~⭐️Graviditetstestene for April 2017⭐️~

Hvis du er 11 dpo, og du er 3 dager over ikm, så har du en lutealfase på 8 dager da? Det er veldig kort [emoji15] Da har jo egget så vidt rekki å festa seg. Men 11 dpo er enda bittelitt tidlig da [emoji4] ikke alle som får positiv test før om enda et par dager [emoji4] Jeg ser desverre ingenting på den testen [emoji53]
Tr kom idag...

Kan de digitale testene slå ut negativt om man tester tidlig? For her får jeg svak pos på andre tester, og noen ikke noe..

Kan de digitale testene slå ut negativt om man tester tidlig? For her får jeg svak pos på andre tester, og noen ikke noe..
Det tror jeg nok den kan. Tror du trenger mer HCG på digital enn strimmeltest.

Vanskelig å gå å vente! :dead: Vil ha en klar positiv test NÅ :D:D Synd ikke de digitale er mer sensitive. Får vel vente noen dager.. Har jo snart brukt opp 20 teststrimler allerede :smiley-angelic006

839be543e2ab08a8a4deb658237ac8dd.jpg

Dagens test 4+4

Hvilke tester er best å teste med tidlig da?
Jeg bruker de fra tostreker.no Er vel en gang jeg har hatt skyggestrek på de, og en gang jeg lurer på om det var en skygge eller babystrek som ble kjemisk kanskje. Ellers har det ikke vært tull med de. (Har brukt de i snart et år) Men hva som er best av de man kjøper på apotek, vet jeg ikke for har ikke prøvd de.

Jeg bruker de fra tostreker.no Er vel en gang jeg har hatt skyggestrek på de, og en gang jeg lurer på om det var en skygge eller babystrek som ble kjemisk kanskje. Ellers har det ikke vært tull med de. (Har brukt de i snart et år) Men hva som er best av de man kjøper på apotek, vet jeg ikke for har ikke prøvd de.
Okei. Er så mange tester å velge mellom. [emoji1] Skal ta en til i morgentidlig.

Back
Topp