⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Da var tr over for denne (og forhåpentligvis siste) gang, og jeg er på cd6 eller cd7. Første mensdag var veldig rar, med mye mindre blod enn det er til vanlig på cd1, så ble litt usikker på om det teller o_O

Herlig å endelig være i gang uansett da! Regner med EL kommer rundt mandag neste uke, men er vel bare å kjøre på uansett! Mannen har hvertfall ikke noe imot at vi setter i gang prøvingen allerede nå :hilarious: Tenkte å starte teste etter EL på tirsdag, for å ikke gå glipp av evt tidligere EL og sykluskluss etter pilleslutt/vaksine.

Håper alle får en strålende søndag! Her skinner sola og jeg har nettopp fått de siste bærbuskene ned i jorda i hagen, ungene er ute i gata med venner og sparkesykler og det er skikkelig sommerstemning! :happy093
Ble fortalt av gynekologen at når man først blør ordentlig så telles det som dag 1. Ikke når man spotter :) Fossblør man sent om kvelden så regnes man dag 1 morgenen etter :) Bra at du tester etter EL, men temper du også tillegg? Jeg temper tillegg så kan man være mer sikker på når EL har vært.:angelic:

Jeg har begynt med EL-testinga nå allerede:hilarious: Føler meg mer tryggere å starte tidligere da jeg har uregelmessige sykluser så kan jeg få med meg EL:D
 
Ble fortalt av gynekologen at når man først blør ordentlig så telles det som dag 1. Ikke når man spotter :) Fossblør man sent om kvelden så regnes man dag 1 morgenen etter :) Bra at du tester etter EL, men temper du også tillegg? Jeg temper tillegg så kan man være mer sikker på når EL har vært.:angelic:

Jeg har begynt med EL-testinga nå allerede:hilarious: Føler meg mer tryggere å starte tidligere da jeg har uregelmessige sykluser så kan jeg få med meg EL:D

Altså jeg blødde skikkelig, men det var liksom i bølger med pauser mellom, men det var mye større mengde og friskere enn bare spotting. Ikke sammenhengende som det er til vanlig :confused005 Derfor ble jeg litt usikker. Men jeg vet EL sannsynligvis tuller litt uansett etter pilleslutt, men jeg tar 27/9 som utgangspunkt, så finner jeg vel forhåpentligvis ut om den kommer før eller etter :)

Ja jeg tenkte å tempe (starta i dag!), men jeg har mer trua på EL-tester egentlig. Jeg tempet før forrige svangerskap, men mener å huske jeg ikke hadde så veldig "pålitelig" graf, klarte aldri å se EL selv, hadde liksom ikke store hoppet. Får ikke tilgang til grafene mine pga jeg kommer meg ikke inn i FF med min gamle bruker, men mener hvertfall å huske det føltes litt unødvendig å bruke krefter på. Nå for tiden sover jeg veldig urolig og våkner mye ila natten, så får liksom ikke de sammenhengende timene med søvn som kreves for pålitelig resultat i tempinga. Men jeg legger det inn i premom uansett, så får vi se :)

Svir vel av første EL-test i morra tenker jeg :smug:
 
Last edited:
Altså jeg blødde skikkelig, men det var liksom i bølger med pauser mellom, men det var mye større mengde og friskere enn bare spotting. Ikke sammenhengende som det er til vanlig :confused005 Derfor ble jeg litt usikker. Men jeg vet EL sannsynligvis tuller litt uansett etter pilleslutt, men jeg tar 27/9 som utgangspunkt, så finner jeg vel forhåpentligvis ut om den kommer før eller etter :)

Ja jeg tenkte å tempe (starta i dag!), men jeg har mer trua på EL-tester egentlig. Jeg tempet før forrige svangerskap, men mener å huske jeg ikke hadde så veldig "pålitelig" graf, klarte aldri å se EL selv, hadde liksom ikke store hoppet. Får ikke tilgang til grafene mine pga jeg kommer meg ikke inn i ff, men mener hvertfall å huske det føltes litt unødvendig å bruke krefter på. Nå for tiden sover jeg veldig urolig og våkner mye ila natten, så får liksom ikke de sammenhengende timene med søvn som kreves for pålitelig resultat i tempinga. Men jeg legger det inn i premom uansett, så får vi se :)

Svir vel av første EL-test i morra tenker jeg :smug:
Skjønner, kan bli litt usikker pga den blødningen som kommer og går. Jeg tror jeg hadde satt den første blødning som dag en selv om blødningen ikke varer jevnt. EL vil nok komme et eller annet gang, så det er fint at du har begynt med temping nå og EL testing snart :D Skjønner at du syns det er litt stressende, så du kan godt bare bruke Premom enn så lenge, forhåpentligvis siste gang nå og det klaffet :D:angelic::Heartred

Det er spennende å følge andres tester og temping :love7
 
Honningbjørn - 34 - PP12 - B2 - EL 01-03.10 - IKM 16/17.10

Melder meg inn her uten noe særlig håp. Men er ihvertfall fullvaksinert, og mannen er ivrig på at dette skal bli måneden det treffer:hilarious:
 
