⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Prøver så godt jeg kan men går litt i glemmeboka :dead: temper i hvertfall men skjønner m2g ikke på det heller :) men tror jeg skrev innlegget mitt i feil tråd skulle vært i ikm 25 :happy:
Hva sier tempen om el. da? [emoji4] hvis du er over inn ville jeg tenkt at det var litt forsinket andre plasser
 
Er det strek?:)
Det er det ingen som vet enda :eek: haha
Eller, det er en tydelig strek på den, men om det er babystrek vet jeg ikke. Kunne skimte noe før fristen, men bildet er tatt 10-15 min etter. I dag ble det en strimmel på 25, og kan kaaanskje skimte noe. Laaange dager [emoji14]
 
Det er det ingen som vet enda :eek: haha
Eller, det er en tydelig strek på den, men om det er babystrek vet jeg ikke. Kunne skimte noe før fristen, men bildet er tatt 10-15 min etter. I dag ble det en strimmel på 25, og kan kaaanskje skimte noe. Laaange dager [emoji14]

Så spennende!! Høres lovende ut da:)
Blir nok noen lange dager fremover hehe
 
10dpo test med 25 i sensitivitet..
8b99ac50413a1151eab776f9a18d26da.jpg

2d3270522445fc887daa9f02867acdd2.jpg

Noen som ser noe? Synes jeg ser en svaaak rosa strek i virkeligheten men er redd det er håpet mitt som ser den [emoji23]
Syns jeg ser noe :)
 
Hva tror damene om denne her tro???
Sval blå strek. Monitoren hadde sagt ikke gravid [emoji14] de skal være mye sterkere før den mener de er positive [emoji4] spennende å se om de blir sterkere.
Hos meg forsvinner (skygge)streken når den ligger over tid
 
Sval blå strek. Monitoren hadde sagt ikke gravid [emoji14] de skal være mye sterkere før den mener de er positive [emoji4] spennende å se om de blir sterkere.
Hos meg forsvinner (skygge)streken når den ligger over tid

Har fått streker nå de siste fire dagene på de testene her, sterkere idag en de foregående dagene. Men til en forandring så fikk jeg strek på en annen test fra annet merke. Så kanskje et håp?
 
Back
Topp