Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du være ❤Hæppi - 27 - PP4 - B1 - EL ca. 23.07 - ca. IKM 09.08.
Har to barn allerede, vi prøver på en attpåklatt nå hatt spiral før, og mistet mensen helt.12 år uten ja det må ha vært deilig egentlig men kanskje ikke om babyønske er stort
Kjedelig med lang syklus Jeg har gått litt ned i vekt så har gått fra 38 til 34, bare de 4 dagene gjør det litt mer leveligHer må jeg vente til søndag før mens er over men lang syklus er vi 2 om for har vært syklus på mellom 30- 40 dager men nå er det litt bedre ❤
Søndag kommer fort Jeg tok feil av dagene så har ikke siste dag med mensen før i morgenHer må jeg vente til søndag før mens er over men lang syklus er vi 2 om for har vært syklus på mellom 30- 40 dager men nå er det litt bedre ❤
Må vært ubehagelig å miste mens heltHar to barn allerede, vi prøver på en attpåklatt nå hatt spiral før, og mistet mensen helt.
Ja lang syklus kan man bli sprø av, her også har jeg gått fra 35 til 31 dager på en syklus så ja ille til å bli klok på disse sykluseneKjedelig med lang syklus Jeg har gått litt ned i vekt så har gått fra 38 til 34, bare de 4 dagene gjør det litt mer levelig
Ja som regel går det fortere enn en forventer til tider ❤Søndag kommer fort Jeg tok feil av dagene så har ikke siste dag med mensen før i morgen
Det har du helt lov til!! Føler med deg.. jeg var i to baby shower rett etter min siste MA. Grusomt.. får annonseringer hveeer uke tror det er viktig å føle på det… klemAh, fikk akkurat vite at noen i nær omkrets venter nr 5 når jeg akkurat har mistet selv og akkurat er ferdig med å blø ut spira. Er litt vondt. Selvom vi ikke har prøvd lenge OG prøver på nr 3.. Prøver å være glad, men er litt innafor å være bittelitt bitter? Bare i dag?
Huff, så vondt. Husker venninnen min reagerte veldig da en i vennegjengen annonserte graviditet. De hadde prøvd i 1 år. Ah, skjønner følelsene hennes så veldig nå!Det har du helt lov til!! Føler med deg.. jeg var i to baby shower rett etter min siste MA. Grusomt.. får annonseringer hveeer uke tror det er viktig å føle på det… klem
Må vært ubehagelig å miste mens helt
En ting er å være gravid men å snakke om det når noen av dine venner har mista synes jeg er litt ufint, for det er sykt vondt å få det trykt enda mer inn blir noen ganger irritert over folk som ikke tenker seg om 2 ganger så fult lov i dag å noen dager framover for lite gjennomtenkt oppførsel oven for andre som ikke tenker seg om 2 ganger eller fler...Ah, fikk akkurat vite at noen i nær omkrets venter nr 5 når jeg akkurat har mistet selv og akkurat er ferdig med å blø ut spira. Er litt vondt. Selvom vi ikke har prøvd lenge OG prøver på nr 3.. Prøver å være glad, men er litt innafor å være bittelitt bitter? Bare i dag?
Angeldust - 30 - PP9 - EL ca 29/7 - IKM ca 9/8
Velkommen skal dere være ❤Cornelialill - 30 - PP9 - B2 - EL 27.07 - IKM 13.08
Hiver meg med her inne med en gang!!
Takk for det glemte å tilføye at det var barn 2 for min del også. Håper dette er perioden det sitterVelkommen skal dere være ❤
Åh, men ingen vet at vi prøver, ingen vet at vi mistet. Veldig vondt i seg selv det. Så kan ikke klamre dem for det. Kun mine følelser og mitt sjokk der, over at de i det hele tatt prøvde og igjen: vi kommer noen mnd etter de med baby. De var gravide 3 mnd etter oss med nr 2, og alle forventer nå at vi skal komme med en baby etter dere bare i dag har jeg hørt 3-4 ganger om ikke vi skal produsere flere..En ting er å være gravid men å snakke om det når noen av dine venner har mista synes jeg er litt ufint, for det er sykt vondt å få det trykt enda mer inn blir noen ganger irritert over folk som ikke tenker seg om 2 ganger så fult lov i dag å noen dager framover for lite gjennomtenkt oppførsel oven for andre som ikke tenker seg om 2 ganger eller fler...
Da skal jeg legge til det <3Takk for det glemte å tilføye at det var barn 2 for min del også. Håper dette er perioden det sitter
aaaaaah, da er jeg mer med.Åh, men ingen vet at vi prøver, ingen vet at vi mistet. Veldig vondt i seg selv det. Så kan ikke klamre dem for det. Kun mine følelser og mitt sjokk der, over at de i det hele tatt prøvde og igjen: vi kommer noen mnd etter de med baby. De var gravide 3 mnd etter oss med nr 2, og alle forventer nå at vi skal komme med en baby etter dere bare i dag har jeg hørt 3-4 ganger om ikke vi skal produsere flere..
Velkommen skal du væreMumfie01 - 31 - PP? - B2 - EL ca 31.07 IKM ca 16.08