Sølvstjerne
Glad i forumet
Under en uke til IKM nå, det går så sakte!
Her er det over en uke Seriøst treigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Under en uke til IKM nå, det går så sakte!
Det kan det være
Ja, det kan det, og det kan være alt mulig annet. Egget fester seg 2-10dpo. Og noen blør ingenting, noen blør litt og noen blør så mye at de tror de har mensen. Jeg krysser fingra for at det var et bra tegn for deg [emoji4]
Godt over en uke til her.... Faktisk så lenge til at tiden ikke går sakt enda [emoji23][emoji23] (sa hun med overbevisning i stemmen som alle trodde på)Under en uke til IKM nå, det går så sakte!
Joda. Den er sterkere enn i går. Redd for å gi deg falskt håp nå, men jeg ser altså!@Klarer ikke se noen ting nå heller jeg, men har somsagt ikke streksyn heller Vis vedlegget 214984Vis vedlegget 214985
Joda. Den er sterkere enn i går. Redd for å gi deg falskt håp nå, men jeg ser altså!@
Joda. Den er sterkere enn i går. Redd for å gi deg falskt håp nå, men jeg ser altså!@
Takk <3 høres sikkert sytete og klagete ut nå, siden jeg ikke har vert prøver i mer enn 11mnd.. men vet ikke hvor mye lenger jeg orker nå.. er så slitsomt.. må ha kontroll på blodsukkeret hele tiden pga diabetes. Det må være super stabilt den dagen man blir gravid og det er en heftig jobb.. i tillegg til påkjenningen det er å bli skuffet hver gang håpet om positiv test blir kastet i dass... møkk lei nåKrysser fingrene for deg også denne måneden [emoji122][emoji122]
Takk <3 høres sikkert sytete og klagete ut nå, siden jeg ikke har vert prøver i mer enn 11mnd.. men vet ikke hvor mye lenger jeg orker nå.. er så slitsomt.. må ha kontroll på blodsukkeret hele tiden pga diabetes. Det må være super stabilt den dagen man blir gravid og det er en heftig jobb.. i tillegg til påkjenningen det er å bli skuffet hver gang håpet om positiv test blir kastet i dass... møkk lei nå
Gøy med husbygging da vi kjøpte nytt for 2 år siden da første mann ble født, men nå skal vi kanskje få lov å kjøpe drømmehuset. Så da blir det flytting igjenHuff ja det høres slitsom ut ;/ Mye å holde styr på med diabetes i tillegg! Urettferdig at det skal væte så lett for noen å vanskelig for andre! Ja det blir jo litt psykisk slitsom til slutt også, jeg klarer jo ikke la være å tenke mye på det selv. Men vi bygger hus nå som blir ferdig til våren, så har litt og fokusere på der også!
Gøy med husbygging da vi kjøpte nytt for 2 år siden da første mann ble født, men nå skal vi kanskje få lov å kjøpe drømmehuset. Så da blir det flytting igjen
Planen var i egentlig å ha baby nr 2 i armene nå, men men. Hvis spiren setter seg så er det uansett verdt ventingen <3
4 dpo i dag. Bør holde meg til mandag mener jeg, men ryker nok en på lørdagNaturen er vanskelig å planlegge til tider ja! Vi flyter fra leilighet til hus. Hadde ikke hatt plass til baby der Ja når det først skjer er jo ventetiden glemt Når skal du teste ?
Åh, nei, så kjedelig når kroppen tuller! Når blir ikm for deg da?Blir nok ikke den 18 alikevel, da EL først kom nå :-O