Ja da er det nok helt sikkert tidlig enda ja Gleder meg til oppdatering på tirsdagBlenda test idag, prøver igjen på tirsdag. Er vel en plass mellom 8-10 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er det nok helt sikkert tidlig enda ja Gleder meg til oppdatering på tirsdagBlenda test idag, prøver igjen på tirsdag. Er vel en plass mellom 8-10 dpo.
Æsj, kjenner følelsen da jeg noen pper har hatt ekstra sen el :/Skulle vært 5 dpo, men går fortsatt og venter på el.. Tror jeg har el i dag, så vi får se hva tempen sier i morgen. Må nok flytte meg til ikm i slutten av uka! *tiden går sååå sakte*
Flytta deg jeg Kjedelig å måtte vente!Det er så rart å lese at dere tester alt! Heia, heia! [emoji1] Utrolig kjedelig å ha ikm så sent i uka. Min er nok flytta til søndag nå [emoji26]
Nei uff så kjedelig Du får lov å henge her også om du har lyst til det?Her er det heller ingen eggløsning enda.. så må nok også over til uke 4.. :-/
Hei Hei og velkommen hit!PP1, B1
Takk. Henger rundt her litt til jeg da.. hi hiNei uff så kjedelig Du får lov å henge her også om du har lyst til det?
Kjenner på akkurat samme følelsen! Tror til og med vi var prøvere på våre første samtidig, føler jeg kjenner igjen navn og bildeDagene går såå sakte i dpo-land . Trodde jeg ville være mer kuli med nummer to, men neida.
Ja da er det nok helt sikkert tidlig enda ja Gleder meg til oppdatering på tirsdag
Kan det hende at du har hatt el senere enn det? Hvis jeg kjenner meg selv rett så blir jeg heelt sikkert å teste allerede 8 dpo men har lyst til å vente til 10 dpo
Hvor mange dpo?Hmm.. blodig utflod og murring i ryggen...
Ja kan jo høres riktig ut da Håper du får pos test neste gang du testerTror egentlig EL var 30.12 basert på slim 26-29.12 og stikkende smerter på venstre side den 30.12. Men har aldri testet etter EL, så hvem vet? Er jo ikkje sikkert eg kjenner kroppen min så godt som eg tror. Klaffer det ikkje denne pp heller, så skal eg prøve EL tester berre for å se om eg tolker tegnene eg kjenner riktig
De siste tre dagene har eg blitt så oppblåst på kveldene, helt sykt. Ser ut som om eg er 6 mnd på veg. Vet at dette også kan være pms, så prøver å ikkje la tankene dra av sted til babyland men begynner selvfølgelig å Google litt....
Det er jo tidlig å få pos test da selv om du har fått det tidligere så er det ikke sikkert du får det denne gangen Men skjønner godt at du velger å teste tidlig, gjør det selvJa, men måtte jo prøve fikk positiv test 10 dpo med første
Jaaa det er koseligTakk. Henger rundt her litt til jeg da.. hi hi
SKjønner at du føler det slik. Jeg er litt sånn selv bare at det veksler veldig herTror jeg er 2 dpo i dag, og merker jeg for første gang er veldig avslappa i dpo-land. Normalt er jeg superstressa og vil at dagene skal gå fort så jeg kan teste, men ikke denne gangen og det er litt rart. Lurer på om det kan være at jeg har blitt så vant til at det ikke går, så jeg klarer ikke helt å forvente at det skal gå bra den gangen her heller...
SKjønner at du føler det slik. Jeg er litt sånn selv bare at det veksler veldig her
Denne her ser jeg noe på men ikke de andre :/ Men det er jo veldig tidlig da Spennende at noen har startet testingen alt
Ser ikke noe bilde herBilde er av 2 ulike tester på samme urin også , litt dårlig lys på badet, ja jeg klarer ikke la være Selv om jeg egentlig burde vente til onsdag i hvertfall! Hatt litt stikking i nedre del av magen siste dagene også. Men kan jo overtolke