⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Fikk 30 EL-tester i posten idag :p Håper jeg slipper å bruke dem, at jeg heller må ha graviditetstest :D

4 dpo.. hater dpo land :'p når begynner teste galskapen? Tror jeg må ta en på lørdag x-P

Jeg har ikke streksyn å klarer ikke se streker på tester i tråder mange sier er positive [emoji85] Så må bruke dere! Så ser jo ingenting på min nå heller. Har hatt tidvis stikking og mens murringer i 4 dager nå. Tr venter mellom 16-18. Hmm
ImageUploadedByBV Forum1484074193.275597.jpg
ImageUploadedByBV Forum1484074200.596678.jpg

Synptomjakten er i gang her uansett om det nok vil være altfor tidlig å merke noe [emoji14] Tror jeg er 4 dpo i dag, og har hatt murringer på høyre side siden EL, så tror nok ikke dette er et tegn. Har ikke ømme bryster, men de stikker litt, og syns området rundt brystvortene er mer pløsete enn vanlig. Har også tørr og litt tett nese. Så nå er det bare å vente i spenning og se hva som skjer, men har ikke helt troa den gangen her heller altså :p
Er også 4 dpo (tror jeg) :) Her murrer det godt og sykt vonde brystvorter !! Har aldri hatt det under graviditet før, men har en god følelse denne gang :)) krysser fingrene for alle oss [emoji173]

Haha [emoji23] vi har sex annenhver dag heller, slitsomt i lengden det og [emoji23][emoji23]
Huff, ja [emoji23] Denne pp ble det kun sex en gang passelig pga sykdom. Det var slitsomt nok. Satser på mer sex neste pp! Men tviler på at det blir annenhver dag på oss for det.

Back
Topp