⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Jeg tror jeg er litt treg denne pp. Økning i lh i dag tidlig, første el-test med skikkelig synlig strek, selv om den ikke var positiv (som jeg aldri har fått, har kort LH-topp). Vid åpen tapp og super-strekkelig slim. Så i kveld håper jeg på aksjer! Lørdagsplan! [emoji23]
Happy humping! :D

Hei! Er ny her, men inne i 2 pp. Fikk positiv eggeløsningstest den 3, og negativ i går. Er det på den dagen testen er positv man teknisk sett har eggeløsning? La inn "aksjer" kun den positive dagen og dagen etter, så håper det sitter xsmile9 Har ikm den 17.1
Velkommen! :D Du er lagt til i listen :) Ser at du har fått svar på det du lurte på ;)

Bruker ha el smerter i 6 timer.. nå hadde jeg i 36.. og mye verre enn vanlig. Hva skjer? Mange egg som slapp? :p
Trenger ikke være flere egg som slapp :P Har noen ganger mer smerter enn andre ganger når jeg har EL, bruker å variere litt :)

Blei satt igang en mnd før termin sist, så fødte i midten av juni. Husker eg gruet meg til å være høygravid på sommeren, men denne gangen bryr eg meg ikkje i det hele tatt kjenner eg. Vil bare bli gravid :p Kan være man endrer mening om man skulle ende opp som gravid da... ;-)

Kjenner eg sliter med å gå rundt i dpo land. Sist gang visste eg ikkje eg var gravid før eg testet, så slapp unna hele ventingen. Denne gangen går eg og tenker på alt mulig og tolker hvert eneste kroppslige symptom som en indikator på gravid/ikkje gravid. Veldig slitsomt... skal bli noen lange dager fremover ;)
Juni er jo en veldig fin mnd å få baby på da :D <3
Føler det samme her, vil bare bli gravid, "driter i resten" :hilarious:

Har det alltid helt grusomt de første DPO dagene for da går jeg liksom rundt å bare venter på å få kunne teste :P Pluss at jeg går å føler på alt heele tiden !
MEN når jeg kommer til 8 dpo og utover så får jeg bare helt panikk egenrlig, vil plutselig ikke teste lenger for jeg får jo alltid negativ :(

Juni er jo en veldig fin mnd å få baby på da :D <3
Føler det samme her, vil bare bli gravid, "driter i resten" :hilarious:

Har det alltid helt grusomt de første DPO dagene for da går jeg liksom rundt å bare venter på å få kunne teste :P Pluss at jeg går å føler på alt heele tiden !
MEN når jeg kommer til 8 dpo og utover så får jeg bare helt panikk egenrlig, vil plutselig ikke teste lenger for jeg får jo alltid negativ :(

Slik med meg og [emoji23]

Måtte ta en test i går og den var selvfølgelig blendahvit. Kan jo ikkje forvente annet selvfølgelig, men litt skuffende likevel :P Tror jo EL var den 30.12 så hadde bestemt meg med å vente til 14.1 med å teste, men den planen dro ut vinduet igår ;) Så skal teste hver 2-3 dag nå - det er min nye plan :D så tester eg frem til 17.1 (EL iflg app). Klarer ikkje å droppe testingen før IKM men skal ikkje teste hver dag. Litt dumt hvis eg har en ny kjemisk da, men har lyst til å vite om eg har kjemisk har eg funnet ut.

ImageUploadedByBV Forum1483864420.707792.jpg
7/8 dpo, set ingenting her selv :(

Ser noe der! men er det skyggen, der fargen skal være kanskje? Blir spennende å følge med på den :D

Wath er du sikker ? [emoji43] Håper jo det da! Jeg sliter med og se streker der andre ser her inne å jeg da[emoji85] Et til
ImageUploadedByBV Forum1483867466.148970.jpg

ImageUploadedByBV Forum1483867545.694808.jpg
klarer ikke se noe selv men er også veldig tidlig da

Så det bedre på det første bildet :o Men bildene dine er litt kornete så det er vanskelig å se på de to siste. Men det kan være der fargen skal være bare. Jeg har et litt for utviklet streksyn :p

Så det bedre på det første bildet :o Men bildene dine er litt kornete så det er vanskelig å se på de to siste. Men det kan være der fargen skal være bare. Jeg har et litt for utviklet streksyn :p

Hmm får vente i spenning da! Burde prøve og holde meg litt lenger til beste tror jeg , så kjipt og bli skuffet!

Skulle vært 5 dpo, men går fortsatt og venter på el.. Tror jeg har el i dag, så vi får se hva tempen sier i morgen. Må nok flytte meg til ikm i slutten av uka! *tiden går sååå sakte*

Det er så rart å lese at dere tester alt! Heia, heia! [emoji1] Utrolig kjedelig å ha ikm så sent i uka. Min er nok flytta til søndag nå [emoji26]

Slik med meg og [emoji23]

Måtte ta en test i går og den var selvfølgelig blendahvit. Kan jo ikkje forvente annet selvfølgelig, men litt skuffende likevel :p Tror jo EL var den 30.12 så hadde bestemt meg med å vente til 14.1 med å teste, men den planen dro ut vinduet igår ;) Så skal teste hver 2-3 dag nå - det er min nye plan :D så tester eg frem til 17.1 (EL iflg app). Klarer ikkje å droppe testingen før IKM men skal ikkje teste hver dag. Litt dumt hvis eg har en ny kjemisk da, men har lyst til å vite om eg har kjemisk har eg funnet ut.
Kan det hende at du har hatt el senere enn det? :) Hvis jeg kjenner meg selv rett så blir jeg heelt sikkert å teste allerede 8 dpo men har lyst til å vente til 10 dpo :)

Back
Topp