⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Tester du igjen i morgen? Jeg tror jeg prøver på en i kveld [emoji85][emoji23]

a98e758b8e82380de3b069c85d425c1b.jpg


Klarte ikke å holde meg til i morgen [emoji87]
Har 3 billigstrimler, en billigstav og to digitale, så jeg tester vel sikkert hver dag til det blir tomt for tester [emoji28] Tror jeg tar første digitale på fredag, har ikke fortalt noe til samboer enda, så tenker jeg viser han den da [emoji85]

Grattis med positiv digital :D :D
 
Har 3 billigstrimler, en billigstav og to digitale, så jeg tester vel sikkert hver dag til det blir tomt for tester [emoji28] Tror jeg tar første digitale på fredag, har ikke fortalt noe til samboer enda, så tenker jeg viser han den da [emoji85]

Grattis med positiv digital :D :D
Åh, det blir koselig å fortelle det - har du planlagt noe spesielt?
 
Har 3 billigstrimler, en billigstav og to digitale, så jeg tester vel sikkert hver dag til det blir tomt for tester [emoji28] Tror jeg tar første digitale på fredag, har ikke fortalt noe til samboer enda, så tenker jeg viser han den da [emoji85]

Grattis med positiv digital :D :D

Ååå så spennende [emoji2] Jeg har heller ikke fortalt sambo enda, tenker å gjøre det fredag men hadde vært gøy med noe spesielt [emoji173] hvordan har du tenkt?
 
Åh, det blir koselig å fortelle det - har du planlagt noe spesielt?
Ååå så spennende [emoji2] Jeg har heller ikke fortalt sambo enda, tenker å gjøre det fredag men hadde vært gøy med noe spesielt [emoji173] hvordan har du tenkt?

Hm, nei, vet ikke om jeg kommer til å gjøre noe spesielt ut av det, han veit at jeg forventa å få mensen ca mandag, og har spurt hver dag om den er kommet [emoji28] Så han blir vel ikke superoverraska sikkert :p Sa til han i går at vi fikk vente noen dager til å se om mensen kommer, hvis ikke får vi vel ta en test da [emoji85] Han vet jo ikke at jeg vet [emoji23]
 
Tips til dere som har fått positiv test:
På nille selger de sånn fint skilt nå hvor det står:
"I love you for all that you are, all that you have been and all that you are yet to come."

Kan jo gi det skiltet til samboerene deres når dere skal fortelle det, og se om han skjønner det. :Heartred
 
Tips til dere som har fått positiv test:
På nille selger de sånn fint skilt nå hvor det står:
"I love you for all that you are, all that you have been and all that you are yet to come."

Kan jo gi det skiltet til samboerene deres når dere skal fortelle det, og se om han skjønner det. :Heartred

Så fin idé! Fint skilt[emoji173]️
 
Jeg synes stigningen på testene går litt treigt.. [emoji57] Hva tror dere? Øverste tatt i dag.
c8ef5e558c89b2e728ffb335a70b76ae.jpg


Vil en digital slå ut i ettermiddag? [emoji849]

Til sammenligning, så er dette et bilde tatt av testen jeg tok på IKM-dagen sist jeg var gravid, nå er jeg godt over (antatt) IKM, og testene er ikke i nærheten så sterk..
4046496597824faba1a54fae933eeb8d.png
 
Jeg synes stigningen på testene går litt treigt.. [emoji57] Hva tror dere? Øverste tatt i dag.
c8ef5e558c89b2e728ffb335a70b76ae.jpg


Vil en digital slå ut i ettermiddag? [emoji849]

Til sammenligning, så er dette et bilde tatt av testen jeg tok på IKM-dagen sist jeg var gravid, nå er jeg godt over (antatt) IKM, og testene er ikke i nærheten så sterk..
4046496597824faba1a54fae933eeb8d.png
Syns det var en fin stigning jeg :) Tror helt sikkert en digital vil slå ut ja.
 
Gratulerer så mye til dere nygravide.
 
Back
Topp