⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Skulle vært 5 dpo, men går fortsatt og venter på el.. Tror jeg har el i dag, så vi får se hva tempen sier i morgen. Må nok flytte meg til ikm i slutten av uka! *tiden går sååå sakte*
Æsj, kjenner følelsen da jeg noen pper har hatt ekstra sen el :/

Dagene går såå sakte i dpo-land . Trodde jeg ville være mer kuli med nummer to, men neida.

Tror jeg er 2 dpo i dag, og merker jeg for første gang er veldig avslappa i dpo-land. Normalt er jeg superstressa og vil at dagene skal gå fort så jeg kan teste, men ikke denne gangen og det er litt rart. Lurer på om det kan være at jeg har blitt så vant til at det ikke går, så jeg klarer ikke helt å forvente at det skal gå bra den gangen her heller...

Kan det hende at du har hatt el senere enn det? :) Hvis jeg kjenner meg selv rett så blir jeg heelt sikkert å teste allerede 8 dpo men har lyst til å vente til 10 dpo :)

Tror egentlig EL var 30.12 basert på slim 26-29.12 og stikkende smerter på venstre side den 30.12. Men har aldri testet etter EL, så hvem vet? Er jo ikkje sikkert eg kjenner kroppen min så godt som eg tror. Klaffer det ikkje denne pp heller, så skal eg prøve EL tester berre for å se om eg tolker tegnene eg kjenner riktig :)

De siste tre dagene har eg blitt så oppblåst på kveldene, helt sykt. Ser ut som om eg er 6 mnd på veg. Vet at dette også kan være pms, så prøver å ikkje la tankene dra av sted til babyland :D men begynner selvfølgelig å Google litt.... ;)

Tror egentlig EL var 30.12 basert på slim 26-29.12 og stikkende smerter på venstre side den 30.12. Men har aldri testet etter EL, så hvem vet? Er jo ikkje sikkert eg kjenner kroppen min så godt som eg tror. Klaffer det ikkje denne pp heller, så skal eg prøve EL tester berre for å se om eg tolker tegnene eg kjenner riktig :)

De siste tre dagene har eg blitt så oppblåst på kveldene, helt sykt. Ser ut som om eg er 6 mnd på veg. Vet at dette også kan være pms, så prøver å ikkje la tankene dra av sted til babyland :D men begynner selvfølgelig å Google litt.... ;)
Ja kan jo høres riktig ut da :D Håper du får pos test neste gang du tester :P

El tester er jo fine å bruke så lenge det ikke skaper mer stress :)
Oppblåst mage har jeg hver kveld uavhengig av hvor jeg i syklusen :hilarious:

Ja, men måtte jo prøve :p fikk positiv test 10 dpo med første :D
Det er jo tidlig å få pos test da :P selv om du har fått det tidligere så er det ikke sikkert du får det denne gangen :P Men skjønner godt at du velger å teste tidlig, gjør det selv :P

Tror jeg er 2 dpo i dag, og merker jeg for første gang er veldig avslappa i dpo-land. Normalt er jeg superstressa og vil at dagene skal gå fort så jeg kan teste, men ikke denne gangen og det er litt rart. Lurer på om det kan være at jeg har blitt så vant til at det ikke går, så jeg klarer ikke helt å forvente at det skal gå bra den gangen her heller...
SKjønner at du føler det slik. Jeg er litt sånn selv bare at det veksler veldig her :)

SKjønner at du føler det slik. Jeg er litt sånn selv bare at det veksler veldig her :)

Kan godt være at det forandrer seg når det nærmer seg ikm. Har jo alltid et lite håp :) Syns bare uansett hvor jeg er så er det så mange som er gravide.. vil jo at det skal bli min tur snart! (Og alle andre her inne selvfølgelig :) ) Sånn, nok klaging for i dag! :)

Denne her ser jeg noe på men ikke de andre :/ Men det er jo veldig tidlig da :P Spennende at noen har startet testingen alt :D

Bilde er av 2 ulike tester på samme urin også , litt dårlig lys på badet, ja jeg klarer ikke la være :p Selv om jeg egentlig burde vente til onsdag i hvertfall! Hatt litt stikking i nedre del av magen siste dagene også. Men kan jo overtolke :p

Bilde er av 2 ulike tester på samme urin også , litt dårlig lys på badet, ja jeg klarer ikke la være :p Selv om jeg egentlig burde vente til onsdag i hvertfall! Hatt litt stikking i nedre del av magen siste dagene også. Men kan jo overtolke :p
Ser ikke noe bilde her

Back
Topp