Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hurraOMG OMG OMG OMG OMG OMG Etter 7pp så sitter endelig spiren.
Jeg er i sjokk [emoji813]bigred Det er 8 år siden sist
OMG OMG OMG OMG OMG OMG Etter 7pp så sitter endelig spiren.
Jeg er i sjokk Det er 8 år siden sist
Syns streken er ganske tydelig jeg, tror ikke det skal være noe problem med en digital nå.. vent til imorgen på morgen urin9 dpo i dag [emoji173]bør vel vente litt med å ta en digital?
Gratulerer!!!OMG OMG OMG OMG OMG OMG Etter 7pp så sitter endelig spiren.
Tusen takk alle sammen Det er helt uvirkelig. Jeg må sjekke testen hele tiden hehe.Gratulerer!!!
Syns streken er ganske tydelig jeg, tror ikke det skal være noe problem med en digital nå.. vent til imorgen på morgen urin
Ja gjør det spennende! Ganske sikker på at det slår ut på digital!Kanskje jeg skal tørre å ta en i morgen tidlig. Hvis ikke så blir det sikkert på lørdag [emoji7]
Ja gjør det spennende! Ganske sikker på at det slår ut på digital!
Uansett så er det ikke noe tvil på den testen der rosa og fin strek
Mener å huske den har sensitivitet på 25 mens de fleste billigtestene har 10.Er det mulig at cb digital slår ut feil om det er for tidlig? Negativ cb digital idag men skal også ha mensen idag men ikke kommet.. er 11 dpo idag.
Digital med ukeindikator har sensitivitet på 25 og vanlig digital på 50. De fleste billigtester har sensitivitet på 10.Kan de digitale testene slå ut negativt om man tester tidlig? For her får jeg svak pos på andre tester, og noen ikke noe..
Den var reell negativ. Fikk mensen ... [emoji52]Mener å huske den har sensitivitet på 25 mens de fleste billigtestene har 10.
Så ja, kan være feilaktig negativ, men kan også være reell negativ, eller negativ etter kjemisk.....
Så kjedelig.Den var reell negativ. Fikk mensen ... [emoji52]
Huff ja. [emoji22] har enda ikke fått mensen.Digital med ukeindikator har sensitivitet på 25 og vanlig digital på 50. De fleste billigtester har sensitivitet på 10.
Jeg hadde kjemisk i april med gradvis sterkere billigtester, negativ digital ukeindikator på IKM og så svakere tester igjen = kjemisk.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG Etter 7pp så sitter endelig spiren.
9 dpo i dag [emoji173] bør vel vente litt med å ta en digital?
Positiv? 12 dpo