⭐️ IKM uke 3 ⭐️

5ff78b66b79a34501c581e81d30acff5.jpg

Prøver for første gang å legge ut bilde. Jeg vet ikke om det kommer sidenlengs eller stående? De fra tidligere var enda svakere enn den i dag. Men øverst (eller mest til venstre) er cd14M, så cd14e, cd15m, cd16m. Jeg har testa to ganger om dagen nå for å se, men fikk det ikke til i går. Uansett, den nærmeste positive var cd14 ettermiddag så el var i går? Jeg temper ikke. Tafsinga gir jo bare periode, jeg klare ikke å kjenne helt dagen, er ikke _så_ god tafser enda [emoji23][emoji23]

Bildet havna motsatt vei enn jeg trodde. Går det ikke an å redigere posten sin? #kinderegg

Ja kan jo høres riktig ut da :D Håper du får pos test neste gang du tester :P

El tester er jo fine å bruke så lenge det ikke skaper mer stress :)
Oppblåst mage har jeg hver kveld uavhengig av hvor jeg i syklusen :hilarious:

Fikk en svak strek i dag, men for tidlig å si om det er strek eller skygge. Tok bilde men blei ikkje klokere av den grunn :P Er jo veldig tidlig da, hvis det skulle være en ordentlig strek. Kom EL tidligere (basert på slim og smerter), så er eg 10 dpo idag. One step testene garanterer positiv test fra IKM, så dei er ikkje så veldig sensitiv. Målet er å vente til min. onsdag med neste test ;) Fikk svake tester når eg hadde kjemisk sist pp, så tar det hele med knusende ro (overraskende nok). Blir spennende å se om det dukker opp strek på onsdag.

Symptomer eg har følt på (som like gjerne kan være PMS eller psyken som spiller et puss) er: kvalme morgen/kveld, ekstremt oppblåst (med trykk på ekstremt), vondt i bekken, strålinger på innsiden/utsiden av lårene (lysken?), fett hår (nyvasket på kveld men dryppende fett på morgenen), stikninger i mage.
Blir spennende å se om noen dager om dette kun er psykisk eller PMS :)

Endelig i dpo land! Tempen har i dag steget *hurra* :-)

Nå begynner jeg å innbille meg ting :shifty:
Føler jeg må på do mye oftere! Vanligvis går jeg på do ca 3 ganger fra jeg står opp til jeg legger meg, men idag har jeg vært på do 3 ganger mellom kl 9-13. :eek: Ikke drukket mye. :P

Haha!

Har så voldsomt trykkende følelse i livmor og ene eggstokken. Hvis jeg holder inn magen så blir det verre på en måte. Vanskelig å forklare. :p Føles tyngre foran, litt øm i ryggen også men det kan være jobbrelatert. Tror det var den eggstokken jeg hadde EL fra.

Noen som har opplevd noe lignende? 5 dpo.

Jeg koser meg med å lese om (muligens innbilte) symptomer [emoji1]

Personlig har jeg kun hatt vondt i halebeinet etter å ha ramla på rompa

Haha jeg også har ramla! Var ute å aket og fikk meg en trøkk. Alt er vondt og det er ikke blitt bedre på 5-6 dager :p Rumpa mi kjennes ut som den har fått rundjuling :p

Jeg er så opphengt i navn :wacky:
Hvilke navn tenker dere på? :D

Hos oss er det bestemt:
Jente: Erika
Gutt: Emrik :D

Stikking i magen og mensmurtinger! Selv etter middag :p

Jeg er så opphengt i navn :wacky:
Hvilke navn tenker dere på? :D

Hos oss er det bestemt:
Jente: Erika
Gutt: Emrik :D
Så langt har vi ikke kommet. Nr 1 ble bestemt litt over midtveis, da vi endelig fant et felles navn vi likte, så det kan bli en utfordring med tid og stunder [emoji23]

Back
Topp