Skjønner, kan bli litt usikker pga den blødningen som kommer og går. Jeg tror jeg hadde satt den første blødning som dag en selv om blødningen ikke varer jevnt. EL vil nok komme et eller annet gang, så det er fint at du har begynt med temping nå og EL testing snart :D Skjønner at du syns det er litt stressende, så du kan godt bare bruke Premom enn så lenge, forhåpentligvis siste gang nå og det klaffet :D:angelic::Heartred

Det er spennende å følge andres tester og temping :love7

Takk for det :) Jeg ser det litt an grafen fremover om jeg fortsetter tempinga, men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å kjøre på med den uansett :hilarious:

Morsomt at denne IKM-gruppa endelig også er i gang! Kjempespennende å følge med på andre og ikke går gjennom dette alene!
 
Honningbjørn - 34 - PP12 - B2 - EL 01-03.10 - IKM 16/17.10

Melder meg inn her uten noe særlig håp. Men er ihvertfall fullvaksinert, og mannen er ivrig på at dette skal bli måneden det treffer:hilarious:

Velkommen hit! Krysser alt som er for at dette blir pp der det klaffer for deg! :hello2
 
Får joine dere her inne jeg da etter at TR kom på besøk. Jeg får i det minste tatt 2.dose av vaksinen neste uke. Håper ikke den klusser til el så veldig da eller at jeg blir så dårlig.. el ble litt forskyvet pga den 1dosen.
Prøver å være optimistisk, og krysser fingre for at denne gangen så skal det klaffe! ❤

Minime1315 - 35år - PP5 (2. etter exu) - B2 (selv 2 fra før, ny mann) - EL ca 02.10 - IKM 16.10
 
Tror jeg skal følge rådet ditt Mamma til trekløveret og svi av første EL-test i ettermiddag! :woot: Tester dere EL hovedsaklig på ettermiddag eller morgenurin? Har babyplan. Mener jeg leste i bruksanvisninga at det skal brukes morgenurin, men har sett mange her inne sie de får best utslag på ettermiddag.
 
Glemte å presentere meg

Jeg er 27 år og har 3 skolebarn født 2011,2014 og 2015. Er gift og har alle barna med samme mann. Var egentlig ferdig etter nr.3. Men vi føler oss ikke helt ferdige likevel spent på hva de rundt oss vil si når/hvis vi er så heldige å få en til❤ startet prøvingen forrige mnd, så er bare på pp2. Spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen
 
Honningbjørn - 34 - PP12 - B2 - EL 01-03.10 - IKM 16/17.10

Melder meg inn her uten noe særlig håp. Men er ihvertfall fullvaksinert, og mannen er ivrig på at dette skal bli måneden det treffer:hilarious:

Får joine dere her inne jeg da etter at TR kom på besøk. Jeg får i det minste tatt 2.dose av vaksinen neste uke. Håper ikke den klusser til el så veldig da eller at jeg blir så dårlig.. el ble litt forskyvet pga den 1dosen.
Prøver å være optimistisk, og krysser fingre for at denne gangen så skal det klaffe! ❤

Minime1315 - 35år - PP5 (2. etter exu) - B2 (selv 2 fra før, ny mann) - EL ca 02.10 - IKM 16.10

Hei!

Lilleeemy - 27 - pp2 - b4 - el 30/9 - ikm 14/10

♡♡♡

Velkommen inn hit til oss! :Heartred
 
Takk for det :) Jeg ser det litt an grafen fremover om jeg fortsetter tempinga, men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å kjøre på med den uansett :hilarious:

Morsomt at denne IKM-gruppa endelig også er i gang! Kjempespennende å følge med på andre og ikke går gjennom dette alene!
Absolutt enig med deg! :hilarious: Det er derfor vi har slike grupper, til å følge i spennende tider som prøvere :Heartred


Tror jeg skal følge rådet ditt Mamma til trekløveret og svi av første EL-test i ettermiddag! :woot: Tester dere EL hovedsaklig på ettermiddag eller morgenurin? Har babyplan. Mener jeg leste i bruksanvisninga at det skal brukes morgenurin, men har sett mange her inne sie de får best utslag på ettermiddag.
Så moro at du også tenker å begynne med EL testing nå, da er vi to her foreløpig :D Jeg pleier å teste om morgenen, hver dag frem til jeg ser at det begynner å stige så tar jeg morgen, ettermiddag og evt sent kveld evt hvis det ble EL dag. Tester da fortsatt etter EL, frem til den synker ned igjen da vet jeg når egget ble "sluppet" :)
 
Kjekt at vi har blitt en solid gjeng! Jeg tenkte å begynne med el test imorgen :)
 
Selvsagt er jeg det! :p

Blir spennende å se om tempen og el testen er enige :)
Blir spennende! :joyful: Håper vi blir den gruppen med flest av gravide som venter juni-barn :angelic::Heartred
 
Mirell - 37- PP1- B4- EL 30.09- IKM 14.10
 
Back
Topp