⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Jeg hadde mensen sist 26-30 april! Og testet igår, så sånn her ut!
Usikker på hvordan dette med dpo ogsånt er [emoji15] hjelp?
f6b490e9e2c84ed53cd6cfbfad0aaff5.jpg
Jeg ser strek på den nederste hvertfall, kanskje antydning på den øverste også.
 
Vis vedlegget 227313 Vis vedlegget 227314
Etter negativ test i går, tok jeg en ny test i dag, 9 dpo, og den ser negativ ut, men i en spesiell vinkel er det akkurat som om jeg kan skimte noe, men er nok en skygge. Ser dere noe? Jeg har gjort sharpen på bilde 2.


Og i ettermiddag fikk jeg helt blendatest... veldig nervøs for i morgen tidlig!
Jeg ser strek, men veldig vanskelig å vite om det er skyggestrek. Har fått slike tester nå jeg og, og om EL-test og FF får rett så har de kommet før eggløsning :/ når de har tørket så trenger jeg ikke vri på dem for å se strek engang.
 
Jeg ser strek, men veldig vanskelig å vite om det er skyggestrek. Har fått slike tester nå jeg og, og om EL-test og FF får rett så har de kommet før eggløsning :/ når de har tørket så trenger jeg ikke vri på dem for å se strek engang.
Oi, da tar jo enten EL-testene eller g-testene feil, ja. Jeg måtte vri på min for å se strek! Har du tatt noe annet enn strimmel?
 
Oi, da tar jo enten EL-testene eller g-testene feil, ja. Jeg måtte vri på min for å se strek! Har du tatt noe annet enn strimmel?
Kun tatt strimler. Vil tro det er dem som tar feil, med mindre jeg har hatt to eggløsninger [emoji14]
Tar vel en ny før legetimen i morgen, bare for å være sikker.

Våknet av noen rielignende smerter i natt da. Om det skal være slik ved hver EL, så tror jeg jeg dør :eek:
 
Pga kluss denne mnd med både temp, tester og symptomer og smerter, tok jeg en CB early i dag. Ikke morgenurin da, men kom en skyggestrek innen tidfristen på den og. Nå vil jeg vite hva som skjer med kroppen min [emoji14]

d4a08fcc15ef07e70f37841c2d898572.jpg
 
Pga kluss denne mnd med både temp, tester og symptomer og smerter, tok jeg en CB early i dag. Ikke morgenurin da, men kom en skyggestrek innen tidfristen på den og. Nå vil jeg vite hva som skjer med kroppen min [emoji14]

d4a08fcc15ef07e70f37841c2d898572.jpg
Oi - hva skjer?! :woot:
 
Back
Topp