⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Ja, det kan det, og det kan være alt mulig annet. Egget fester seg 2-10dpo. Og noen blør ingenting, noen blør litt og noen blør så mye at de tror de har mensen. Jeg krysser fingra for at det var et bra tegn for deg [emoji4]

Krysser fingrene jeg også, men tør ikke å håpe altfor mye, da blir skuffelsen så stor dersom det ikke er det :)

Joda. Den er sterkere enn i går. Redd for å gi deg falskt håp nå, men jeg ser altså!@

Jeg klarer ikke tro det før jeg klarer se noe selv så det går nok bra :p Jeg har innbilt meg at det vil ta lang tid og få klaff, siden vi ikke prøver veldig intenst(annen hver dag anbefalingen gjør vi ikke enda), så om det skjer på pp 2 får jeg nok sjokk he he Men blir jo glad selvsagt da :) Klarer ikke la være og teste hver dag selv om det er litt sløsing he he Ebay er billig og kjekkt! Jeg har en clear blue med ukes indikator til den dagen strimler er sterkt positiv, og for og vise kjæresten :p

Krysser fingrene for deg også denne måneden [emoji122][emoji122]
Takk <3 høres sikkert sytete og klagete ut nå, siden jeg ikke har vert prøver i mer enn 11mnd.. men vet ikke hvor mye lenger jeg orker nå.. er så slitsomt.. må ha kontroll på blodsukkeret hele tiden pga diabetes. Det må være super stabilt den dagen man blir gravid og det er en heftig jobb.. i tillegg til påkjenningen det er å bli skuffet hver gang håpet om positiv test blir kastet i dass... møkk lei nå

Takk <3 høres sikkert sytete og klagete ut nå, siden jeg ikke har vert prøver i mer enn 11mnd.. men vet ikke hvor mye lenger jeg orker nå.. er så slitsomt.. må ha kontroll på blodsukkeret hele tiden pga diabetes. Det må være super stabilt den dagen man blir gravid og det er en heftig jobb.. i tillegg til påkjenningen det er å bli skuffet hver gang håpet om positiv test blir kastet i dass... møkk lei nå

Huff ja det høres slitsom ut ;/ Mye å holde styr på med diabetes i tillegg! Urettferdig at det skal væte så lett for noen å vanskelig for andre! Ja det blir jo litt psykisk slitsom til slutt også, jeg klarer jo ikke la være å tenke mye på det selv. Men vi bygger hus nå som blir ferdig til våren, så har litt og fokusere på der også!

Huff ja det høres slitsom ut ;/ Mye å holde styr på med diabetes i tillegg! Urettferdig at det skal væte så lett for noen å vanskelig for andre! Ja det blir jo litt psykisk slitsom til slutt også, jeg klarer jo ikke la være å tenke mye på det selv. Men vi bygger hus nå som blir ferdig til våren, så har litt og fokusere på der også!
Gøy med husbygging da :-) vi kjøpte nytt for 2 år siden da første mann ble født, men nå skal vi kanskje få lov å kjøpe drømmehuset. Så da blir det flytting igjen :-)
Planen var i egentlig å ha baby nr 2 i armene nå, men men. Hvis spiren setter seg så er det uansett verdt ventingen <3

Gøy med husbygging da :-) vi kjøpte nytt for 2 år siden da første mann ble født, men nå skal vi kanskje få lov å kjøpe drømmehuset. Så da blir det flytting igjen :-)
Planen var i egentlig å ha baby nr 2 i armene nå, men men. Hvis spiren setter seg så er det uansett verdt ventingen <3

Naturen er vanskelig å planlegge til tider ja! Vi flyter fra leilighet til hus. Hadde ikke hatt plass til baby der :) Ja når det først skjer er jo ventetiden glemt :) Når skal du teste ?

Naturen er vanskelig å planlegge til tider ja! Vi flyter fra leilighet til hus. Hadde ikke hatt plass til baby der :) Ja når det først skjer er jo ventetiden glemt :) Når skal du teste ?
4 dpo i dag. Bør holde meg til mandag mener jeg, men ryker nok en på lørdag:-p

Hadde to skikkelige stikkinger i lysken på ene siden når jeg la meg i går. Strålte nedover låret. Stikker også i sidene når jeg hoster osv. Håper det var noe og ikke bare kroppen som spiller meg et puss. Mye mindre vondt i puppene denne mnd enn ellers. Håper det er et bra tegn :p denne testetøsa dro på seg en test i dag hun :p men ingenting å se enda!

Last edited:
Blenda test idag også, lurer på når el egentlig var.. jaja, får bare vente på å få denne ppen overstått og starte på ny frisk med mange el-tester neste gang :)

ImageUploadedByBV Forum1484211277.936612.jpg
klarer fortsatt ikke å se noe selv. Ikke helt opptimist selv om dette er tidlig.

Back
Topp