⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Vurderer å vente til lørdag med neste test. Om murringene fortsetter, er det ikke sikkert jeg klarer men [emoji14]

Jeg skal jobbe resten av uka nå, og har en jobb hvor jeg helst ikke skal jobbe i ved graviditet. Siden FF nå plutselig mener jeg bare er 8 dpo i dag, vært mye frem og tilbake denne mnd [emoji14] , så vil jeg helst ikke si noe til sjefen om jeg ser en svak strek. Føler det blir litt dumt å si jeg ikke kan gjøre det og det fordi jeg kaaanskje er gravid :eek: hehe
Og om jeg ser en strek og ikke sier noe kommer jeg jo til å føle på det og...

Hva ville dere gjort?
 
Vurderer å vente til lørdag med neste test. Om murringene fortsetter, er det ikke sikkert jeg klarer men [emoji14]

Jeg skal jobbe resten av uka nå, og har en jobb hvor jeg helst ikke skal jobbe i ved graviditet. Siden FF nå plutselig mener jeg bare er 8 dpo i dag, vært mye frem og tilbake denne mnd [emoji14] , så vil jeg helst ikke si noe til sjefen om jeg ser en svak strek. Føler det blir litt dumt å si jeg ikke kan gjøre det og det fordi jeg kaaanskje er gravid :eek: hehe
Og om jeg ser en strek og ikke sier noe kommer jeg jo til å føle på det og...

Hva ville dere gjort?
Ville ventet til digital viste positiv 3+ såfall tror jeg
Spørs jo litt på typen jobb såklart
 
Vurderer å vente til lørdag med neste test. Om murringene fortsetter, er det ikke sikkert jeg klarer men [emoji14]

Jeg skal jobbe resten av uka nå, og har en jobb hvor jeg helst ikke skal jobbe i ved graviditet. Siden FF nå plutselig mener jeg bare er 8 dpo i dag, vært mye frem og tilbake denne mnd [emoji14] , så vil jeg helst ikke si noe til sjefen om jeg ser en svak strek. Føler det blir litt dumt å si jeg ikke kan gjøre det og det fordi jeg kaaanskje er gravid :eek: hehe
Og om jeg ser en strek og ikke sier noe kommer jeg jo til å føle på det og...

Hva ville dere gjort?

Ville også ventet på positiv digital.
Lykke til [emoji173]️
 
6b78a247be7ac5287e51e2567370efc6.jpg


Denne fikk jeg i går kveld.
Er så usikker på om det er skyggestrek eller babystrek! [emoji848]
Er 12-13 dpo nå. Den burde vel vært sterkere da?
Hadde kjempesvake tester på samme tidspunkt da jeg var gravid og mistet. Huff, betyr det at det er det som vil skje igjen hvis den faktisk er positiv?

Tror jeg skal vente et par-tre dager nå og se om den blir sterkere.
 
Ville ventet til digital viste positiv 3+ såfall tror jeg
Spørs jo litt på typen jobb såklart
Tenkte jeg skulle kontakte legen med en gang jeg evnt får klar strek og høre med ham. De har nulltoleranse for limet vi bruker, så får svangerskapspenger fra dag en. Så det jeg egentlig lurte på var om jeg skulle vente å teste. For om jeg ser en svak strek selv så kommer jeg jo til å gå å tenke på det [emoji14] jobber ikke mandag og tirsdag, så da har jeg noen dager på meg. Ikm på mandag eller tirsdag.

Men klarte ikke la være å teste i dag da [emoji85]

c215ced47c17e0fd84c63617f2b723c9.jpg
 
5dba6d1434da37c93da71a8f84abb41d.jpg

Hadde en SA i desember, mensen har vært opp og ned siden det. Så i dag tenkte jeg å ta en test barr for å ta en, og den ser slik ut? Kan det være feil eller er den pos? Har ikke noe tid å gå ut ifra. [emoji4]
 
5dba6d1434da37c93da71a8f84abb41d.jpg

Hadde en SA i desember, mensen har vært opp og ned siden det. Så i dag tenkte jeg å ta en test barr for å ta en, og den ser slik ut? Kan det være feil eller er den pos? Har ikke noe tid å gå ut ifra. [emoji4]
Ser ut som positiv :) Gratulerer!
 
Her måtte jeg demontere og sjekke den opp og ned og i alt slags lys :sour: Får vel kjøpe en ny eller tre og ta med morgenurin.. ikke når man nettopp har tisset! Aner ikke hvor mange dpi jeg er :banghead:
 

Vedlegg

  • IMG_3703.JPG
    IMG_3703.JPG
    666,1 KB · Visninger: 103
83c450226257b27fb6be13c8cf76a8f0.jpg

Tok enda en når jeg kom hjem fra jobb i dag, den er hvertfall positiv [emoji7] Herregud jeg skal bli mamma etter å ha prøvd i over to år
 
Gratulerer til alle gravide så langt :Heartred
Si ifra hvis det er noen jeg har glemt å skrevet på lista :)
 
Back
Topp