⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Oi - hva skjer?! :woot:
Ikke godt å si. Hadde noen intense smerter i natt som kjentes ut som rier nesten. Skjønner virkelig ingenting her.
 
Tror ihvertfall jeg kan konkludere med et dårlig parti med strimmeltester...så nå har jeg ikke flere igjen av dem heller. Må vel kjøpe en for å teste før legetimen i morra da...:p

Hadde tre strimler igjen. Den ene fikk en tynn strek med en gang, så tenkte jeg tar en til på samme urin. Men den var ødelagt :eek: så tok den siste som ikke viste noe.

94c521e2438f6f0b869605f3926cbcc4.jpg
 
Noen som vet hvor lang tid det tar og få svar på HCG blodprøve? [emoji15][emoji15]
Varierer. Noen ganger får jeg svar etter et par timer, andre ganger samme kveld og noen ganger må jeg vente.
 
Tok blodprøve hos legen igår, er det for tidlig og ringe og høre om de har fått svar idag da?[emoji15]
Er så utålmodig... vurderer og kjøpe en digital test, men redd for og bli så skuffet...
 
8bd30237bf3ec93579e61c3f1c313760.jpg


Samlebilde av g-testene, den første på fredag (skimter strek der også), den andre i går og den tredje i dag.. Dagens er kanskje pittebittelitt sterkere enn gårdagens hvis man legger masse godvilje til?

Noen som har erfaringer med skyggestreker, ville de blitt sterkere? [emoji849]

Usikker på dpo, har regnet utifra 15dpo i dag, og da synes jeg streken er for svak, men kan være at el var seinere enn antatt, for fikk aldri positiv el-test..
 
8bd30237bf3ec93579e61c3f1c313760.jpg


Samlebilde av g-testene, den første på fredag (skimter strek der også), den andre i går og den tredje i dag.. Dagens er kanskje pittebittelitt sterkere enn gårdagens hvis man legger masse godvilje til?

Noen som har erfaringer med skyggestreker, ville de blitt sterkere? [emoji849]

Usikker på dpo, har regnet utifra 15dpo i dag, og da synes jeg streken er for svak, men kan være at el var seinere enn antatt, for fikk aldri positiv el-test..

Syns den ser sterkere ut i dag, og rosa :)

Husk at ingen graviditeter er like, og testene kan variere med fargestoffer. Så kan hende hcg stiger saktere denne gangen, ELLER EL kan ha vært litt senere :)
 
Hvilke tester strimmel/digital burde jeg prøve?
Tror det bruker å gå et par dager på å få svar, men det skader jo ikke å ringe å spørre :)

Vet ikke hvor i syklusen du er, men jeg ville styrt unna rfsu ihvertfall. Har dårlig erfaring med ihvertfall strimlene derfra
 
Tror det bruker å gå et par dager på å få svar, men det skader jo ikke å ringe å spørre :)

Vet ikke hvor i syklusen du er, men jeg ville styrt unna rfsu ihvertfall. Har dårlig erfaring med ihvertfall strimlene derfra

Usikker selv! Eneste jeg vet er at jeg skulle hatt mensen for 21 dager siden [emoji15][emoji15]
 
Back
Topp