H
Hanne1090
Guest
Fikk 30 EL-tester i posten idag Håper jeg slipper å bruke dem, at jeg heller må ha graviditetstest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 30 EL-tester i posten idag Håper jeg slipper å bruke dem, at jeg heller må ha graviditetstest
Jeg har også over 20 el-tester liggende i skuffen, håper virkelig jeg ikke får bruk for de
Jeg fikk 10 g-tester i posten i dag. Og har sikkert 10 i skuffen og 40 el-tester #testetøs [emoji23]Fikk 30 EL-tester i posten idag [emoji14] Håper jeg slipper å bruke dem, at jeg heller må ha graviditetstest
Jeg fikk 10 g-tester i posten i dag. Og har sikkert 10 i skuffen og 40 el-tester #testetøs [emoji23]
Er også 4 dpo (tror jeg) Her murrer det godt og sykt vonde brystvorter !! Har aldri hatt det under graviditet før, men har en god følelse denne gang ) krysser fingrene for alle oss [emoji173]Synptomjakten er i gang her uansett om det nok vil være altfor tidlig å merke noe [emoji14] Tror jeg er 4 dpo i dag, og har hatt murringer på høyre side siden EL, så tror nok ikke dette er et tegn. Har ikke ømme bryster, men de stikker litt, og syns området rundt brystvortene er mer pløsete enn vanlig. Har også tørr og litt tett nese. Så nå er det bare å vente i spenning og se hva som skjer, men har ikke helt troa den gangen her heller altså
Her måtte jeg le godt, jeg er på god vei til å bli testetøs jeg og [emoji23] tester ikke el da enesteJeg fikk 10 g-tester i posten i dag. Og har sikkert 10 i skuffen og 40 el-tester #testetøs [emoji23]
Det kommer ikke jeg til å gjøre mer heller. For slitsomt. Kjøpte en stor pakke på ebay [emoji23][emoji23]Her måtte jeg le godt, jeg er på god vei til å bli testetøs jeg og [emoji23] tester ikke el da eneste
Ser ikke noe, men veeeldig tidlig å teste da, hehe. Fortsatt mye håp med andre ordJeg har ikke streksyn å klarer ikke se streker på tester i tråder mange sier er positive [emoji85] Så må bruke dere! Så ser jo ingenting på min nå heller. Har hatt tidvis stikking og mens murringer i 4 dager nå. Tr venter mellom 16-18. HmmVis vedlegget 214938Vis vedlegget 214939
Haha [emoji23] vi har sex annenhver dag heller, slitsomt i lengden det og [emoji23][emoji23]Det kommer ikke jeg til å gjøre mer heller. For slitsomt. Kjøpte en stor pakke på ebay [emoji23][emoji23]
Jeg ser dessverre ingenting. Enda [emoji6]Jeg har ikke streksyn å klarer ikke se streker på tester i tråder mange sier er positive [emoji85] Så må bruke dere! Så ser jo ingenting på min nå heller. Har hatt tidvis stikking og mens murringer i 4 dager nå. Tr venter mellom 16-18. HmmVis vedlegget 214938Vis vedlegget 214939
Huff, ja [emoji23] Denne pp ble det kun sex en gang passelig pga sykdom. Det var slitsomt nok. Satser på mer sex neste pp! Men tviler på at det blir annenhver dag på oss for det.Haha [emoji23] vi har sex annenhver dag heller, slitsomt i lengden det og [emoji23][emoji23]
Flere her som venter til ikm med testing? Er allergisk mot negative tester, hehe.
Jeg ser strek!!Jeg har ikke streksyn å klarer ikke se streker på tester i tråder mange sier er positive [emoji85] Så må bruke dere! Så ser jo ingenting på min nå heller. Har hatt tidvis stikking og mens murringer i 4 dager nå. Tr venter mellom 16-18. HmmVis vedlegget 214938Vis vedlegget 214939
Jeg ønsker å vente, men klarer det bare ikkeFlere her som venter til ikm med testing? Er allergisk mot negative tester, hehe.