Mammatilto91
Håper på en spire <3
Testet i ettermiddag og hadde vært på toalettet bare et par timer i forkant. Testetrangen meldte seg og jeg fikk disse testene.. bare jeg som syns jeg kan skimte noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet i ettermiddag og hadde vært på toalettet bare et par timer i forkant. Testetrangen meldte seg og jeg fikk disse testene.. bare jeg som syns jeg kan skimte noe?
Skyggestreker pleier ikke å vises på negative bilder (er min erfaring) så dette vil jeg tro er babystrekEr dette den berømte skyggestreken?
Redigert
Skyggestreker pleier ikke å vises på negative bilder (er min erfaring) så dette vil jeg tro er babystrek
Jeg ser en svaaak strek
Begge disse er ikke så sensitive. Så kan være det er en spire selv om det ikke vises på disse. Hvor mange dpo er du? Krysser fingrene for degNår du sier det så har jeg opplevd det samme med skyggestrek, at de ikke vises på negativ bilder. Jeg måtte ta to nye tester, disse er fra ebay. Tror ikke jeg ser noe her
Gratulerer til alle gravide [emoji7][emoji7]
Når begynner dere å teste? Er 7 dpo i morgen, og har one step tidligtest. Er det for tidlig? begynner å bli veldig nysgjerrig.
Hadde egentlig bestemt meg for tidligst 10dpo, men tror jeg ryker på en tidligtest før det[emoji28]typ rundt 7..
Hvilke tester er mest sensitive?[emoji28]
Begge disse er ikke så sensitive. Så kan være det er en spire selv om det ikke vises på disse. Hvor mange dpo er du? Krysser fingrene for deg
Hva ser dere/ser dere ikke? Tok en test mest for "gøy" i dag, tror jeg hadde el ca 16!
Ser kanskje en liten tynn strek?
Jeg hadde EL den 17. Og håper på noe snart selv
Hva ser dere/ser dere ikke? Tok en test mest for "gøy" i dag, tror jeg hadde el ca 16!
Oi, så koselig om det har klaffa så fort for deg [emoji4][emoji7] Det blir to virkelig tette det da! Husker vi var i november 16- gruppa sammen [emoji173] Koser du deg med nurket hjemme?Når du sier det så har jeg opplevd det samme med skyggestrek, at de ikke vises på negativ bilder. Jeg måtte ta to nye tester, disse er fra ebay. Tror ikke jeg ser noe her
Ser kanskje en tynn svak strek? Men om det er en hvit strek ?
Håper det kommer en orntlig rosa en [emoji16]
Oi, så koselig om det har klaffa så fort for deg [emoji4][emoji7] Det blir to virkelig tette det da! Husker vi var i november 16- gruppa sammen [emoji173] Koser du deg med nurket hjemme?