⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

aaaaaah, da er jeg mer med.
Ja, da er det vondt ja, den ser jeg men på en måte godt be ønsker dere gravide da vertfall å ikke sitter der å sier noe negativt ;)
Det men at dere velger å holde det hemelig har jeg fult forståelse for.
jeg har en kjæreste som er veldig opp å ned på det med barn så må ligge litt lavt å gjøre dette i sjul for han er en dag veldig posetivt til at vi skal lage barn å han gleder seg litt til han ser en posetiv test å en annen dag er han sånn (jeg kan ikke bli en bra pappa, fordi.... osv) men jeg ser jo hvor flink han er når venner av oss har med barna sine han ser det garantert ikke selv :/
Da er det godt å ha forum hvor man kan prate med andre i samme situasjon! Det eneste jeg vil prate om er jo dette :laughing002 så er det heeeelt hemmelig, vanskelig! Vi skal jo holde det hemmelig til folk selv begynner å spørre :bag:

stakkars kjæresten din, ikke helt trua på seg selv. Greit å gjøre det litt i skjul da, det er 9 mnd også hvor de ikke får den samme tilknytningen som vi får, men den dagen ungen blir født så blomstret i hvert fall min mann opp :love017
 
Da er det godt å ha forum hvor man kan prate med andre i samme situasjon! Det eneste jeg vil prate om er jo dette :laughing002 så er det heeeelt hemmelig, vanskelig! Vi skal jo holde det hemmelig til folk selv begynner å spørre :bag:

stakkars kjæresten din, ikke helt trua på seg selv. Greit å gjøre det litt i skjul da, det er 9 mnd også hvor de ikke får den samme tilknytningen som vi får, men den dagen ungen blir født så blomstret i hvert fall min mann opp :love017
Ja håper det blir sånn her også når han ser resultatet :love7Men igjen det er noe spesielt ved dette forumet som gjør oss kvinner så spesielle, her inne kan vi liksom skrive om alt mens vis vi skulle tatt det opp med samboer/kjæreste/man så føler vi liksom litt på den utakknemligheten som ved dette tilfelle er snakke om syntomer å følelser å se på denne testen å ja i det hele tatt den henger ikke med i det hele tatt til tider :dontknow
 
Ingeniørmamma - 33 - PP1 - B2 - EL 27/7 - IKM 11/8

Akkurat sluttet på p-piller, og fått første dose vaksine. Spent på hvordan syklusen blir! Sist gang klaffet det i første runde, men regner ikke med å ha så flaks denne gangen!
 
Ingeniørmamma - 33 - PP1 - B2 - EL 27/7 - IKM 11/8

Akkurat sluttet på p-piller, og fått første dose vaksine. Spent på hvordan syklusen blir! Sist gang klaffet det i første runde, men regner ikke med å ha så flaks denne gangen!
Velkommen skal du være :Heartred

spennende å høre hvordan det går framover da med både p-pille slutt og vaksine og ikke minst syklusen framover ;) tester du etter el med LH test eller temper du eller føler du deg fram? spennede er det uansett :notworthy
Masse lykke til :Heartred
 
Velkommen skal du være :Heartred

spennende å høre hvordan det går framover da med både p-pille slutt og vaksine og ikke minst syklusen framover ;) tester du etter el med LH test eller temper du eller føler du deg fram? spennede er det uansett :notworthy
Masse lykke til :Heartred

Har tenkt å teste med EL-tester etterhvert. Mulig det ikke blir første syklus, da vi er på ferie nå. Fikk tilbake syklusen fort forrige gang, så håper det går fint denne gangen også!
 
Solstråla94 - 27 - PP5 - B2 - EL 31.07 - IKM 14.08

Da er vi i 5. prøveperiode allerede :wacky: månedene har gått raskt unna, så håper bare det ikke tar mange år denne gangen :shifty: termin i slutten av april hadde vært perfekt :D
 
Baby-yoda - 26 - B1 - PP4 - EL28 - ikm ca 10/8

-

Hatt mange pp, og jeg har mistet tellingen litt for å være ærlig. :( Begynte på nytt med prøvingen i april etter en pause, så jeg sier pp4. Sliter også litt mer med uregelmessig syklus i det siste, så mensen kan dukke opp når som helst. 12 dager over ikm sist gang og jeg hadde så blendahvite tester som man kan få:hilarious:
 
Fint å ha en ny gruppe å hoppe inn i med en gang tr kommer :shy:
Krysser fingrene for mange spirer i uke 32 og 33!

Alfakrøll - 31 - PP8 - B1 - EL 1/8 - IKM 17/8
 
Har tenkt å teste med EL-tester etterhvert. Mulig det ikke blir første syklus, da vi er på ferie nå. Fikk tilbake syklusen fort forrige gang, så håper det går fint denne gangen også!
Satser på at om du er vandt med at det stort sett går fort så krysser vi alt vi har for at det går veien denne runden også :cat:
Skal snart starte med el testing her nå for å dokumentere når el faktisk er nå som jeg går på progreston ;) blir spennende for alle dette her:angelic:
 
Solstråla94 - 27 - PP5 - B2 - EL 31.07 - IKM 14.08

Da er vi i 5. prøveperiode allerede :wacky: månedene har gått raskt unna, så håper bare det ikke tar mange år denne gangen :shifty: termin i slutten av april hadde vært perfekt :D
Velkommen skal du være :Heartred
Eee ja tiden går veldig fort når man prøver aktivt. Da er det litt som vi alle hører at vi stort sett er en bergogdalbane :hilarious:
Ellers så er sommerbarn litt mer behagelig for da slipper vi gå ¨høygravid¨ i sommervarmen :happy:
Sunshiine92 - 28- PP 3 - B2- El 31.07- ikm 15.8
Velkommen skal du være :Heartred
Sunshiine92 - 28- PP 3 - B2- El 29.07- ikm
Dobbelinnlegg :cool14 Fort gjort :smiley-bounce015
Men velkommen er du uansett :love017
Baby-yoda - 26 - B1 - PP4 - EL28 - ikm ca 10/8

