Ble fortalt av gynekologen at når man først blør ordentlig så telles det som dag 1. Ikke når man spotterDa var tr over for denne (og forhåpentligvis siste) gang, og jeg er på cd6 eller cd7. Første mensdag var veldig rar, med mye mindre blod enn det er til vanlig på cd1, så ble litt usikker på om det teller
Herlig å endelig være i gang uansett da! Regner med EL kommer rundt mandag neste uke, men er vel bare å kjøre på uansett! Mannen har hvertfall ikke noe imot at vi setter i gang prøvingen allerede nåTenkte å starte teste etter EL på tirsdag, for å ikke gå glipp av evt tidligere EL og sykluskluss etter pilleslutt/vaksine.
Håper alle får en strålende søndag! Her skinner sola og jeg har nettopp fått de siste bærbuskene ned i jorda i hagen, ungene er ute i gata med venner og sparkesykler og det er skikkelig sommerstemning!![]()

Jeg har begynt med EL-testinga nå allerede
Føler meg mer tryggere å starte tidligere da jeg har uregelmessige sykluser så kan jeg få med meg EL
Derfor ble jeg litt usikker. Men jeg vet EL sannsynligvis tuller litt uansett etter pilleslutt, men jeg tar 27/9 som utgangspunkt, så finner jeg vel forhåpentligvis ut om den kommer før eller etter 

Tester dere EL hovedsaklig på ettermiddag eller morgenurin? Har babyplan. Mener jeg leste i bruksanvisninga at det skal brukes morgenurin, men har sett mange her inne sie de får best utslag på ettermiddag.
Håper vi blir den gruppen med flest av gravide som venter juni-barn