⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

upload_2021-7-22_17-18-7.jpeg

da har leting etter EL startet. Min fertile uke skal egentlig ikke starte før om 3 dager, men ettersom jeg har ustabil syklus og første blødedag var SA så starter jeg nå.
Tok også en g-test nå for å sjekke easy@home og se om jeg fikk strek etter SA evt om den får skyggestrek. Ingen streker å skimte, fersk som tørr :) de er også litt tykkere/bredere enn babyplan sine, det liker jeg.

flere som er på let etter EL?
 
Vis vedlegget 361775
da har leting etter EL startet. Min fertile uke skal egentlig ikke starte før om 3 dager, men ettersom jeg har ustabil syklus og første blødedag var SA så starter jeg nå.
Tok også en g-test nå for å sjekke easy@home og se om jeg fikk strek etter SA evt om den får skyggestrek. Ingen streker å skimte, fersk som tørr :) de er også litt tykkere/bredere enn babyplan sine, det liker jeg.

flere som er på let etter EL?
ja jeg er men jeg har tatt tester siden i går morres. men nå skjønner jeg ingen ting... har jeg hatt el eller hva skjer med kroppen? ikke ømme pupper enda men har hatt så sterke tester helt til den jeg tok nå som er veldig mye svakere enn de andre :nailbiting:
la inn akser natt til onsdag så joda akser er inntatt men likevell da :dead:
 
Det er morgen kveld i dag å i går
Det øverste er i går i den nederste er i dag. Jeg synes den er litt lite stigning men veldig sterke ellers :banghead:
 

Vedlegg

  • 20210723_011603.jpg
    20210723_011603.jpg
    1,9 MB · Visninger: 66
Argh, hater mine lange sykluser! Fortsatt rundt to uker til EL :mad: Tiden går heldigvis litt fortere siden vi er på ferie og jeg tenker ikke så mye på det, men det er fortsatt frustrerende :inpain:
 
Argh, hater mine lange sykluser! Fortsatt rundt to uker til EL :mad: Tiden går heldigvis litt fortere siden vi er på ferie og jeg tenker ikke så mye på det, men det er fortsatt frustrerende :inpain:
Lange sykluser er noe drittttt. Har jo hatt det hele tiden så var bare inpuls at jeg startet med EL testing 2 dager etter mens hadde slutta for den skal egentlig ikke starte før den 27 juli de fertile dagene :confused2 så veldig rart å få så sterke tester så tidelig.
Kan det være for jeg prøver dobbel dose av letrozol?:think005
 
Lange sykluser er noe drittttt. Har jo hatt det hele tiden så var bare inpuls at jeg startet med EL testing 2 dager etter mens hadde slutta for den skal egentlig ikke starte før den 27 juli de fertile dagene :confused2 så veldig rart å få så sterke tester så tidelig.
Kan det være for jeg prøver dobbel dose av letrozol?:think005
Oii, det var tidlig! Jeg vet ikke helt hvordan letrozol fungerer.. skal det sette i gang EL på noe vis?
 
Oii, det var tidlig! Jeg vet ikke helt hvordan letrozol fungerer.. skal det sette i gang EL på noe vis?
Jeg antar det har noe med Eggløsningen å gjøre men har hørt folk får lengere syklus av lertozol så jeg aner ikke, alle reagerer jo forskjellig men for meg virker det som jeg har veldig sterke tester tidelig å syklusen :scratch
 
Hvis du legger det inn under easy@home-fanen, tolker den det som en test fra dette merket. Tester fra andre produsenter bør legges under «others» sånn at ikke appen tror det er en easy@home-test.

Aha! Jeg bruker tester fra makesure. Er hele opplegget ødelagt nå som de er under easy@home-fanen?
 
Back
Topp