til her, men er også litt på IKM uke 31, da jeg er usikker på syklusen min etter MA i uke 12:( Håper det klaffer raskt igjen :):Heartred

Berlioz- 32 -PP 1 (etter MA)- B2 - EL26.07- IKM 08.08-12.08 (usikker på syklus etter MA)

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men deler samme bekymring. Skal ta vaksine på onsdag, og forventer EL rundt en uke etterpå. Håper at det ikke klusser til noe…

Da krysser jeg fingre for oss begge, og at vi greier oss uten bivirkninger. Har dog hørt om veldig mange som har fått en påvirkning på syklusen på en eller annen måte, så jeg forbereder meg mentalt på "alt" :oops:

Jeg tok vaksinen nesten 3 uker før denne syklusen startet. Hadde mens i 3 dager lenger enn vanlig, og nå er el forsinket, regner med at vaksinen er synderen...:confused:

Det var riktignok 2 dose jeg fikk, og var veldig syk i 2 døgn. Hørt at det er mer bivirkninger etter 2 dose. Merket ingenting etter første dose :happy:

Jeg tok vaksine 14. juli, fikk mens som forventet 15. juli. Varte like kort/lenge som vanlig, og jeg fikk positiv EL-test på forventet tidspunkt(i går). Så det ser ut til at det ikke har påvirket syklus her foreløpig:)

Liten oppdatering fra min del her. Fant ut at man ikke kan amme når man begynte på Letrozol:sorry: Dette var jeg ikke forberedt på, og heller ikke minsten på 2.5 år...

Bestemte meg å ta kontakt med fastlegen / gyn, om hvordan det vil gå med amming, osv. med mer info. Har også lavt stoffskifte med tanke på ekstra bivirkning eller ikker. MEN for max uflaks! :wacky: Både gynekologen og fastlegen mine har ferie, og får ikke snakka med dem. de andre som svarte sier at de ikke kan gi svar på det jeg lurer på og måtte ha direkte kontakt selv med de jeg bruker fast! :banghead:

Etter om og men, så tenker jeg det er best for meg og vesla å vente med ammeslutt til neste syklus så vi får forberede oss litt med nedtapping. Og dessuten så skal vi reise bort senere denne uka så blir fint om jeg blir dårlig av bivirkninger evt:p

Så blir nettopp, bedre neste syklus da (august):Heartred

Uansett, skal prøve å gjøre siste forsøk uten hjelp denne gangen før hjelp trengs;) Tross alt det er PP23 nå:shy:

Håper det klaffer for oss alle i denne måneden!:Heartred Håper selvsagt på klaff for å slippe kur-behandlingen så jeg kan fortsatt amme:angelic:

Tvi tvi :Heartred

Back
Topp