⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Tusen takk❤️ Tok den øverste strimmelen nå nettopp, den andre på morgenen for to dager siden. Så det ser positivt ut, selv om jeg har sett små spør av blod når jeg tørker meg:(
Vis vedlegget 227757
Fine streker. Små spor skal ikke være noe problem. Du kan evt be om blodprøve-målinger hos legen om du er bekymret.
 
Tusen takk❤️ Tok den øverste strimmelen nå nettopp, den andre på morgenen for to dager siden. Så det ser positivt ut, selv om jeg har sett små spør av blod når jeg tørker meg:(
Vis vedlegget 227757
Det er jo en økning der, og håper de små blodsporene er bare uskyldig. :Heartred
 
Jeg synes stigningen på testene går litt treigt.. [emoji57] Hva tror dere? Øverste tatt i dag.
c8ef5e558c89b2e728ffb335a70b76ae.jpg


Vil en digital slå ut i ettermiddag? [emoji849]

Til sammenligning, så er dette et bilde tatt av testen jeg tok på IKM-dagen sist jeg var gravid, nå er jeg godt over (antatt) IKM, og testene er ikke i nærheten så sterk..
4046496597824faba1a54fae933eeb8d.png
Tok denne i mårres, slo ut på digital etter å ha holdt meg i 4,5 time nå i ettermiddag :D
 

Vedlegg

  • gravid 23.jpg
    gravid 23.jpg
    45,6 KB · Visninger: 125
Fine streker. Små spor skal ikke være noe problem. Du kan evt be om blodprøve-målinger hos legen om du er bekymret.
Det er jo en økning der, og håper de små blodsporene er bare uskyldig. :Heartred
Takk for betryggende ord❤️ Jeg har time hos legen neste fredag. Har ikke tid til å få tatt blodprøver, og tror egentlig ikke de kan fortelle meg noe annet enn testene:)
 
Jeg synes stigningen på testene går litt treigt.. [emoji57] Hva tror dere? Øverste tatt i dag.
c8ef5e558c89b2e728ffb335a70b76ae.jpg


Vil en digital slå ut i ettermiddag? [emoji849]

Til sammenligning, så er dette et bilde tatt av testen jeg tok på IKM-dagen sist jeg var gravid, nå er jeg godt over (antatt) IKM, og testene er ikke i nærheten så sterk..
4046496597824faba1a54fae933eeb8d.png
Synes det ser ganske likt ut som hos meg:) Jeg er på CD 32 i dag. Gratulerer så mye!
 
Back
Topp