Ble fortalt av gynekologen at når man først blør ordentlig så telles det som dag 1. Ikke når man spotter Fossblør man sent om kvelden så regnes man dag 1 morgenen etter Bra at du tester etter EL, men temper du også tillegg? Jeg temper tillegg så kan man være mer sikker på når EL har vært.Da var tr over for denne (og forhåpentligvis siste) gang, og jeg er på cd6 eller cd7. Første mensdag var veldig rar, med mye mindre blod enn det er til vanlig på cd1, så ble litt usikker på om det teller
Herlig å endelig være i gang uansett da! Regner med EL kommer rundt mandag neste uke, men er vel bare å kjøre på uansett! Mannen har hvertfall ikke noe imot at vi setter i gang prøvingen allerede nå Tenkte å starte teste etter EL på tirsdag, for å ikke gå glipp av evt tidligere EL og sykluskluss etter pilleslutt/vaksine.
Håper alle får en strålende søndag! Her skinner sola og jeg har nettopp fått de siste bærbuskene ned i jorda i hagen, ungene er ute i gata med venner og sparkesykler og det er skikkelig sommerstemning!
Jeg har begynt med EL-testinga nå allerede Føler meg mer tryggere å starte tidligere da jeg har uregelmessige sykluser så kan jeg få med meg EL