⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Helt blenda eggløsningstest idag tidlig :p greit når det ikke er tvil, de er ikke alltid like enkle å tyde.
 
Helt blenda eggløsningstest idag tidlig :p greit når det ikke er tvil, de er ikke alltid like enkle å tyde.
Vi er bare litt tidlig ute :hilarious:
Men den sterke streken kommer snart!:Heartred

Gleder meg til å falle inn i DPO-land igjen hvis positiv EL:angelic:
 
Da melder jeg meg inn her :)

Forelsketoghåpefull- 32- PP4- B1 (mannen har 2 fra før)- EL ca 3.10- IKM ca. 16.10

Tr kom på besøk i dag og jeg ser allerede frem til neste PP:happy:


Elenamor- 23 -PP5- B1- EL7/10- IKM 22/10

Velkommen hit begge to! Satser på at dette er IKM-gruppa der det klaffer for oss alle :happy:


Kjenner jeg må komme inn i det tempegreiene litt altså, våkner om natta og tror det er morgen og er redd for å "våkne for mye" før jeg måler tempen, så jeg måler og ser i ettertid på klokka at den bare er ett :bored: Så da blir det bare å legge seg til å sove igjen og tempe igjen på morran - så to netter på rad nå har jeg totalt målt tempen to ganger ila natta :hilarious:

Er det noen som vet hvor mye tempen blir påvirket av at man er våken ei stund, selv om man bare ligger i senga?
 
Velkommen hit begge to! Satser på at dette er IKM-gruppa der det klaffer for oss alle :happy:


Kjenner jeg må komme inn i det tempegreiene litt altså, våkner om natta og tror det er morgen og er redd for å "våkne for mye" før jeg måler tempen, så jeg måler og ser i ettertid på klokka at den bare er ett :bored: Så da blir det bare å legge seg til å sove igjen og tempe igjen på morran - så to netter på rad nå har jeg totalt målt tempen to ganger ila natta :hilarious:

Er det noen som vet hvor mye tempen blir påvirket av at man er våken ei stund, selv om man bare ligger i senga?
Det er jeg ikke sikker på, dessverre :confused005 Men vet at man må ta tempen til samme tid, om morgenen før man står opp. Da regner jeg med at det er lurt at du temper når du våkner selv om du blir liggende :D
 
Vi er bare litt tidlig ute :hilarious:
Men den sterke streken kommer snart!:Heartred

Gleder meg til å falle inn i DPO-land igjen hvis positiv EL:angelic:
Du vet du er tidlig ute når el testen er blenda :hilarious::hilarious::hilarious:

Sikkert litt overivrig siden det er første pp :p gleder meg til vi kommer i dpo land!
 
Velkommen hit begge to! Satser på at dette er IKM-gruppa der det klaffer for oss alle :happy:


Kjenner jeg må komme inn i det tempegreiene litt altså, våkner om natta og tror det er morgen og er redd for å "våkne for mye" før jeg måler tempen, så jeg måler og ser i ettertid på klokka at den bare er ett :bored: Så da blir det bare å legge seg til å sove igjen og tempe igjen på morran - så to netter på rad nå har jeg totalt målt tempen to ganger ila natta :hilarious:

Er det noen som vet hvor mye tempen blir påvirket av at man er våken ei stund, selv om man bare ligger i senga?

Min temp blir mest påvirket av klokkeslett, tror jeg. Våkner ofte i løpet av natta, men måler tempen alltid klokka seks når alarmen ringer uansett. Holder seg rimelig stabil. Men ikke i helgene om jeg måler for sent fordi jeg sover ekstra :hilarious: da må jeg måle til vanlig tid og sove etterpå om jeg vil stole på resultatet :) men dette med temping er jo veldig individuelt da. Så tror du mest må prøve deg frem og følge med på tempen. Man ser det som regel om det er noe som gir lite mening :p
 
Spotting med friskt/rosa blod her nå :wideyed: Skjønner ingenting...bruker jo aldri å spotte midt i syklusen. Negativ EL-test (low 0,15) i går også, så kan vel ikke være EL på gang allerede heller. Ny el-test når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid. Forhåpentligvis bare fortsatt litt ppille-kluss eller noe sånt da, men blir litt forvirra når jeg begynner å spotte igjen tre dager etter at mensen er ferdig. Satser på at det gir seg snart da, kan jo ikke få mensen to ganger etter hverandre med tre dagers mellomrom? :stop: Eller er det vaksinedose 2 for et par uker siden som klusser det til for meg kanskje?
 
