~⭐️Graviditetstestene for April 2017⭐️~

Hvis det har klaffet nå så gikk det utrolig fort ja!! Føler jeg ser noe på testen jeg tok for noen timer siden, men det kan godt være skygge elle streksynet mitt[emoji23] tenkte ta ny bt i morgen, har bare én igjen av den og tror den er litt mer følsom enn ebay testene.
Vi koser oss veldig! Han er strax 5 mnd og jeg føler det skjer noe nytt hele tiden [emoji7]
Hvordan går det med deg og graviditeten? Håper du klare å slappe av litt å nyte den[emoji173]
Så skøy! [emoji4] Blir spennende å se de nærmeste dagene nå da!
Jeg slapper egentlig godt av nå :) Skal ikke lyve å si at svangerskapet har vært en dans på roser, men det hjalp veldig og kommer over den uken da det gikk galt. Det kjennes ut som at jeg har vært i et uendelig langt svangerskap, men nå er det ikke SÅ lenge til at jeg ser enden av tunellen [emoji4] Termin i begynnelsen av august. Klem til deg, håper det har klaffet allerede!
 
Dagens gtest. :happy: Får digital i posten i dag. Hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 20170425_070025.jpg
    20170425_070025.jpg
    833,7 KB · Visninger: 129
Så skøy! [emoji4] Blir spennende å se de nærmeste dagene nå da!
Jeg slapper egentlig godt av nå :) Skal ikke lyve å si at svangerskapet har vært en dans på roser, men det hjalp veldig og kommer over den uken da det gikk galt. Det kjennes ut som at jeg har vært i et uendelig langt svangerskap, men nå er det ikke SÅ lenge til at jeg ser enden av tunellen [emoji4] Termin i begynnelsen av august. Klem til deg, håper det har klaffet allerede!

Streken var svakere i dag enn på søndag, så det var nok bare en tullestrek :) vi skal egentlig ikke starte prøvingen før i august, men vi bruker ikke prevansjon :)

Det skjønner jeg veldig godt!! Det kan ikke ha vært lett for dere. Men godt å se at du slapper av nå<3 hehe, ja du har jo gått gravid veldig lenge egentlig, men nå nærmer det seg. Sommer månedene går nok fort :) er det gutt eller jente denne gang?:)
 
Streken var svakere i dag enn på søndag, så det var nok bare en tullestrek :) vi skal egentlig ikke starte prøvingen før i august, men vi bruker ikke prevansjon :)

Det skjønner jeg veldig godt!! Det kan ikke ha vært lett for dere. Men godt å se at du slapper av nå<3 hehe, ja du har jo gått gravid veldig lenge egentlig, men nå nærmer det seg. Sommer månedene går nok fort :) er det gutt eller jente denne gang?:)
Det var jo synd. Men det høres bra ut at dere ikke stresser sånn med det også :)
Vi venter en lillebror denne gangen! Gleder oss veldig.
 
Back
Topp