-

Hatt mange pp, og jeg har mistet tellingen litt for å være ærlig. :( Begynte på nytt med prøvingen i april etter en pause, så jeg sier pp4. Sliter også litt mer med uregelmessig syklus i det siste, så mensen kan dukke opp når som helst. 12 dager over ikm sist gang og jeg hadde så blendahvite tester som man kan få:hilarious:
Velkommen skal du være :Heartred
Når det gjelder å holde tellingen på PP`er så tro meg, jeg forstår at det ikke er lett i det hele tatt :notworthy
Godt med litt pause også mellom all prøvingen vil jeg tro :thumleft
Velkommen i klubben når det gjelder uregelmessig syklus der er vi manhe har jeg fått med meg. :crybaby2
Det er så urtolig irriterende å ha det sånn.... men man må mesten bare stå i det å være glad den er der på en måte :Heartred
håper det setter seg en spise for deg denne runden så du slipper alle de irriterende blenda testene :love7
Havfruen90-31-PP1 - B2 - EL 29/7 - IKM 13/8
Velkommen skal du være :Heartred
Fint å ha en ny gruppe å hoppe inn i med en gang tr kommer :shy:
Krysser fingrene for mange spirer i uke 32 og 33!

Alfakrøll - 31 - PP8 - B1 - EL 1/8 - IKM 17/8
Velkommen skal du være :Heartred

Ja vi håper å krysser alt vi eier å har for mange tester med 2 sterke streker denne PP`en :love7:notworthy:love7
 
Velkommen skal du være :Heartred
Eee ja tiden går veldig fort når man prøver aktivt. Da er det litt som vi alle hører at vi stort sett er en bergogdalbane :hilarious:
Ellers så er sommerbarn litt mer behagelig for da slipper vi gå ¨høygravid¨ i sommervarmen :happy:

Ja enig, tiden går fort men er slitsomt når det tar så alt før lang tid. Ser du er i PP26 (?) da har du prøvd lenge :wideyed: førstemann tok 37 PP, og håper virkelig at det ikke tar så lang tid denne gangen. De fleste venninner og de i barselgruppen har fått det til på første forsøk eller at det var uplanlagt :wacky: men det er kanskje ikke alle som deler det om det har tatt tid.

Det var veldig fint å ha termin i august, kunne bruke behagelige kjoler og lette klær, men minuset er varmen :hilarious:
 
Jeg synes tiden fra jeg tok av spiralen til nå har gått fort. Da jeg tok den ut i januar var planen å bli gravid i juni, det ble jeg og mista nå. Så dagene nå frem til EL går ELSTREEEEMT sakte!! En hel uke igjen til den fertile uka starter og 1,5 uke til el.. det er lenge :arghh: Og ikke teste før august.. dumt å glede seg til det å, for da er jo ferien ferdig å :bounce
 
Pileah - 27 - PP4 - B2 - EL 2/8 - IKM 16/8

nettopp hatt en kjemisk, så er spent på neste syklus..
 
Ja enig, tiden går fort men er slitsomt når det tar så alt før lang tid. Ser du er i PP26 (?) da har du prøvd lenge :wideyed: førstemann tok 37 PP, og håper virkelig at det ikke tar så lang tid denne gangen. De fleste venninner og de i barselgruppen har fått det til på første forsøk eller at det var uplanlagt :wacky: men det er kanskje ikke alle som deler det om det har tatt tid.

Det var veldig fint å ha termin i august, kunne bruke behagelige kjoler og lette klær, men minuset er varmen :hilarious:
Ja det har tatt veldig lang tid her men nå er det førte pp med progreston så blir spennende å se om det funker for oss så får vi se hva denne pp bringer til dpo land kommer.
noen sier at syklusen blir lengere av progreston andre siden den blir kortere, å for meg som har lang syklus (30-40 dager) så håper jeg det nlir kortere på en måte :angelic:
men tiden framover får vise :Heartred
skulle ta første el test i dag men ja det glemte jeg så prøver å ta en midt på dagen bare for å se :knegg:
 
Jeg synes tiden fra jeg tok av spiralen til nå har gått fort. Da jeg tok den ut i januar var planen å bli gravid i juni, det ble jeg og mista nå. Så dagene nå frem til EL går ELSTREEEEMT sakte!! En hel uke igjen til den fertile uka starter og 1,5 uke til el.. det er lenge :arghh: Og ikke teste før august.. dumt å glede seg til det å, for da er jo ferien ferdig å :bounce
du klare jo å bli gravid så planen din vikret men kanskje ikke siden du mistet:silent
håper den sitter nå da, mange sier jo at spiren sitter bedre etter en kjemisk for da er kroppen klar for ny runde :love2
ellers så er jeg helt med på at tiden går sakte nå i vente tiden.... skal jeg ta en test i dag.... nei for tidelig.... skal jeg ta en i dag.... eeee nei for tidelig å somm går det for oss med LAAANNNG syklus :salut
men igjen da plutselig er vi i dpo land å da er det det som er LEEENNNGGE å vente til vi kan teste etter HCG :banghead::laughing005
 
Back
Topp