Spotting med friskt/rosa blod her nå :wideyed: Skjønner ingenting...bruker jo aldri å spotte midt i syklusen. Negativ EL-test (low 0,15) i går også, så kan vel ikke være EL på gang allerede heller. Ny el-test når jeg kommer hjem fra jobb om en times tid. Forhåpentligvis bare fortsatt litt ppille-kluss eller noe sånt da, men blir litt forvirra når jeg begynner å spotte igjen tre dager etter at mensen er ferdig. Satser på at det gir seg snart da, kan jo ikke få mensen to ganger etter hverandre med tre dagers mellomrom? :stop: Eller er det vaksinedose 2 for et par uker siden som klusser det til for meg kanskje?
Har opplevd det før og det sies at du blir ekstra fruktbar ved EL. Spotting kan komme flere dager før faktisk :joyful:

Satser på at du er det :angelic:
 
Åi! Krysser fingrene for at det stemmer da!

Tok ny el-test nå, og den var enda svakere enn i går.. 0,09 mot gårsdagens 0,15. Ikke at det har så mye å si sikkert, da begge to er veldig lave verdier. Noen som vet om det har mye å si hvor konsentrert urinen er egentlig? I dag har jeg drukket mye, og urinen var nesten helt blank, i går var den mer konsentrert.
 
Åi! Krysser fingrene for at det stemmer da!

Tok ny el-test nå, og den var enda svakere enn i går.. 0,09 mot gårsdagens 0,15. Ikke at det har så mye å si sikkert, da begge to er veldig lave verdier. Noen som vet om det har mye å si hvor konsentrert urinen er egentlig? I dag har jeg drukket mye, og urinen var nesten helt blank, i går var den mer konsentrert.
Tja, jeg syns at testen virker sterkere når urinen er konsentrert :joyful: Kan prøve igjen imorgen tidlig du, men da tar du den i 2.tisserunden, sånn ca et par timer etter første :D
 
Heihei! Da slenger jeg meg med her denne prøveperioden. Tror jeg kanskje må delta i to tråder denne gangen, da IKM er i ukesskiftet 40/41. Er usikker når EL kom sist,så ikke helt sikker på denne datoen heller,men legger inn som 27. enn så lenge.

Jeg og samboeren har ei jente på 6 år fra før,som ble født prematurt,så det har tatt tid å få mot til å prøve på en nummer to:Heartbigred. Er griseforkjøla blitt nå,så spennende å se hvordan energinivået er når EL kommer. Jeg både temper og tester etter EL-mest fordi det er moro,og litt for å time (ikke såå mye hopping i høyet nå som da vi var nyforelsket:love022). Forrige pp fikk jeg helt testedilla,og det var forferdelig slitsomt!! Begynte da å teste 7dpo. Denne gangen håper jeg på å klare å vente litt lenger,og ikke teste flere enn en gang om dagen :laughing001.

Gleder meg til å følge dere her inne,og håper på rekordmange streker:signs003

Visu - 36 - pp3 - 2 - EL:27.10-IKM:10/11.10
 
Ellinor22 - 32 - PP2 - B1 - EL 9/10 - IKM 23/10

Her kom tr i dag morges, så melder meg inn i gruppen :joyful: Dette blir vår andre prøveperiode, og vårt første barn! Utrolig fint å følge med alle inne på forumet her :Heartred
 
Hei dere:Heartred:greet025

Et spm til alle: er det mulig å dele opp denne gruppen i to, en for uke 41 og en for uke 42? Det er mange av oss der ute som lengter tilbake til enslige IKM-grupper… :shy:
 
Hei dere:Heartred:greet025

Et spm til alle: er det mulig å dele opp denne gruppen i to, en for uke 41 og en for uke 42? Det er mange av oss der ute som lengter tilbake til enslige IKM-grupper… :shy:

Hei herfra også :happy:

Virker som TR er på vei, så min IKM havner mest sannsynlig i uke 42 også, og kan i så fall melde meg til å holde i den gruppen. Men bare hvis det er ønskelig da :) Vil ikke kuppe noe :joyful: Og virker som en super gjeng her inne også altså ❤️
 
Hei dere:Heartred:greet025

Et spm til alle: er det mulig å dele opp denne gruppen i to, en for uke 41 og en for uke 42? Det er mange av oss der ute som lengter tilbake til enslige IKM-grupper… :shy:
Skjønner godt at man ønsker single IKM grupper :)
Tenker at det er jo bare for dere å opprette en egen tråd med IKM uke 42 og delta der? Er jo ingen som kan stoppe dere i det :D
 
Hei dere:Heartred:greet025

Et spm til alle: er det mulig å dele opp denne gruppen i to, en for uke 41 og en for uke 42? Det er mange av oss der ute som lengter tilbake til enslige IKM-grupper… :shy:
Blir litt styr med å dele opp den nå, men som skrevet i annet innlegg så blir det nok enkel IKM-uke neste gang om jeg skulle være TS igjen :)
 
Back
Topp